Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut TypeO... Matti Nykästä mukaellen: jokainen kierto on mahdollisuus! Eli ei kun uuteen nousuun sit tikkujen avustamana.
Oon ite kohtalotoveri, mulla kans alkoi menkat - vaikka olisinkin ollu aika yllättynyt jos ei olis alkanut [:)] Kerrankin ei ollu juuri minkäänlaisia luulotautiraskausoireita - kunhan vaan sitä jännitti miten pitkäksi kierto äityy tällä kertaa. Onneks ei äityny juurikaan, vain 33 päivää [8D] Saattoi jopa olla ovis viime kierrossa pituudesta päätellen, ja siitä että sain ovistikkuun haamuja juuri 14 päivää aikaisemmin, se oliskin jotain! Ens viikolla tutkimuksiin ja sit odotteleen syksyä...

Ovis meni ja nyt jännitetään tuleeko menkat vai ei..voi tätä odotuksen odotuksen tuskaa!vaavikuume hyrrää tekis mieli syödä kaikki vauvat joita näkee on ne niiiin sulosii [:D].Jos tärppää niin sopivasti pääsenkin sitten asiasta syntymäpäivänäni kertomaan..[:)] tsemppiä ja peukkuja kaikille yrittäjille![;)]

Yksi kuumeilija liittyy myös joukkoon :)
Kaikki on uutta ja outoa, mutta vauvakuume valtaisa.

Itse olen 19-vuotias, ja kihlattuni on 23-vuotias. Molemmilla on töitä määräaikaisesti.
Päätimme, että vauva saapi tulla jos on tullakseen. Minulle tämä vain alkaa tulemaan pakkomielteeksi :D

Kuuleman mukaan meidän suku on sikiävää sukua että ei tarvitse kuin päälle katsoa niin on raskaana. joten toivotaan parasta

Tervetuloa raksutin mukaan kuumeilemaan.

Mulla oli tuossa jännät paikat. Oli niin jännää, etten malttanut kirjoittaa kuin tuonne "joko nyt tärppäis" osioon. Ja huomasin kyllä, että kaikki on "uutta ja outoa", kuten raksutin sanoi. Vaik on täältä lukenut ja kirjoista millaista voi olla, niin ei sitä sitten tiedä ennenku ite kokee. Eli lyhyesti sanottuna mulla oli menkat pari päivää myöhässä ja mä ehdin kuvitella jo vaikka mitä. Ostin raskaustestinkin, mutta se jäi käyttämättä, kun menkat tulikin. Uutta kiertoa tässä sitten taas eletään. Tavallaan helpottunut, vaikka toivonkin raskautumista. Elämä jatkuu taas normaalisti ja miehen kanssa vietetyistä hetkistä täytyy nauttia. Ei sitä tiedä milloin niitä kahden keskisiä hetkiä sitten saa seuraavan kerran ku vauva on mukana kuvioissa ;)

No nyt se pahan pisti [&:] ajattelin eilen illalle että joo no siinä meni se kun täti tuli, mutta nyt sitten ei ookkaan enää oikeen mitään, eikä eilenkään tullut mitään sanottavaksi asti :o nyt saa päänsä puhki miettiä että mitä on tapahtunut ?
Onko täti nyt sitten kyläilemässä vai ei... huoh...
niin toivoin jo ettei olis tullut mitään mutta kai se on seurailtava vielä muutama päivä ja katottava mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään [:)]

8pv ois testin tekoon.Tänään tuntunu että nännit räjähtää,koskee niin pirusti [&:] voiko se jo tässä vaiheessa tuntua?

heippa vaan! olen itse rv25 ja yitettiin n. puoli vuotta ja sitten kun lopetettiin yrittäminen niin testi oliki positiiivinen. ensi kertaa raskaana ja voin sanoa että ressasin kanssa minkälainen mamma monsteri musta tulee mutta yllätyksekseni tapahtuikin ihan päinvastoin! eli olen ollut paaaljon tyynempi ja tyytyväisempi kuin ennen ja toivottavasti tämä olo jää synnytyksen jälkeenkin:)
alussa toisn todella voimakkaat pahoinvoinnit tkivät olosta yhtäö helvettiä mutta tosiaan nyt ollut aivan ihanaa. samat kaverit pysyneet , tietenkin jutrut olleet hieman erilaiset kun höösötän vauvasta. höösöttäjä en ole varsinaisesti ikinä ollut ,vauvoista ainakaan mutta mielenkiinotoista on esim. vau.fi sivuilta joka vko lukea mitä mahassa tapahtuu.
toisaalta vaikka ihana olo onkin myös ressaantunut ja pelokas. onhan tämä pelotrtavaa kun ei tiedä mitä tapahtuu tai millaiseksi se arki muuttuu lapsen myötä.
mutta tämäkin todiste siitä että en niin vauva ihminen ole ollut tai paaponut naapurin kakaroita mutta nyt kunoma paketti tuloillaan niin se vasta onkin se elämän tärkein asia!!
onnea odottajille tai odottavaksi haluaville ja HYVÄÄ  KESÄÄ!!

Masussa outoja tuntemuksia, paineen tunnetta, vessassakin saa joka välissä käydä..
Aamulla oli niin etova olokin.
En vielä uskalla tehdä testiä.. eli vielä seurailen tilannetta.[:)]

Pahoinvointii,hermot kireellä(pienetkin asiat ärsyttää suunnattomasti),huimausta,nännit kipeet,kaikki haisee pahalle ja jatkuva paine alavatsassa ja nippailu,lisäksi jatkuva pissityksen tunne.jännä nähä onko luulotautii vai vaavii..

Ninja sinulla ei ole enään montaa päivää testin tekoon [;)]

Tuntuu että aika menee hirveän hitaasti kun odottelee että aika menisi eteen päin että saisi testejä tehä [:)]
Malttamatoon kun meinaa olla.
yk 1 menossa, silti odotuksen on korkealla[:)]

joo niin ei oo .. [:)] nyt kyllä alko kaamee alaselkäsärky,tuli vähän pelko persiiseen että eikai vaan täti oo tulossa.. [:(]
tänään kirppiksellä kattelin millä hinnalla saa tarvikkeita vaaville.kaikkee ihanaa oli.. [:D] kunpa pääsis jo ostelee!

menkkakipua tuntunu tänään joten tein testin.negahan se oli..noh katsotaan nyt parin päivän päästä joutuuko itkemään uudestaan..[:(]

Mites pisces ja Iljah? onko teillä oireet jatkunu, tai täti tullut kylään?

Ninja sä testasit vähän aikaisessa, ei välttämättä vielä näy, varsinkaan jos sulla oliskin ollut ovis vaikka päivänkään myöhemmin kuin luulee... Eli pidetään peukkuja et menkat ei koskaan alakkaan ja saat testata uudestaan paremmalla onnella muutaman päivän päästä!

Testi tehty, negaa näyttää... (toki oon niin hätäänen.)
josko sitä testailisi vähän myöhemmin uudelleen ellei täti tule kylään.

kiitti bandi [;)] joo niinhän mie tein [8|] noh ei oo ainakaan vielä menkat alkanu.välillä tuntuu kipua vasemmalla alavatsassa.odotuksen tuskaa..[&:]

Mites on muille mennyt nytten? [:)]

Täällä ei tätiä onneksi vielä näy, mutta vielä yritän hetken malttaa odottaa ennen kuin testin teen.

Täti tuli tänne ja menikin jo [&:] uutta yritystä vaan peliin. Olin tosin viime oviksen aikaan kipeenä ja mieheni samoihin aikoihin. Elikkäs toivoisin parempaa tulosta tässä kuussa (: saa nähdä miten käy!
Mitenkäs muilla ompi mennyt? [:)]

Huomenna alkaa taasen yritys. Hiukan ajoissa, mutta yritetään pitää miehen kanssa huoli siitä ettei jää ainakaan ovulaatio käyttämättä (:

Takaisin