Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
P_K tervetuloa joukkoon kirjavaan! :) tuleppa tonne -raskaaksi 2012- puolellekkin esittäytymään, on hieman aktiivisempi kuin tämä ryhmä..

Täällä taas pienen kuumeilutauon jälkeen! :)

Elenna lienee jo matkalla, jos en ole ihan pudonnut kärryiltä, mutta toivottavasti matka ja rentoutuminen tekevät tehtävänsä. :)

MarinaMelina: Kiva kuulla sinusta täälläkin. Meillä menee yritysaika niin samoissa. Marraskuussa aloitettiin ja nyt alkaa yk 5. Mulla alkoi kyllä viimeksikin yrityskierto 5, jos joku sattui huomaamaan, mutta eihän me tässä kierrossa päästy lainkaan toimimaan, joten otetaan uusiksi.

-Muru-: Etäisyyden ottaminen tekee näköjään joskus hyvää, tähän kuumeiluunkin. Mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa, mutta ikävä kuulla sairastumisestasi. Toivottavasti olet jo voiton puolella. Muistan vielä kihlausuutisen, hienoa että häiden suunnittelu etenee. :)

mietintämyssy: Oi, uusi koti! On se jotenkin niin jännittävää aikaa odottaa että pääsee muuttamaan uuteen kotiin. :) Minusta se tuntuu aina jotenkin uudelta alulta, vaikkei pitkälle muuttaisikaan. Lääkityksen myötä on varmasti uutta toivoa toisenlaisestakin uudesta alusta. :)

P_K: Tervetuloa mukaan! Tämä on juurikin siitä hieno palsta, että pääsee purkamaan mieltään ja keskustelemaan sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat enemmän ja vähemmän samassa tilanteessa. Niin se vauvakuume vaan yllättää. Ymmärrän, että työnantajan pulaan jättäminen mietityttää, mutta tosiaankin, tässä asiassa on pakko laittaa itsensä etusijalle. Mä en ole sentään työpaikkani ainoa työntekijä, mutta kukaan muu ei tee lähellekään samaa työtä. Onko vielä kauan matkaa varsinaisen yrittämisen käynnistämiseen?

Sillähän tällekin palstalle saadaan eloa, kun tulee uusia ihmisiä mukaan. :) Mikään ei tosin estä kirjoittelemasta sekä tänne, että raskaaksi 2012 palstalle, niinkuin osa tekeekin. Mäkin tungen joskus raskaaksi 2012 palstalle kommentoimaan, vaikka tänne olen jotenkin ''kotiutunut''.

Ja omia kuulumisia vielä: Huomenna on luultavasti kp 1 / n. 30, täti kolkuttelee jo ovella. Niinkuin jo mainitsinkin, aion laskea, että nyt alkaa yk 5 uudelleen. Eihän voi olla yrityskiertoa ilman yritystä. :) Clear bluen ovistestit odottaa jo kaapissa.

Juu, kyllä mä ajattelin vielä täällä pysytellä (ainakin kirjoittelun kanssa) kunnes se "päätös" aloittamisesta on tehty. Ei ole vielä toistaiseksi oikein mitään sanottavaa siellä Raskaaksi 2012-puolella, vaikka siellä tuleekin käytyä lueskelemassa. Jospa me saatais tämäkin puoli tosiaan heräteltyä henkiin tässä odotellessa...

vatukka: Vielä me odotellaan aloittamisen kanssa ainakin tonne kesään asti. Miehen pitäis saada varmistus työpaikastaan toukokuun loppuun mennessä, joten sitä ainakin täytyy odottaa. Ja tosiaan mulla ois vielä näitä ylimääräisiä kiloja, joita saisin pudotella, mut sitähän ei sit tiedä kauanko niiden kanssa kestää. En mä nyt loputtomiin kuitenkaan meinaa painonputoamista odotella, voihan sen yrittämisen aloittaa ja pudotella sit siinä samalla, jos vaikka ei heti nappaa. Et EHKÄ tänä vuonna kuitenkin yritystä olis jo.

Mies mulla on kyllä ihan mukana jo tässä lisääntymisajatuksessa. Sillä on oikeestaan vaan vahvistunut oma kuume, kun meidän tuttavapiirissä ollaan käyty syntyneitä vauvoja kattomassa. Eli nyt on vaan nää järkisyyt, jotka vielä pistää odottamaan sitä aloittamista.

Moi,

Minäkin ilmoittelen itsestäni, kun saatiin reissu tehtyä. Oli kyllä mukavaa vaihtelua :) Nyt vaan pitäisi arkeen yrittää palata... Ja plussaa ei tullut, ei, vaan yrityskierto 10 alkoi :( Kaksinumeroisissa mennään :/ Tänään olisi kp3.

On tämä niin ihmeellistä tämä elämä, välillä on vaikea ymmärtää. Onkohan tälläkin joku tarkoitus, että vauvaa ei kuulu. Ainakin tässä yritysaikana on se lapsen kaipuu kasvanut melkein nollasta ihan tosi isoihin lukemiin. Tietääpähän sitten, että on sitä halunnut... jos lapsen joskus saisi.

mietintämyssy, hienoa, että oot saanut lääkkeet apuun. Se varmaan tuo taas uutta toivoa peliin. Kiva asia tuo uusi koti varmasti :) Siinä onkin teille sitten mukavaa muuta ajateltavaa...

Maddela siellä näkyy olevan jo kuudennella viikolla menossa tickerin mukaan. Ihanaa :)

P_K, tervetuloa mukaan! Sun tarina kuulosti aika paljon samalta kuin omanikin... minäkin täytän tänä vuonna 30, ollaan oltu miehen kanssa pitkään yhdessä ja lasten suhteen "ehkä joskus"-asenteella. Pikkuhiljaa lapsiasia rupesi kuitenkin tuntumaan ajankohtaiselta, ja sen jälkeen kun aloitettiin yritys, niin vauvakuume on kasvanut mulla huimiin mittoihin :O Minunkin mies on työttömänä, joten tulevaisuus on epävakaa. Mutta ovathan tosiaan kaikki muutkin pärjänneet. Ja ei tosiaan tunnu olevan mikään itsestäänselvyys, että vauva tulisi heti :/ Sinulla on kuitenkin hyvä, että oot jo aikaisemmin jättänyt nuo pillerit pois, niin eivät ne sitten häiritse enää kun aloitatte yritykset :) Mukavaa kevättä teille!

vatukka, tsemppiä tälle yrityskerralle!

elenna: Kylläpä se on mullakin kuume senkus kasvanut tässä odotellessa.Tuntuu, etteikai tässä enää mitään muuta päässä pyörikään emoticon Ja se aika....se tuntuu kuluvan todella todella hitaasti. Mies saa tosiaan lisätietoa työpaikastaan silloin toukokuun lopussa ja tuntuu, että sinne on ainakin vuosi aikaa, kun mielessä pyörii vaan nää perheenperustamiseen liittyvät jutut. Sama on ton oman painon pudotuksen kanssa, nyt kun sitä sais lähteä ja vauhdilla, niin tuntuu, ettei se puntarin lukema inahdakkaan alaspäin. emoticon Mut se on kuitenkin ton työpaikka-asian rinnalla se pienempi (odotettava) "ongelma".
Pillerit mä lopetin tosiaan senkin takia, et jos niillä olisi ollut vaikutusta tuohon painoon. Kun niiden syömisen olen aloittanut aikalailla samaan aikaan, kun silloin aikanaan paino alkoi nousemaan. Mutta eipä se lopettaminen mitään ihmeitä tehnyt, joten ei mun osalta ollut ainakaan syyllinen painon nousuun. Tais olla vaan se parisuhde, ku kerrytti kiloja...niinkuin monella muullakin. En kuitenkaan ole nähnyt mitään syytä aloittaa pillereitä uudelleen, kun tuo lapsien tekeminen on kuitenkin kutkutellut tuolla mielessä jo jonkin aikaa. Lähinnä sitä on ajatellut, että kai sitä pitää kohta alkaa yrittämään, jos niitä lapsia meinaa saada.

Oikein aurinkoista kevättä sinnekin ja paljon plussa-tuulia!! 

Heippa tytöt ! emoticon

Maddelalle myöhästyneet onnittelut plussasta!!! <3

P_K Tervetuloa joukkoon! Täällä on oikea paikka tosiaan purkaa vauvakuume tuntemuksiaan!! :)

Vatukka, noniin yk5 mennään :) Toivotaan että tää on nyt molemmille SE kierto jota onkin sitten ootettu!! emoticon

Elenna, kyllä se odottavan aika on tosiaan pitkä! emoticon Mua on vauvakuume helpottanu kun on saanu muuta ajateltavaa, vaikka sillon kun se nostaa päätään niin tekee tosi kipeää kun ei ole sitä rakkainta vielä saanut! :(

~ Itsellä on tämä kierto ollu uusien tuulien aikaa, tupakitta olen ollut jo reilu kaksi viikkoa :) ja saman aikaa olen päivittäin liikkunut 3-6km, paino puonnut - 4kg. emoticon  Pirteä ja ihana olo on ollut koko ajan, ainoastaan aluksi tupakanpolton lopettaminen hermostutti ja pinna oli toooooosi kireellä, mutta nyt sekin on mennyt ohi!

Nyt taidetaan mennä kp 15 ja ovislimottelut alko kp12 että josko se ovis oiskin tässä kierrossa aikasemmin kun ennen, viime kierrossahan sitä en pongannut koko ovista ollenkaan..ja jos niin käy nytkin niin sitten meinasin lekurille mennä...
Mutta musta tuntuu että nää elämäntapamuutokset on vaikuttanut asiaan kun tuntus et ovis oiskin tulossa aijemmin emoticon täytynee tikutella niin näkee tuleeko vaiko eikö...

Kyllä mä sen oman pienen ottasin jos vaan mulle se suotas <3 Tuntuu tää odottavan aika niin perhanan pitkältä, viime kierto ja tämäkin mennyt muissa maailmoissa mutta aina kun asiaa alkaa enemmän miettimään niin kyllä se harmittaa ettei sitä plussaa ole vieläkään tullu :( SAIS TULLA JO! :)! ~

Melina kp 15

Hyvää vappua ja toukokuuta :) Mitäs kaikille kuuluu?

Melina, toivottavasti oot saanut oviksen bongattua ja oot jo loppukierron puolella! Mukava, että oot jaksanut elämäntapaa parannella, minunkin pitäisi. Koitan jättää nyt tässä aluksi karkinsyöntiä vähemmälle. Toivottavasti saat sen plussan pian!

P_K, tsemppiä tuohon odotteluun ja painonpudotukseen! Ei varmasti ole helppoa... Tässä kuussa kumminkin teille olisi tulossa se tieto työpaikasta :) Toivottavasti se vastaus on sitten toivotunlainen!

Mitäs vatukalle ja mietintämyssylle ja murulle ja muille kuuluu?

Minä bongasin oviksen eilen ja siitä sopii tietystikin olla iloinen :) Alkukierto meni vähän vaihtelevilla fiiliksillä, mutta nyt koitan kyllä pitää mielen vähän korkeammalla. Merkeistä päätellen nyt olisi saattanut olla vasta neljäs kunnon ovulaatio, eli niistä laskettuna tää ois vasta "oviksellinen yk4". Toivon kovasti, että oon päätellyt oikein ja nuo ovisongelmat on ollut meidän ainoa este raskautumiselle... Siitä huolimatta ollaan kuitenkin yritetty kohta jo 9kk, eikä niitä kuukausia tietystikään pysty unohtamaan. Mutta ehkäpä ei kuitenkaan ole syytä murehtia. :)

Valoisaa kevätmieltä kaikille!

Ihanan keväinen vappupäivä! Eikä edes liian juhlimisen aiheuttamaa väsymystä. :)

elenna: Kyllä siitä oviksen bongaamisesta jotenkin aina ilostuu. Onnea sen hyödyntämiseen! Toivotaan, että teitä on tosiaan hidastanut vain oviksen puuttuminen ja että ongelma on nyt korjaantunut. Eihän sitä koskaan tiedä.

Melinalla alkaa kohta jännittäminen, pidetään peukut pystyssä! Saitko oviksen tikutettua? En ole nyt seuraillut näitä palstoja niin tarkkaan, jos olet tuonne raskaaksi 2012 puolelle asiasta kirjoitellut. Hienoa, että olet onnistunut muuttamaan elintapoja terveellisempään suuntaan. Mäkin olen päässyt eroon kahdesta kilosta, mutta mikäs kiire tässä on.

P_K: Toukokuun loppu ja kesä lähestyy! Toivottavasti saatte hyviä uutisia miehesi työpaikasta. :)

Mä olen nyt koittanut keskittyä muihin asioihin kuumeilun sijaan. Olen miettinyt mitä teen takapihalle, kun viimekesänä en vielä ehtinyt keskittyä siihen. Lisäksi olen keksinyt itselleni uuden harrastuksen. Välissä jo mietein, että eihän se haittaa jos ei kesällä ole raskaana. Sitten tulin taas siihen tulokseen, että kyllä todellakin haittaa! Taisin yrittää suojella itseäni pettymyksiltä. Ovistakaan en meinannut tässä kierrossa tikuttaa, mutta kp 12 en enää onnistunut vastustamaan kiusausta... kp 14 taisi olla hymynaama testissä. Suosittelen kyllä Clear Bluen digitestiä, on niin helppo ja nopea! Nyt taitaa olla kp 18. Olen jotenkin sekoittanut päivät, täytyy vähän laskeskella kalenterin kanssa.

Heipsan!

Oviksen tosiaan sain tikutettua tossa kp 18 tais olla, ja nyt sit meneillään kohta dpo6. Alavatsakivistelyt ja viillot vaivanneet taas muutaman päivän, mutta se ei oo mitään uutta :( Mutta pääasia että ovis löytyi :) Tunsin itse tapahtumankin sillon perjantai aamuna!

Vatukka kohta tosiaan jännitellään, melkein samoilla mennään...!!! <3 Meille ja muille plussatuuliaemoticon

Kiitoksia vaan kaikille tervetulo-toivotuksista, otan ne ilolla vastaan. Täällä tulee käytyä palstailemassa kyllä useammankin kerran viikossa ja on mukava, kun on muitakin samassa tilanteessa olevia, joiden kanssa vaihtaa ajatuksia.

Meillä täällä lasketaan kuumeisesti päiviä, ei...ei kylläkään ovispäiviä vaan päiviä siihen, kun miehen koeaika loppuu. Mitenkään erityisen tarkkoja ei kyllä olla oltu viime aikoina ehkäisyn suhteen, että raskautuminenkaan ei ihan mahdottomuus ole, mutta epäilenpä, ettei se ihan suunnittelematta napsahda. Ei ainakaan tule äkkiseltään mieleen, et oltais sellasina päivinä pupuiltu.

Mä oon itseeni ihan raivona, tai siis mun ajatuksen juoksuun. Mulla kun nää tunteet hiissaa eestaas, välillä olisin niiiin valmis raskauteen/äitiyteen ja välillä keksin tuhat syytä, miksi (muka) kannattaisi vielä odottaa. Mut oikeesti en mä halua lykätä enää, kun sit "oikeaa aikaa" ei vaan ole. Jonkun pitäis vaan sanoa mulle, et nyt lopetat sen jahkaamisen ja alat hommiin, kun niitä syitä ja pelkoja tän asian lykkäykselle löytää kyllä varmasti aina, jos niitä oikein etsii.

Sen oon päättäny, et sit jos se miehen työpaikka varmistuu, niin sit ei ainakaan enää estellä mitään, mies on samaa mieltä. Sitä en vielä tiedä alanko nyt alusta asti vielä suunnitelmallisesti ovista laskemaan vai annanko asioiden mennä omalla painollaan. Mulla kun on tapana ressata kaikesta, niin ei välttis ole hyvä, jos alan hulluna sitä ovista miettimään ja sen mukaan elämään.
Huoh...et tällasta tänne.

Tsemppiä kaikille oviksen bongaajille meneillään olevaan kiertoon ja oikein paljon plussatuulia jo sen ohittaneille! emoticon

Moi,

P_K, parasta varmaan olisi, jos pystyisi aloittamaan yritykset silleen rennosti, tulee jos on tullakseen asenteella... Stressihän on yksi syy, joka voi hidastaa raskautumista, joten sitä kannattaa välttää, jos vaan pystyy. Muutenkin tää on sellainen asia, jolle kannattaa antaa aikaa... Itse en oikein osannut antaa sitä aikaa sen jälkeen, kun yritys aloitettiin, mutta aikaa on kumminkin mennyt ;)

Melinalle tsemppiä odotteluun! Oviksen bongaaminen on aina kiva juttu.

vatukka, onhan siinä tosiaan joitain hyviäkin puolia, jos ei olisi kesällä raskaana. Mutta, ei tässä vaan jaksaisi enää odottaa! Kumpa päästäis tuonne tammikuun odottelijoihin!

Itsekin laskeskelin, että jos nyt olisi tärpännyt, niin raskauden eka kolmannes olisi juuri takana silloin, kun mun kesäloma alkaa. Se olisi niin täydellistä :) Ja äitiysloma alkaisi just ennen joulua. Ja eilen mietin kävellessäni ulkona, että olisipa ihanaa, jos voisi olla raskaana tässä keväällä ja katsella samalla kun uutta elämää syntyy myös luonnossakin..

Mutta ehkä sitten kuitenkin olen tyytyväinen siitä, että ne mun kolme edellistä ovista eivät vielä tärpänneet...(ja sitä ennenhän niitä ei ehkä ole tapahtunutkaan). Jos se eka ois tärpännyt, meillä ois jäänyt hieno ulkomaanmatka väliin. Ja siitä toisesta ois tullut ne ongelmat rokotuksen ottamisen kanssa, ja kolmannella ois saanut LA:n jouluaatolle. Mutta nyt olisi niin hyvä aika tärpille, eikös?? Jokos se siis voisi tulla? :)

Mitäköhän Elenalle kuuluu? Luetko enää näitä foorumeita? Me oltiin syksyllä muistaakseni aika samanlaisessa tilanteessa. Mitäs Victorialle? Mietintämyssy ja mauste lienevät pysytelleet taustalla ihan tarkoituksellakin, mutta ei oo teitäkään unohdettu :) Ja jessica3 tuolla toisella palstalla enemmän. Toivottavasti Muru oot selvinnyt sairasteluista jo parempaan suuntaan. Maddela on tickeristä päätellen jo rv:llä 8+, oli niin rohkaiseva esimerkki, miten sai plussan joskus 11.:llätoista yrityksellä :) Mitäs Sli? Ja Pieninasnas? Tulipahan muisteltua vähän taaksepäin. Nyt plussatuulia kaikille nykyisille ja aikaisemmille kirjoittelijoille ja hyvää jatkoa niille, ketkä on päässyt jo raskautuneiden puolelle :)

Moikka moi kaikille !

Tervetuloa P_K! Toivottavasti miehesi työasia onnistuu ja pääsette aloittamaan raskautumisen yrityksen. Itse olin aivan täpinöissä kun yritys aloitettiin. Onnea teidän yritykselle :)

Elenna:Kyllä täällä taustalla olen seuraillut, ja ihan niin kuin arvelitkin - vähän tahallaan yrittänyt vähän rauhoitella itseäni :) Kiitos että muistat minut !

Joka tapauksessa, kyllä olen tätä palstaa seuraillut.

Meillähän tosiaan alkoi tuo lääkkeiden syönti jonkin aikaa sitten ja itse olen vähän yllättynyt, sillä kierto lyheni kertalaakista.... (vai oliko se vain kertaalleen tapahtunut juttu...?) Eli minullahan on ollut ongelmana pitkä kierto ja tuhruvuoto ja heti ensimmäinen kierto lääkkeiden aloituksen jälkeen oli 30 päivää. Nyt sitten on toinen kierto meneillään ja saa nähdä miten käy... Mikäli tämäkin kierto olisi 30 päivää, niin ovulaation pitäisi olla nyt perjantaina. Ovulaatiosta minulla on aina ollut aika tarkalleen 14 päivää vuotoon, joten ovulaation ajankohta kertoo minulle aika tarkasti kierron pituuden.

Tosiaan, vaikka olen tahallani vähän pysytellyt taustalla - niin olen kyllä mielenkiinnolla teidän keskusteluita seurannut. Olen myöskin sen katsonut, että mikäli nyt tärppäisi, niin laskettu aika olisi helmikuun alussa, mikä mielestäni olisi aivan hurjan kiva juttu. Joka tapauksessa, minun on muistettava lääkärin sanat - voi olla että kestää vähän pidempään että tärppää, joten yritän olla liikaa ajattelematta laskettuja aikoja jne. Tulee sitten kun on sopiva aika.........Mutta ihanaahan se olisi, että olisi kesällä raskaana ja kuitenkaan vatsa ei ehtisi vielä niin isoksi, että lämmin ilma tekisi olon tukalaksi. Eihän sitä ikinä tiedä!

Olen vähän epävarma, että mikä Yk meillä nyt on meneillään, mutta alkusyksyllä aloitettiin yritys.

Aurinkoista kevätpäivää kaikille !

-Mietintämyssy 2011- kp 11, yk joku tyyliin 7 ??

Aurinkoista päivää!

Tervettuloa P_K:lle.

elenna, kiva kuulla että et ole unohtanut. Tarkoituksella olen nyt jääny taustalle, jotta sais vähän hillittyä tätä vauvakuumetta.

Täällä kevät on alkanut allergisissa merkeissä. Viime viikolla alko sitten ihan kunnolla allergiaoireet, silmät kutiaa ja aivastuttaa jatkuvasti. Onneks oireet ei kestä kauaan.
Olen tietoisesti koittanut vähentää puhumista vauvoista mieheni seurassa, mutta kuulemma mun vauvakuume näkyy liianki selvästi läpi. Asiasta ei ole oikeastaan puhuttu pariin kuukauteen juuri mitään.

Päätin piristää itseäni ja miestäni vähän ja varasin meille kesälomalle matkan etelään. Se olis sitten eka etelänloma meille kummallekin.

Plussatuulia teille kaikille

Hei naiset!

Täällä se kauan kaivattu plussa sieltä sitten tuli <3 Eilisestä lähtien on testit haamutellut ja äsken tein cb-digi testin jossa tulos "raskaana 1-2" <3 Vielä olo on tosi sekava, ei tiiä miten päin olisi :) Varsinkin kun sairastin mahataudin eilen ja korkea kuumekin oli ! :( Kaikinpuolin sekava olo siis :) Mutta ihanaa kun ootte tukena olleet ja plussatuulia kaikille hurjasti!!! ++++ Vatukka, tuun kuitenkin kurkkimaan kuinka teillä käy kun eikös me aika samoilla menty? ;)

MarinaMelina: Onnea, Onnea, Onnea - ja tarrasukkia !!! Tulethan sitten silloin tällöin kertoilemaan kuulumisiasi?

-Mietintämyssy 2011-

Jättimäiset onnittelut Melina! Satuinkin eilen vilkaisemaan tuonne raskaaksi 2012 puolelle ja odotin koko työpäivän että pääsen tänne katsomaan kuinka tämän päiväisen testin kanssa kävi. :) On varmasti melkoinen olo tuollaisen taudin ja järisyttävien uutisten kanssa. Toivottavasti tauti on poistumassa ja pääset oikein kunnolla iloitsemaan plussasta. Mulla ei ole kertakaikkiaan mitään oireita, joten en ihan hirveästi elättele toivoa, että pääsisin tammikuisiin mukaan. Perjantaina saatan testailla tai sitten odotan sunnuntaihin, jolloin tädin pitäisi suurinpiirtein saapua.

elenna: Kunpa sulla nyt tärppäisikin, täydellinen ajoitus ja kaikki! :) Sielläkin taitaa jo loppukierron jännäilyt olla käsillä. Jos voisikin valita, koska lapsi saisi alkunsa, tulisin raskaaksi varmaan kesäloman jälkeen vasta, mutta koska ei voi, olisin mieluiten raskaana nyt heti tai jo viimekuussa. :)

mietintämyssy: Tuohan kuulostaa lupaavalta, että lääkkeet toimivat. Kiva kuulla sinustakin välillä, mutta ymmärtäähän sen että kuumeilua on hyvä hillitä välillä, eikä täällä roikkuminen sitä ainakaan alenna.

mauste: Allergia vaivaa täälläkin, on se niin kurjaa niiskuttaa ja aivastella. Mulla alkoi allergiaoireet vasta eilen, mutta kunnon rytinällä. Oikein hyvää etelänlomaa, sitten kun olette lähdössä! :)

Tääällä ei tosiaan ole toiveet korkealla raskautumisen suhteen tässä kierrossa. Ei ole oikein mitään syytä uskoa että nyt olisi tärpännyt, joten lähinnä tätiä odottelen. Työkuvioiden kannalta siinä on puolensakin jos tärppäisi vasta ensikierrossa tai sitä seuraavassa.

Onnea oikein paljon vielä tännekin MarinaMelinalle <3 Ihana, että vihdoinkin se plussa tuli. Ja kiva, että tännekin foorumille on tullut pari plussaa nyt parin kuukauden sisään, vaikka ei meitä montaa täällä oo...ehkä se on tämä kesän vaikutus :) Turvallista matkaa teille pikkuisen kanssa! Ja paranemista!

Mietintämyssy, hyvä homma että lääkkeet on vaikuttanut niin pian :) On ainakin paljon mukavampi, kun kierron loppua ei tarvii niin kauan odotella. Nythän te voittekin tosiaan ihan rauhassa odotella sitä plussaa, kuten lääkäri sanoi. Ei tarvi murehtia, jos ei heti tule.

mauste, kiva juttu tuo lomamatka :) Mekin ollaan nyt tehty/tekemässä pari ulkomaanreissua miehen kanssa, ekaa kertaa ihan kahdestaan. Se on ihan mukavaa sellaista lähentävää toimintaa suhteellekin :) Harmillista toi allergia varmasti, toivottavasti selviit sen kanssa kuitenkin...sanovat, että on paha siitepölykevät nyt :(

vatukka, mulla pitäis menkkojen tulla maanantaina, että ihan vähän sun perässä tuun. Huh huh, tätä elämää. Mä en oo pitkään aikaan tehnyt mitään raskaustestejä, kun ei oo erikoisempia oireitakaan ollut...saa nähä, miten nyt jaksaa ootella. Mut en halua kyllä sitä pettymystäkään... Taidan lähteä viikonlopuksi äitiä moikkaamaan, niin saa ees jotain muutakin ajattelemista. Jos maanantaihin/tiistaihin pitäs oottaa niin tulee piiitkä viikonloppu. Jaksamista odotteluun sinnekin, ja toivottavasti sinunkin odotus palkittaisiin!

Meillä tuli eilen sitten täyteen 9kk yritystä. Mut oon tosiaan aika toiveikkain mielin, kun jos tosiaan niitä oviksiakin ois vasta neljä tapahtunut. Mut jos ei edelleenkään ala tärppäämään tämänkään jälkeen, niin sitten en tiiä... Tällä erää en oo kuitenkaan sitä murehtinut, siis viimeseen pariin päivään. Eiköhän kaikki mee lopulta parhain päin. <3

Oih... Onnea kovasti MarinaMelinalle ja niitä tarrasukkia vielä kaupan päälle!

Mä jo tossa aiemmin kerroinkin, et meillä ei olla hirveen tarkkana oltu ton ehkäisyn suhteen viime aikoina. Mulla on siis normaalisti tosi tosi säännöllinen kierto ja voin yleensä ennakoida kyllä menkat ihan päivälleen oikein. Nyt jostain syystä niitä ei ole näkynyt ja ajattelin, et jos sanon sen "ääneen" jollekin niin varmasti se täti sieltä kurvaa samantien kylään, mulla meinaa nimittäin pääkoppa kehitellä vaikka ja mitä ajatuksia, kun yksin tätä tilannetta mietiskelen. Miehelle en vielä ole sanonut mitään, sanon sit jos sitä tätiä ei todellakaan tällä viikolla ala kuulua, sit on kai pakko alkaa testaileen.

Viime viikolla mulla oli kyllä jotain ihan ihme huippailuja koko viikon ja ruokaa laittaessa/ syödessä tuli sellanen kuvottava olo, mut muutoin ei mitään ihmeellistä, mikä viittais raskauteen. Pari päivää on kyllä nipistelly just silleen niinkö yleensä tädin tullessa, mut ei se vaan uskalla tulla. Ihan mielellään ottaisin sen tädin kylään vielä tässä kierrossa, mut saa nyt nähdä. Pari päivää ei nyt vielä ole vielä viivästys eikä mikään, ainoo vaan et ku se kierto on yleensä niin pirun tarkka. Ei ymmärrä...ei pitäis mitään ressiäkään olla mistään, et sellaset vaikuttais kiertoon eikä muutoinkaan ole tapahtunut mitään kummosia elämänmuutoksia.

Kovasti olen itselleni tässä vakuutellu, et "ei ole mitään oireita" ja et "kyl ne sieltä tulee", et "sä kuvittelet vaan". Ilmeisesti mie sitä lasta haluankin enemmän kuin mitä luulinkaan, kun tämä ajatuksenjuoksu tässä tilanteessa onkin tällainen, et alan miettimään mahdollisia oireita. Jos nyt niin olisi, et siellä olisi ihmisenalku kyydissä niin onnellinen olisin (älkää käsittäkö väärin), mutta yllättynyt.

Jospa se täti sieltä nyt tulis sit, kun kerroin tästä teille "ääneen" emoticon

Hei P_K, kuulostaa kyllä jännittävältä tilanteelta nyt siellä :O Joskus voi tietysti tulla kummallisia viivästymisiä kuukautisiin vaikkapa hormonihäiriön takia, eihän sitä ikinä varmaksi tiedä. Itse kyllä varmaan jo tuossa vaiheessa tekisin testin, niin pääsisi samalla epävarmuudesta! Mutta tuu sitten kertomaan, kun asia selviää! Ja ei me käsitetä väärin, ei ihmekään, jos näin iso asia herättää kahtalaisia tunteita. Minäkin uskon, että olisin plussan tullessa onnellinen, mutta ei sitä varmaksi tiedä, miten reagoi. Pelästynyt saattais myöskin olla!

Tässä yritysaikana on niin pitkään keskittynyt vaan toivomaan niin kovasti sitä, että se plussa tulis, että oon unohtanut melkein kokonaan, miten jännittävää ja pelottavaakin se raskaus ehkä tulee olemaan. Itse asiassa viime oviksen jälkeen on pitkästä aikaa tullutkin sellasia ajatuksia, että mitäs jos se tärppäsikin nyt :O ja että mites sitten selvitään. Mutta kaikesta aina selviää :)

Mulla on kaiken lisäks ollut nyt jotain tuntemuksiakin mahassa, ja silloin ku niitä on, niin sitä alkaa melkein uskomaan, että raskaana ollaan. Jotain tuntemuksia on kyllä ollut joskus aiemmissakin kierroissa, ja silti on kuukautiset tullut. On vaan niin vaikea erotella, onko nää nyt erilaisia vai samanlaisia. Että tulossa voi olla nyt sitten tippuminen kovaa ja korkealta, mutta sille ei nyt voi mitään. Tännekin varmaan tulee se täti, kun sanoin nää ääneen :S Noh, ei kai se siitä kiinni ollu. Äh äh.

Takaisin