Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mietintämyssy: mielestäni et ylireagoi, toki sitä haluaa mennä lääkärin jos on pienikään epäilys minkäänlaisista vaivoista!

Puhuitte tuossa aiemmin tupakoinnin lopettamisesta. Minä olen myös tupakoitsija, mutta olen tässä päättänyt ruveta pikku hiljaa lopettelemaan. Olen onnistunut vähentämään sauhuttelun 1-5 tupakkaan päivässä. Jatkan vähentelyä ja viimeistään tärpistä saa loppua totaalisesti! :)

Minulla on nyt menossa kp 20/21-28. Kiertonihan ovat menneet sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen... viime kierto oli 21 päivää, huomenna siis se täynnä. Alkaa siis pikku hiljaa olemaan hetket, kun täti kurvaa kylään (toivottavasti ei!).
Nyt on ollut pari päivää outoa, rusehtavaa vuotoa, mutta ei kuitenkaan minkäänlaisia muita menkkaoireita. Onko tuo pieni rusehtava vuoto ennuste tädistä vai mitä?
Jotenkin kovasti olen ollut varma, että tällä kertaa (yk 4) tärppäsi, bongasin jopa ovulaation, mutta nyt sitten tuli tuota em. vuotoa... voi harmi!!! :(

Muru: Joillakin kai on vuotoa silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa, mutta onkin raskaana. Toivotaan että kyse olisi jostakin sellaisesta ja nyt olisi tärpännyt. :)

Täällä alkaa olla jännitystä havaittavissa, kp 28 / 31-37. Viikon ajattelin odottaa ennen testaamista, jos täti ei tule kyläilemään sitä ennen. Nuo pisimmät 37 pv kierrot oli kuitenkin heti pillereitten jälkeen.

Mistään oireista on paha mennä sanomaan, mun vatsa tuntuu aina milloin miltäkin. Ainoa oire vaikuttaa lähinnä pms-oireelta: kiukuttaa toi ukko ja sen krapula aivan järjettömästi. Jos tää on raskausoire, musta tulee tosi kiukkuinen odottaja...

Mihin muut on hävinneet? Ettei mene ihan yksinpuheluksi.

Moi,

Muru, ehkä se voisi olla sitä kiinnittymisvuotoakin, joten älä heitä toivoa :) Mutta varmaksihan tässä ei mitään voi tietää, mistä mikäkin johtuu. Milloin sinä sen oviksen bongasit? Jokos siitä on viikon verran kulunut, että olisi kiinnittymisen ajankohta käsillä? Jotkut tosin sanovat, että kiinnittymisvuoto voi tulla myös vasta kuukautisten aikaan. Hämmentävää.. Ja onkos sulla aikaisemmin koskaan ollut tuhruilua ennen menkkoja? :)

vatukka, tsemppiä odotteluun! Uskon, että tuo tuhruilu voisi hyvinkin johtua pillereistä... monilla muillakin on ollut kierrot sekaisin pillerien jälkeen. Eiköhän se siitä korjaannu. Sama juttu mullakin, että milloin minkäkinlaisia tuntemuksia ollut mahassa. Ei niistä voi tietää. Eikä kai tässä vaiheessa vielä useimmilla kovin vahvoja oireita kuuluisikaan olla...

mietintämyssy ja sli, pahoittelut menkoista :( Toivottavasti uudella kierroksella käy paremmin!

Maddela, harmi sinunkin viime kierroksen tulosten kanssa :( Mutta hieno homma, että testituloksesi olivat hyviä! Toivottavasti miehesi kohdalla on samoin! Nautihan alppireissusta sitten täysin rinnoin :)

Tänne kuuluu taas tätä tuttua säveltä: mitään kovin eriskummallisia oireita ei tunnu olevan, ja menkkojen pitäisi tulla tiistaina. Pientä toivoa tietysti elättelen kumminkin. Testailla en aio, elleivät ne menkat sitten myöhästy. Tällä kierroksella mentiin niin oikeaoppisesti kuin vain voi, joka toisen päivän taktiikalla ja vielä h-hetkenä aamusta. Mutta niinhän se vaan on, että ei sitä vauvaa voi itse tehdä. Todennäköisyydet negatiiviselle tulokselle tällä kierrolla ovat vähintään 75-80%, mahdollisesti enemmänkin. Lapsi olisi suuri lahja :)

Vatukka: No kun mietin juurikin sitä, että voisiko se olla vain jotain pientä tuhrua... toivottavasti olisi! Kun siis ei ole kunnon vuotoa, enkä sanoisi edes välivuodoksi... jotain pientä rusehtavaa... Kunpa olisi tärpännyt! Toivossa eletään! :)
Ja myös todellakin toivon, ettei menkat alkaisi vielä vaikka olisivatkin jossain vaiheessa alkamassa. Koska kiertoni on ollut aika lyhyitä toisinaan...
Sinulle oikein paljon tsemppiä odotteluun ja tietenkin toivotaan, että teilläkin olisi tärpännyt!

elenna: Minä bongasin ovulaation kp 9 ja 10 (4-5.1.2012) eli siitä on nyt se reipas viikko. Voisiko olla kiinnittymisvuotoa sitten... ainakin toivotaan niin! ;)
Minulla ei ole yleensä ollut tuhruvuotoa/välivuotoja ennen menkkoja, mutta olen niin iät ja ajat syönyt pillereitä, että nyt niiden lopettamisen jälkeen kiertoni ovat olleet sekavia ja siis yks kaks kuvaan astunut tuhruvuotokaan ei olisi ihme.
Teillekin oikein suuren suuret tsemppaukset onnistumiselle!!! :)

Tämä odotteleminen on niin raastavan jännittävää! Eikä millään malttaisi odottaa...

elenna: Nyt kyllä jännittää miten sinun käy. Käyn kurkkimassa tuolla raskaaksi 2012 puolella kuulumisia. :) Siellä vaan on sellainen meno, etten ole enää sekaan uskaltautunut.

-Muru-: Ja sinullakin jännitys jatkuu. Voi kun saisittekin molemmat plussat!

Täällä pyörähti käyntiin yk 3, yllättävän positiivisella mielellä. Edellinen kierto oli vain 29 päiväinen ja kuukautiset alkoivat aivan yllättäen ilman mitään tuhruilua! Omat arvelut ovulaatiosta ja kalenterista laskettuna osui samoihin aikoihin, mikä on sekin aivan uutta. Eli ajoitus meni viime kierrossa liian myöhäiseksi, kun olin flunssassa ja odotin muutenkin pitempää kiertoa. Olisiko elimistö nyt vihdoin palautumassa puolivuotta pillereitten lopettamisesta. Osasinpa tunnistaa sen sunnuntaisen ärtyisyydenkin pms-oireeksi.

Uudella innolla uuteen kiertoon kp 1 / 29-37, yk 3. 

Harmittelut vatukka kuitenkin, kun jouduit uudelle kierrolle :/ Mutta hyvä, että oot positiivisella mielellä. Tosi monillahan tää homma ei onnistu heti ekoista kierroista, joten ei syytä lannistua. Tsemppiä uuteen kiertoon :) Voi tuonne toiseenkin ketjuun kirjoittaa, vaikka ei kaikille jaksaisikaan kommentoida. Ainakin minun mielestä. On kyllä aika mahdotonta siellä pysyä tahdissa mukana. Oon nyt pari päivää ollut aktiivinen, mutta otan varmaan etäisyyttä, jos menkat alkaa.

Muru kiitos tsempeistä!

Eli täällä on sikälimikäli jännittävä tilanne, että menkkojen piti tulla tänään. Ei ole vielä näkynyt, vaikka yleensä ne on alkanut aamulla tai päivän aikana. Menkkamaisia tuntemuksia ollut koko päivän ja vähän eilenkin, mikä ei minusta ole yhtään normaalia. Voihan tämä kerta toki olla erilainen. Aikamoinen myllerrys tuntuu kyllä mahassa olevan, hieman ihmettelen, jos menkkojen tulo menee huomiselle. Mutta eipä näistä voi tietää. Pillerien lopetuskin saattaa edelleen kummitella taustalla ja sekoitella oireita. Testinkin tein äsken, ja nega oli. Mutta toiveajattelin heti sen johtuvan siitä, kun ei ollut aamupissa kyseessä. Ei kai tässä voi muuta kuin odotella. Ihan aika rauhallisilla mielin silti oon. Jännittää, mutta toisaalta, eipä tässä hätää, kummin päin vain käykin.

Ne menkat ei ole tulleet... jos kierto on nyt muuttumassa pidemmäksi? Ne kun on sahanneet 21-28 päivän väliä ehkäisylaastarin lopetettuani.
Mutta on tässä aikamoiset toiveetkin heränneet... kun on sitä rusehtavaa tuhruakin ollut... verta ei ole näkynyt kertaakaan. Nälkä, väsyttää, masussa nippailuja (miljoona kertaa miedompia ja erilaisia kuin menkkakivut), tänään koin hetkellistä häpyluun ja nivusten oireilua.
Ai niin... Tänään lääkäri soitti papatulokset; kaikki ok! :)

Vatukka: Pahoittelut negasta. Hyvä kuitenkin, että olet positiivisella mielellä ja lähdet reippaasti uudelle kierrolle! :) Kyllä se tärppi sieltä vielä tulee!

Elenna: Uuuuh... sinullakin jännät paikat! Tulethan kertomaan miten käy! Toivotaan, ettei täti tule kylään vaan saat plussan testiin! :))

Oikein paljon plussatuulia kaikille!!

Muru- voih..toivottavasti nuo sun oireet tarkoittaisi sellaisia hyvin iloisia uutisia. emoticon  Kuulostaisi ainakin hyvälle.

Vatukka: Tsemppiä ja kyllä se plussa tulee vielä!!

Elenna: Oi ku sullon jännät paikat siellä! Toivottavasti täti tietäisi pysyä poissa ja plussaa tulisi tikkuun! Ilmoittelehan miten siellä edetään..

Omaa: Menkat oli,tuli ja meni. Toivottavasti ei tuu ihan vaikka yhdeksään kuukauteen uudelleen. Tänään kp:8 ja ovistikkuun tuli aika vahva viiva jo :)) Pitää pöllyttää peittoja nyt ainakin seuraavaan viikon ajan. Ekassa kierrossa aloitimme varmasti aivan liian myöhään joten jospa nyt starttaisi jo ajoissa. Tilasin Mammaksilta ovis ja raskaustestejä muutaman..

Sitten sellainen kysymys: Onko kukaan teistä syönyt Terolut valmistetta koskaan? Haluisin tietää sen vaikutuksista raskauteen/ yrittämiseen. Itselläni nuo kierrot on aika lyhkäsiä ja menkat todella kivuliaat niin lekuri on mulle tossa vuosi sitten määrännyt Terolutia mut en sitä koskaan yhtä kiertoa enempää syönyt. Miretin jos alkasisin syömään sitä nyt tästä kierrosta (aloitetaan kp 15 -> syödään 10pv) jos vaikka sillä olisi positiivisia vaikutuksia raskaaksi tulemiseen. emoticon

Sieltä ne menkat vaan tulivat aamulla ihan kunnolla. Todella kummallista, miten tällä kertaa ne tuli ihan eri tavalla kuin yleensä. Yleensä mulla on tullut menkkatuntemuksia mahaan vasta samalla hetkellä, kun vuotokin alkaa. Nyt niitä oli vaikka kuinka jo edellisenä päivänä. Eikä etukäteistiputteluakaan ole ollut aikaisemmin. Mistään ei ilmeisesti voi päätellä yhtään mitään, ellei tule se plussa tikkuun. No, ei voi mitään. Jatkuvatpahan vielä nämä villit nuoruuspäivät.

Sli, ei ole tietoja tosta Terolutista. Varmaan jostain löytyisi vanhoja keskusteluja siitäkin aiheesta.. Tsemppiä teille tälle kierrolle!

Muru, toivotaan kovasti, että sinne ei menkkoja tuliskaan! Hyvä, että oli papa kunnossa :)

Kiitos kannustuksesta, onhan se kurjaa kun uusi kierto alkaa. Tässä vaiheessa onnistuin vielä kaivamaan asiasta ne hyvät puolet, kun yritystä on niin vähän takana.

Sli: Ei ole täälläkään kokemusta teroluteista. Toivottavasti niistä on kuitenkin apua!

-Muru-: Kuulostaa lupaavalta :)

elenna: Voi ei, pahoittelut! Inhottavaa kun omaan kehoon ei voi luottaa. Luulenpa että sullakin saattaa vielä pillerit vaikuttaa jotenkin kiertoihin. Lopetin pillerit jo kesäkuun lopussa ja vieläkin tulee yllätyksiä näissä asioissa. Tai sitten sitä vaan toivoo niin kovasti raskautumista, että sekin vaikuttaa. Mistä näistä tietää. 

Heippa kaikille!

En ole pitkään aikaan kirjoitellut - lukenut kylläkin teidän juttuja :)

Menkat oli ja meni, joten taas rupeaa olemaan vähän positiivisempi fiilis.

Huomenna minulla on se lääkäri, joten pääsen toivon mukaa saamaan selvyyttä näihin minun juttuihin.

Mukavaa torstai iltaa kaikille toivottaen !

-Mietintämyssy 2011- yk 4 kp 7 / 39

Onnea lääkäriin, mietintämyssy. Hyvä homma, että sinne pääset!

Minäkin varasin tänään ajan gynelle noiden vti:n jälkioireiden takia. Tulehduksia ei enää oo ollut pitkään aikaan, mutta jotain lääkitystä kuulemma noihinkin voi saada. Aika on ens ke, kun pitää ensin päästä näistä ärsyttävänpunaisista päivistä eroon. Voisin samalla kysyä lisääntymisneuvojakin ;)

Fiilikset on tänä iltana aika ankeat, ei kylläkään johdu näistä menkoista. Vaikka eipä nekään ainakaan lisää tätä mielen keveyttä. Muuten vaan harmittaa, miten yksi toinen asia on mennyt ja näyttää olevan menossa... Pahoittelut valituksesta ja kiitokset kun täällä voi vähän vaikka avautuakin. Miettiessäni tässä miten sen tähän kirjoittaisin, niin koko juttu alkaa jo tuntua vähemmän kamalalta.. Ehkä se tästä kääntyy iloksi.

Vatukka, kiitos pahoitteluista. Se on totta, ettei näistä millään pysty tietämään, mikä mistäkin johtuu. Ei pitäisi liikaa päätään vaivata sellaisilla, mille ei mitään voi. Toivottavasti teillä onnistaa jollakin mahdollisimman lyhyellä hermoiluajalla ;) Ei vielä kannatakaan sen enempää masentua :)

Moooi kaikille,

KIITOKSET kaikille tuesta ja tsemppaamisesta ! :)

Tosiaan kävin tänään lääkärillä. Ensin käytiin läpi mun kiertojen pituudet ja josko olen saanut ovistesteihin jotain näkymään.

Lääkäri totesi että kierrot ovat kyllä vähän pitkähköt, muttei mitään paniikkia suoranaisesti siitä tarvitse ottaa, vaikkakin mahdollinen ovulaatio tuleekin "liian myöhään". Enempi huolissaan hän oli tosiaan siitä mun tuhruvuodosta. Hän sanoi, että kun minulla alkaa tuhruttelu niin nopeasti ovulaation jälkeen, että voi olla, että tuhrun takia alkio ei pysty kiinnittymään, mikäli se on hedelmöittynyt.

Sitten hän tutki kunnolla ultralla jne. ja totesi että limakalvojen paksuudet jne. ovat hyvässä kunnossa, kohtu normaali jne, joten sillä puolella ei häikkää. Otti myös papa - kokeen.

Vielä hän ei lääkitystä minulle määrännyt, koska hän halusi ultrata vielä ensi viikon lopulla uudelleen, että näkee miten asiat kierron edetessä kehittyvät. Pitää myöskin saada tieto siitä, että ovuloinko ollenkaan. Plussa ovistestissä ei vielä tarkoita että välttämättä ovuloi, koska arvojen nousu tarkoittaa vain sitä, että mikäli siellä on jotain kehittynyt, niin arvojen nousu laittaa ovulaation liikkeelle, mutta mikäli siellä ei ole mitään mikä voisi irrota, niin ovulaatiota ei tapahdu. Eli tämä oli ainakin minulle uutta tietoa...

Sitten lääkäri määräsi minut verikokeisiin, mitkä pitäisi ottaa ihan kierron alkuvaiheessa, joten niitä testejä todella joutuu odottamaan. (varsinkin kun todennäköisesti en ehdi kotiin lomalta, ennen kuin se viikko menkkojen alkamisesta täyttyy, joten menee pari kk siihen.....) Lisäksi painotti sitä, että minun BMI on tasan 30, joten hissukseen pitäisi ruveta laihduttamaan ja liikkumaan enempi. (kyllä sen itsekin tiedän, mutta en vain ole vielä saanut aikaiseksi....) Lisäksi miehen pitäisi jossain vaiheessa käydä simppatesteissä. Se on minun miehelleni suht kova juttu. Hän sanoi että jospa joutuu johonkin steriiliin huoneeseen antamaan näytettä, niin siitä tulee sellainen stressi, ettei homma onnistu. Hän inhoaa kaikentyyppisiä näytteiden antamisia. (no, kukapa niistä tykkää...) Onneksi lääkäri sanoi, että mikäli simpat tuodaan kiireellisesti testin ottamisesta ja säilytetään kehon lämmössä, niin näytteen voi ottaa kotona, ja viedä sitten tutkittavaksi. Onneksi.

Joka tapauksessa, hiljaa hyvä tulee - lääkäri vielä korosti, että maltti on valttia ja että on erittäin todennäköistä että raskaudun, pitää vain jaksaa pitää hermot kurissa. Tämähän tietysti on helppo sanoa, kun jotain niin kovasti haluaa heti, tässä ja nyt. Pitää vain yrittää oppia asennoitumaan niin, että ei lataa joka kiertoon niin paljoa, ettei raskautuminen rupea määräämään elämää. Tämä minun kyllä varmaan pitäisi yrittää oppia.... Noh, erittäin hyvä juttu kuitenkin on, että viikon päästä suuntaan etelän aurinkoon useammaksi viikoksi, joten varmasti on muutakin ajateltavaa :)

Anteeksi näin pitkä sepustus, mutta ajattelin että itse tiedonjanoisena olen erittäin kiinnostunut kaikkien kokemuksista....ehkä tässä on jotain vinkkiä jollekin toiselle....?

Tsemppiä tsemppiä kaikille - kyllä tässä varmasti kukin raskaudumme aikanaan - mieluiten tietysti erittäni nopeasti :)

Hei! Kerronpa oman tarinani tähän asti.
Minä jätin ehkäisyn 2-3 vuotta sitten pois eikä menkkoja kuulunut muutamaan kuukauteen. Olinkin sitten yhtäkkiä raskaana mutta tuli varhainen keskenmeno. Meni taas muutama kuukausi ja parit kuukautisetkin kun tulin jälleen raskaaksi. Toinen raskaus meni möys kesken n, viikolla 10.

Oli jo ihan toivoton olo ja mietin kuinka epäreilua elämä on ja jaksaako enää edes yrittää. Tein ovulaatiotestejä ja raskaustestejä vuoronperään. Ajattelin että minussa on jotain vialla! Päätin jossain vaiheessa jättää kaikki testien tekemiset ja lakata murehtimasta. Koska se testien tekeminen vasta stressaakin!

Sitten meni hetki ja tulin kuin tulinkin uudestaan raskaaksi ja nyt mennään jo 39:llä raskausviikolla! Olo on välillä tosi epätodellinen. Että vaikka se välillä voi ottaa oman aikansa ja olla tosi raastavaakin niin ei kannata stressata, "tulee kun on tullakseen-asenteella" jos vain suinkin pystyy! Kylläpä sitä osaakin omaa lasta varmasti arvostaa eri tavalla kun ei menekkään helpoimman kautta. Tsemppiä kaikille!

Heippa kaikille ja pahoittelut etten ole ollut täällä kirjoittelemassa muutamaan päivään.

Minun oireeni olivat ilmoitus tädin tulosta; menkat tuli, oli ja meni. Olipa vaan aivan erilaiset oireet ja aloin jopa jo hieman uskomaan, että olen raskaana.
No, pieni lannistus saattoi piipahtaa kylässä, mutta reippaasti vaan eteen päin! Yk 5 käynnistyi ja olemme edelleen iloisin mielin tavoittelemassa yhteistä haavettamme.

Sen verran kuviot muuttui, aivan täysin yllättäen, että nyt haaveilemme vauvasta kihlasormukset sormissa. Mieheni kosi minua viikonloppuna! *tekisimielivieläkinhyppiäjakiljuaonnesta* <3
Näin se elämä etenee; olo on aivan mahtava! :)

Oikein paljon plussatuulia kaikille; meidän kaikkien toiveemme varmasti vielä toteutuu! :)

Onneksi olkoon -Muru- WAU! emoticon  Me ollaan kans mieheni kans oltu kihloissa kokonaista 9-vuotta mutta naimisiin ei olla menty toistaiseksi. Me ollaan tällasii hittaita savolaisii -ei mikään kiirus. emoticon

Täällon kiertopäiviä mennyt 14 ja ovistikku näyttää vielä vahvoja viivoja eli pitänee illalla vielä hyödyntää tilannetta. kumman pitkään nää mun ovikset kestää kun ekat tasavahvat viivat tuli jo Maanantai päivänä ja illalla hyödynnettiin viivat..eilan illalla ei jotenkin jaksanut.

Viimeyönä sattui jtn omituista..heräsin yöllä siihen että oli vessahätä ja huomasin että mun yöpaitahan on ihan kostee ylävartalon kohdalta..emoticon Huomasin sit että myös peitto oli kostunut siltä kohdalta.Ei siis litimärkä mutta sen verran että yökkärissä (satiini tms) näkyy rajat ylävatsan ja rintojen kohdalla. Todella omituista.. mä oon tosi huono hikoilemaan -aineenvaihdunta aika kehno- ellei sit oo tosiaan todella lämmin kuten kesällä. Aina oon palelemassa. Miehekkeeltä kysyin nii hän sanoi ettei ollut yöllä yhtään kuumissaan päinvastoin meillon makkarissa tarkotuksella lämpötila viileämpi ku muualla. Mitähän ihmettä toi voi olla?? emoticon  Onkohan muhn aineenvaihdunta mennyt tyystin sekallutta.

Paljon onnea kihlauksesta Murulle! Ihanaa :)

Sli, kuulostaa kummalta sun yöllinen tilanne :O Mutta ehkäpä se oli joku ohimenevä häiriö, tai kenties ovikseen liittyvää. En osaa sanoa :O Hyvä, että saitte oviksen hyödynnettyä :)

Kiitos Salla-Mari tarinastasi :) Rohkaisevia tosikertomuksia tarvitaan aina :) Onnea lähestyvään synnytykseen ja vauva-aikaan :) Ja tervetuloa vaan juttelemaan lisääkin tänne, jos siltä tuntuu. Eikös tää palsta oo niille, joista on tulossa tai toivottavasti tulossa äitejä ekaa kertaa ;)

mietintämyssy, hyvä että oot päässyt lääkäriin, ja että vielä lisääkin tutkimuksia tehdään :) Siitä se lähtee etenemään! On ihan totta, että noita muitakin asioita elämässä olisi hyvä ajatella! Keskittyy vaikka vähän hemmottelemaan itseään, tai jotain.

ÄLLÖvaroitus:
Mä kävin kanssa tänään gynellä. Oli oikein mukava lääkäri :) VTI:n jälkioireisiin ei kylläkään mitään lääkettä tullut, koska kaikki näytti hyvältä. Ilmeisesti oireiden pitäisi sitten mennä ajan kanssa ohi. Toivottavasti piakkoin :O Osa epämiellyttävästä olosta saattaisi tosin johtua ummetuksesta (mitä en ollut yhtään tajunnut). Eli nyt pääsen vessapäiväkirjaa pitämään...mahtavaa.... :O

Kivaa oli se, että (samaan syssyyn työterveyden piikkiin mennen) puhuttiin myös raskaaksitulemisesta, ja hän teki myös ultratutkimuksen. Kaikki oli hyvin, munasarjat, kohdunsuu, limakalvon paksuus. Ja kierrotkin mulla on normaalin pituisia, joten lääkäri oli sitä mieltä, että ovis melko varmaan tapahtuu. Hän sanoi, että ihan rauhassa voi olla vielä kesään asti (kun tulee vuosi täyteen yrityksiä). Ja toisteli sitä, että kannattaa elää mahdollisimman normaalisti.

Eikun normaalisti elämään siis :) Tai ainakin koitan ajatella itselleni taas muutakin elämää, kuin tämän kuulmeilun.

Hei, minäkin voisin liittyä teidän seuraanne :) Ikää on 27v. Esikoisen yritys on meneillää :D Kunhan ne menkat nyt vaan alkaisi, pillerit lopetin 2 kuukautta sitten ja menkkoja ei ole kuulunut. Parin viikon päästä olisi aika gynegologille, toivottavasti siellä selviää jotain uutta!

Kiitos, onnea tarvitaankin aina! :) On kiva jakaa täällä muiden kanssa omia tarinoita jos vaikka olis jollekkin hyödyksikin. Ja saapahan ainakin itse purkautua :) Tänään oli neuvola ja pikkunen oli jo hyvin laskeutunut et nyt vaan ootellaan koska päättää tulla :)

Takaisin