Fiksuja äitiysvaatteita

Bebesistä löysin viime raskauden aikana mustan treenitopin, lieneekö siellä nykyään sellaisia en tiedä... Housuja voin onneksi pitää vain tosi alhaalla niin taitavat mennä melkoisen pitkään...
 
Jyväskylän H&M:llä on jotain ihan normaaleja, taskuttomia college-housjuja 9,90e. Ne toimii mulla tosi hyvin, sopi ennen mahaa ja nyt mahan kanssa. Niissä on sen verran matala istumakorkeus, että ovat ihan jalassa eikä lökötä, vaikka vyötärö jää mahan alle. Ostin joskus 2-3 kk sitten ekat ja nyt toisetkin, kun kerran toimivat vieläkin. Kivat kotona ja jumpatessa.
Ne ekat tais olla myynnissä pyjamahousujen nimellä mut nyt se rekki ei oo enää edes siellä alusvaateosastolla.
 
Pitääpä tosiaan katella nuita kun sattui nyt niin, että ihan malliksi pääsen. Turhamainen materialisti minussa heräsi ja haluan tietenkin näyttää hyvältä :wink
Mutta JEE! Eilen oli tosiaan Lucky Day, äiti kävi ja toi siskolta ison kassin mammavaatteita. Ja mikä parasta, meillä on sama vaatemaku! Eli mä oon tämän aamua sovitellut täällä vaatteita... Joo-o, mulla ois tärkeempääkin tekemistä :oops:
 
Mä sain kaverilta hyvän vinkin, että hennesin perusimetyspaidat toimii hyvin jo raskausaikana. Siis ne sellaset, joissa on v-aukko ja sen alla valetoppi, joka onkin mahdollista aukaista imetystä varten (huonosti selitetty, sori). Niissä on rintojen alla sellanen mukava rypytys, että maha mahtuu hyvin. Ostin noita, kun ajattelin, että menee sitten pitkään.
 
Jos joku on vielä vailla talvitakkia, ni jumbon hennesiltä sais vihreetä parkatakkia 20 eurolla. :)
 
Oliks jollain suosituksia imetysliivien suhteen? En haluis niihin kamalasti rahallisesti panostaa, kun kuitenkin tarvii useammat. Kattelin, että lindexillä ja h&m:ssä ois jotain halpoja. Onko kokemuksia? Mulla on aika iso rintavarustus ollut jo ennen raskauttakin, joten noi koot tuntuu myös kauheen pieniltä. Miten se koko pitäis valita?

Niin ja täällä oli jo aiheesta keskustelua muistaakseni, mutta en enää löytänyt sitä....
 
Mä ostin lindexiltä imetysliivit, semmoset normi liivin näköiset. Ihan hanurista, ne painaa tuolta jostain kainalon läheltä niin pahasti et en pysty käyttää. Halusin just sellaset tukevat, että näyttävät hyvältä. No näyttäähän ne, mut siihen se sit jääkin.. :/
 
Mulla on lindexin imetys liivit ka oon tyytyväinen ei maksanu ku 2 kpl 22,95€ ja mullakin ku tuota rintavarustusta on nii todella todella hyvät :) Laittaisin kuvaa,mutta kun tää on netti eikä niitä saa täältä pois ;D
 
Mä ostin nuo samat kuin Tiada mutta KappAhlista, on mukavan tuntuiset ja antaa hiukan periksi jos kasvuvaraa tarvii :)
 
Onks ne samat, joista Miss T ei tykänny? Saako kysyä tiada, miten valitsit koon? Mä oon ollut ennen raskautta kokoa S, mutta tosiaan tuolta yläosasta jo silloin usein isompi. Varmaan kannattais ostaa ainakin M-kokoa? Ois niin näppärää kun vois vaan tilata netistä kun ei täällä oo Lindexiä missään lähellä.
 
http://www.hattentatti.fi/product_info.php?products_id=3903{2}26
mulla on noi (C-D kuppi jo ennen raskautta), mun mielestä mukavat päällä ja ihan kohtuullisesti tukevat (oon aiemmin käyttäny vaan kaarituellisia ja kevyesti topattuja liivejä ja niihin verrattuna ei oo niin tukevat mutta ei oo mun makuun mitenkään huonot), toisena käytän http://www.hattentatti.fi/raskausimetyspaita-luumu-p-1827.html tuosta tuota liiviosaa joka on napakampi kuin nuo Carriwellit mutta mun rinnat menee noista reikäosista kyllä läpi ja on sitten pienet painaumat tuloksena (en tiiä miten maidonnousu vaikuttaa rinnan muotoon että paraneeko).
 
Mulla on noi TIadan linkittämät Lindexin imetysliivit ja mun 75c-lähtötisseillä sain nyt jo kuukausi sitten ottaa L-koon (joka on suurin) eikä se taatusti tule menemään mukavasti jos tissit kauheasti tästä kasvaa. Muuten ne on kyl hyvät ja kivat, mutta kauhean pientä kokoa jotenkin.
 
Onks ne samat, joista Miss T ei tykänny? Saako kysyä tiada, miten valitsit koon? Mä oon ollut ennen raskautta kokoa S, mutta tosiaan tuolta yläosasta jo silloin usein isompi. Varmaan kannattais ostaa ainakin M-kokoa? Ois niin näppärää kun vois vaan tilata netistä kun ei täällä oo Lindexiä missään lähellä.
Mulla oli vaatekoko ennen raskautta xs-s ja tällä hetkellä tissit kokoa 65 I,mutta kokeilin M kokosia ja tuntui ettei tue yhtään joten ostin S kokoset,mut voithan sä tilata S ja M kokoset ku ne saa kumminki palautettua :) Ite nyt kadun et Otin S kokoset ku nyt tarttis niitä M kokosia :D
 
Niitä pystyy muuten kokeilemaan kaupassakin :wink Kannattaa poiketa, Lindexejä tuppaa olemaan joka nurkalla.
 
Mulla on ikävä kyllä parhaiksi osoittautunut joka kerta Triumphin imetysliivit. Siis ikävä siinä mielessä, että niistä on saanut pulittaa enemmän kuin esim. Lindexin. Lindexin liivejä olen piettänyt yöliiveinä. Tosin siitähän on se 10 vuotta kun olen viimeksi imetysliivejä käyttänyt. Mulla on 75c kuppikoko, mutta luonnollisesti se raskauden ja imetyksen myötä kasvaa. Ja kun täysimetän sen 4-6kk niin kyllä ne liivit saakin olla hyvät. Yleensä 2-3 hyvää liiviä on riittänyt. Sitten kun vauva alkaa syömään kiinteitä ja rintamaidon menekki vähenee, olen pärjännyt "halvemmilla" liiveillä.
 
Kaipa sitä täytyy sinne Lindexiin suunnata sovittamaan. Mäkin ostan yleensä ihan "kunnon" liivejä (=kalliita), mutta nyt en raaskisi kun ei niitä kuitenkaan kovin pitkään käytä ja tarvii tosiaan monet hommata kerralla. Just ostin yhet hyvät raskauden alkupuolella. Ajattelin, että nää menee varmaan sitten imetysajan jälkeen taas.
 
Mulla olis noi Carriwellin kevyesti topatut saumattomat http://www.hattentatti.fi/saumaton-kevyesti-topattu-imetysliivi-carriwell-p-4802.html halvalla, mustana ja S-kokosena, jos joku on niin pieni.

Tää mun massakausi on mennyt ihan putkeen eikä näköjään tartte koittaa tunkea itteesä 75B:hen. Noi on kaks kertaa kokeiltu kun ekalla kerralla kuvittelin vielä niihen olevan niin kuin kuuluukin enkä tyhmä kattonut kunnolla ja vaihattanut.
Melko syvältä, kun muuten on hienot ohjeet ja kehutaan kuinka ne "mukautuu raskauden kuluessa" mut eivät kerro, että missä vaiheessa raskautta/imetystä pitäis mitata, että saa oikeen kokoset. Otin sit lähtötilanteen mukaan. Fail.
 
Minä ostan vaan yhdet ennen synnytystä, koska ei ole hajuakaan minkä kokoiset tällä kertaa tarviin.
 
Takaisin
Top