Moikka mitää kaikille kuuluu?
Vielä tuosta tupakoinnista; itse olen juhlapolttanut reilut 10 vuotta on / off, mutta nyt en ole syksyn aikana polttanut. Se on jännä, miten hankalaa lopettaminen voi olla, vaikkei sitä ole päivittäin tehnytkään. Sitä vaan yhdistää sen tiettyihin tilanteisiin automaattisesti. Noh, nyt minulla on ollut erinomainen syy olla ilman (eli tämä yritys), joten en ole useampaan kk polttanut. Jippii !
Itsellä tänään iski todella paha epäilys.... Minullahan on ollut sitä tuhrua lähes oviksesta saakka, ja tänään tuli sellainen fiilis, että kyllä se täti ihan pian kurvaa taas paikalle. En todellakaan enää usko että tässä kk on onnistunut. :( Tein aika radikaalin liikkeen... soitin tänään yksityiselle ja tilasin itselleni ensi viikon perjantaiksi erityislääkärin ajan. Haluan nyt selvittää että mistä tämä tuhruilu johtuu.
Olen lukenut, että kierto ei mielellään saisi olla yli 35 päivää, ja minulla se on jämähtänyt lähes 39 päivään.... siihen lisäksi vielä tuo tuhruilu....
Tuota tuhruilua minulla ei ole ollut kuin vasta parin kierron ajan, mutta huolestuttaa vähän sen takia, että minulla on aiemmin todettu pienimuotoinen endometrioosi, ja olen pillereitä syönyt viimeisen 10 vuoden ajan lääkkeenä, koska endometrioosihan ei ainakaan minulla ole levinnyt pillereiden syönnin aikana.
Nyt tosin haluan selvyyden tuohon tuhruun ja kierron pituuteen, koska itse epäilen että se voi olla joku häiriö, minkä ehkä voisi joillain tabuilla saada kuntoon. Mikäli siis joku ongelma on.
Tiedän että moni varmasti ajattelee että ylireagoin, kun on vasta yk 3 lopuillaan, mutta kun on tuo endo, niin haluan asian selvittää, että sen saisi pikaisesti kuntoon. Olenhan jo yli kolmekymppinenkin..........
Anteeksi tällainen vuodatus.
Tsemppiä kaikille ja plussia, plussia, plussia