HEI!
Ensiksi on pakko kommentoida, että onnea
Amilja ja Freyja86 ! <3
Ja sitten oikein paljon kiitosta teille kaikille jotka olette mua ''kuunnelleet'' ja mulle niin ihanan lohduttavasti vastanneet <3 lämmittää mieltä! Luin kaikki teidän kommentit tarkasti ja otan varmasti opiksi jokaisen neuvoista.
Täällä on tilanne se, että saatiin vihdoinkin kunnolla puhuttua. Vähän ehkä hävettää ja naurattaa tuo oviksen aikaan hermoaminen, mutta pakko myöntää, että mieli oli silloin niin herkällä, että ehkä jokin stressi pommi pamahti juuri siihen aikaan! Juteltiin miehen kanssa ja kyllä hän edelleen haluaa lasta,pelkää vain ensimmäistä ikävuotta, että kuinka vauva itkee jne, mutta haluaa lapsen kuitenkin eikä halunnut aloittaa käyttämään ehkäisyä vaikka sitäkin ehdotin.. ehdotin ihan vain miehen takia, että jos hän olisi vaikka näin halunnut eikä itse vain uskaltanut sitä ehdottaa, mutta hyvä näin, että molemmat haluavat vauvaa.
Täällä yritetään nyt sitten olla laskematta kiertopäiviä. päätin, että seuraavaksi kun on ovis niin en hössötä miehelle ja painosta makkariin vaan olen kertomatta koko oviksesta niin mies ei saa siitä paineita. Täällä ollaan edelleen sillä linjalla, että tulee jos tulee, mutta ovista en pysty olla huomioimatta, koska tunnen sen vähän liiankin selvästi ja limat huomaan yleensä heti vaikka en asiaa ajattelisi... :)
Makkarin puolella meillä on jo 3 vuotta ollut aika hiljaista...tai siis hiljaisempaa kuin alkuvuosina. Nyt se ei minua haittaa, koska en itsekkään pidä seksiä suhteessani tärkeimpänä ja minulle riittää kyllä se harvempikin pupuilu,mutta totta vie se harmittaa, kun tietää koska ovis on ja sitten jos sillon ei pupuillakkaan. Sitä automaattisesti suuttuu vaikka ei haluaisi ja vaikka tiedän, että ei toista saa noin lujasti painostaa, mutta tottakai se harmittaa kun tietää, että ehkä sitten seuraavassa kuussa... odottavan aika on pitkä ja kun on näin malttamaton!
Oon tosi tyytyväinen meidän suhteeseen muuten kyllä. Saadaan puhuttua asioista jos vain halutaan ja tahdotaan ja muutenkin elämässä kaikki on hyvin. No nyt yritän olla ressaamatta ja painostamatta niin luulenpa, että eiköhän se vauva meille ilmoita tulostaan kun siltä tuntuu
KIITOS VIELÄ KAIKILLE!!! <3
Ps. Tänään alkaa erilaiset äidit!!!!
pps. Ennen kesää ajattelin, että kun uudet jaksot alkavat niin olen raskaana......... onhan minulla aikaa :)