Hei kaikille!
Olen ihan uusi keskustelija tällä palstalla ja olen vielä vähän sekaisin tämän koko systeemin kanssa, että miten se toimii. Yritän kuitenkin ahkerasti käydä täällä, joten ehkä sen myötä opin. :)
Tilanteeni on seuraavanlainen. Olen siis 22-vuotias ensi jouluna valmistuva opiskelija ja vauvakuumeilua on jo ollut jonkin aikaa. Jätettiin ehkäisy poikaystävän kanssa pois 28.3.2010 yhteisestä päätöksestä ja nyt olisi kp 20 menossa. Olen kerran aikaisemmin ollut yhden kokonaisen vuoden ilman ehkäisyä (e-pillereitä siis olen käyttänyt), mutta raskaaksi en tullut ja silloisen elämäntilanteen huomioon ottaen ihan hyvä niin.
Kuukautiset ovat minulla aina olleet tosi epäsäännölliset joten sekin jo osaltaan hankaloittaa koko prosessia. Nyt kuitenkin olen ihan ihmeissäni, kun kp 18 oli tosi kovaa mahan kipristelyä ja tuntui ihan siltä, että kuukautiset alkaisivat, mutta eivät sitten kuitenkaan alkaneetkaan. Kylkiäkin on pistellyt ja mietinkin nyt et voinko tosiaan olla nyt jo raskaana, vaikka e-pillereiden lopettamisen jälkeen ei ole tullut edes sitä tyhjennysvuotoa? :O Tänään tein myös raskaustestin hetken mielijohteesta, mutta negatiivistahan se näytti niin kuin arvelinkin. Tosin ei kai se vielä positiivista voisikaan näyttää kun olen vasta kierron tässä vaiheessa?
Kovasti minua jännittää ja taidan tuossa reilun viikon päästä tehdä uuden testin, jos vaikka sitä plussaa näyttäisi. :)
Ainiin ja se muuten vielä piti lisätä, että alaselkäkin on koko ajan tässä parin viimesen päivän aikana ollu niinku tulessa, kun niin on kipeä. Viime yönäkään meinannu unta saada kun sattui niin kovasti.