Tervehdys pitkästä aikaa sisaret! [:)]
Tervetuloa minunkin puolesta
Mariia, Misbero & Bofink !! (toiv. en ketään unohtanut)
Bofink paljon onnea plussasta! Toivottavasti me kaikki muutkin hypätään mukaan aaltoon [;)] Nyt yrität vain relata ja nauttia olosta!
Bandida Kuulostaa hyvältä, että pääsette tutkimuksiin! Jos vihdoinkin löytyis vastauksia.. Ja eihän sitä koskaan tiedä, vaikka nyt plussaisit luomusti [:)] Niinhän on ilmeisesti monille käynyt..
Simppu Tsemppiä uuteen kiertoon!! Mikäs sen ihanampaa kun olla rakastunut
Mariia Minäkin lopetin pillerit pari kuukautta sitten, eli toiset menkat ilman pillereitä tuloillaan..saa jäädä kyl tulematta! Mutta, viime kierrossa mua nippaili vatsaan oviksen aikoihin, ja oviksen jälkeen yli viikon.. Sillee pientä juilimista alavatsassa. No, menkat tuli sit viitisen päivää myöhässä kera kamalan vatsakivun [:'(]
Oon täällä aika ahkeraan käynyt lukemassa teidän viestejä, mutta en oo saanu kirjoitettua mitään. Yrittänyt vähän pitää itseään tyynenä koko asian suhteen, ettei tulis sitä "yrittämistä".. Jotenkin tästä tulee todellisempaa, kun tänne jotain kirjoittaa [:D] Mulla on nyt tilanne se, että menkkojen pitäis alkaa huomisesta päivästä lähtien mikä päivä vaan.. pillereiden kanssa kierto se 28, viime kierto 33, joten kaikki on mahollista [:D] Tässä kierrossa luullun oviksen aikoihin nippaili ihan mukavasti tuolta vasemmalta puolelta. Ihan eri tavalla kuin viime kierrossa, joten toivoa on.. En nyt kuitenkaan jaksa uskoa, vaikka toiveikas silti. En oikein ota selvää itestäni [:D][:D] Oon vähän "pessimisti ei pety" -linjalla. (vaikka kuitenkin sitä pettyy..)
Eniten nyt ärsyttää se, että oon pillereiden lopettamisen jälkeen lihonut nelisen kiloa!! Ahistavaa.. Ja toinen: Hiukset rasvottuu tosi nopeesti! [:'(] Tällä hetkellä oon sitä mieltä, et jos ei oo pakko, en ihan heti alota pillereitä uudestaan!
Tänään korkattiin grillikausi ja puhdistettiin pihakalusteet! Nyt se kesä alkaa! [:)] Möyhin vähän jo kukkapenkkiäkin! Se on aika rentouttavaa, vaikka paikat tuleekin kipeeks [:D]