Fiksuja äitiysvaatteita

mmm

Piirimestaruustason postaaja
Helmikuunmammat 2015
Nyt kun kesälomat ovat lopuillaan ja paluu toimiston arkeen koittaa huomenna, iski paniikki: mitähän ihmettä sitä koko syksyn laittaisi töihin päälleen. Meillä siis varsin business-tyyppinen pukukoodi käytössä, ei leggareita vaan suoria housuja ja paitapuseroa/jakkupukua.

Löytyiskö täältä hyviä vinkkejä, mistä löytää tyylikkäitä housuja, mekkoja ja hameita syksyksi? Perusmustat suorat housut jo löytyvät, ja musta kynähame, mutta jotain vähän vaihtelua kaipaisi.

Toki loppuvaiheessa voi koodista joustaa kunnolla, mutta etenkään nyt, kun en ole aiheesta kenellekään maininnut, en viitsisi ihan hirveän lekkeriksi vetää...
 
Käy kattomassa H&M:llä. Mun mielestä siellä on tyylikkäitä äitiysvaatteita. Itse ostan aina sieltä vaatteet ja juurikin tilasin mustat äitiyshousut ja pari toppia.
 
Hyvä aihe, oon miettinyt itsekin että mistä löytyy jotenkin järkevän näköisiä äitiysvaatteita. Meillä töissä ei oo sinänsä pukukoodia, mutta oishan kiva pukeutua johonkin järkevään eikä yli-isoihin villapaitoihin. Hirveästi en viitsisi ostaa uusia vaatteita.. Oon jo miettinyt sellaisen masutuubin ostamista, sillä varmaan saisi housujen avoimen napin piiloon. ;-)
 
ma loysin henkkikselta viime viikolla:
2 farkut silla vatsateltalla tummansiniset ja mustat
1 printtitrikoohousut vatsateltalla, jotka miksattuna mustan topin ja korkkareitten kanssa nayttivat tosi kivoilta
1 musta todella kiva toppi jossa vatsateltta edessa
1 todella kiva pikkumusta, kietaisuperiaatteella jossa rusetti jaa eturepun paalle

Ainakin taalla toistaiseksi oli aika paljon farkkulinjaa eika niinkaan suoria housuja/hameita joita itsekin olisin kaivannut mutta meilla onneksi pukukoodi on aika olematon taalla Tanskassa, kiristaisi enemman hermoja Suomessa jossa ollaan paljon muodollisempia.

Makaan en hirveasti haluaisi panostaa noihin kun kayttoika tulee olemaan toivon mukaan aika lyhyt :D
 
Minä ostin myös H&M:ltä viime viikolla parit äitiysfarkut, pitsipaidan ja pikkumustan. Oon aivan rakastunu äitiysfarkkulegginsseihin!! Miten mikään voi tuntua jalassa niin hyvälle :) Ihana tunne, kun vatsaa ei tarvia vetää sisään. Nyt siis "pitää", kun ei olla vielä kerrottu juur kelleen. Enää puuttuis, että kelit viilenis nii niitä vois käyttää.
 
Kävin myös ihastelemassa asoksen nettikauppaa ne toimittaa ilmaiseksi maailmanlaajuisesti mutta kannattaa tilata varoen koska palautus ei ole ilmaista vaan voi tulla kalliiksi


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tuolla Asoksen sivuillahan on tosi hyvännäköisiä juttuja, pitääpä perehtyä siihen ihan ajan kanssa! :)
 
joo ja yllattavan edullisiakin kun vertasi muihin nettikauppoihin
 
Siistit trikoiset/venyvät mekot yhdistettynä jakkuun on myös hyvä kombo. Itselläni löytyy kaapin perukoilta useita sellaisia tummia siistejä mekkoja, jotka varmasti venyvät sen verran, että sallivat mahan kasvun. Sitten vielä jakku niskaan ja siinä se.
 
Mäkin mietin että jos hanuri leveää ennen pötsiä niin ostan hameita trikoisena ja numeroa isommassa koossa


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mistäköhän löytyis äitiysvaatteita "isoille tytöille"?! Mulla hakusessa työkäyttöön siistit suorat housut. Mitä tässä netistä katselin, niin koot näyttää loppuvan 44:een. Mulle pitäis olla 46...
Yhdessä äitiysvaateliikkeessä kävin tänään ja siellä XL oli liian pieni.
Mihin telttaan mun pitää raskausaikana pukeutuu?!! :eek: Mulla ois pakko olla töissä joko suorat housut tai (kotelo)mekko jakun kera ja mekkoja en oikein osaa käyttää. Voi ahdistus! o_O
 
Mä löysin kirpparilta tänään aivan ihanan ätiysmekon 5€.. Ja meinaan jatkossa kin pitää silmät auki.. En meinaa ihan kauheesti itteleni osaa uusii vateita kun se raskaus aika menee niin nopeesti kumiski.. Ja kavereilta kin tuun saamaan vaateita.. Säästän mielummin rahat pikkusta varten..
 
Mäkään en osta kuin pakosta ja nyt on pakko!!! Yhdetkään omistamani suorat housut ei oo menny jalkaan enää rv 5 jälkeen. Tällä hetkellä mulla on käytössä viime kesänä ostetut "isojen tyttöjen" pellavahousut, jotka on hyvät, mutta kuluu kohta haaroista rikki eikä näitä vois muutenkaan töissä meillä käyttää (nyt vetoan siihen, että on vielä kesäaika ja niin kuuma).
 
kaykay, kokeile maternity clothing haulla uk:sta, ne tuppaa olemaan isompia kooltaan kuin me skandinaavit noin yleensa niin sielta saattaa loytya reilummalla mitoituksella ja paremmin isoja kokoja.
 
kaykay, h&mllä on äippähousuja ->46 kokoon asti , ainakin nettikaupassa, just tilasin ittelleni sieltä housuja ku ei mitkään mahdu.
 
Kiitos vinkeistä!

NaNNa24: katsoin myös h&m:n nettisivuilta ja ainakin tällä hetkellä housuvalikoima on huono suorien housujen osalta. Yhdet mitä voisin harkita loppuivat kokoon 44. Huoh! :sad001
Yritin viikonloppuna katsoa lähimmän ostoskeskuksen h&m:n valikoimaa. Muutamaa viikkoa aiemmin oli sieltä ostanut useamman äitiyspaidan ja nyt koko osasto oli siirtynyt ja vaatteita oli tosi vähän... Aikovatkohan lopettaa siellä koko mama-osaston?!
Täytyy vielä katsoa toisia h&m-myymälöitä ja odotella, että syksyn vaatteita tulee.
 
Mulleki iski yhtäkkiä tajuntaan että hyvä sylvi sentään, äitiysvaatteet! Tosin en ihan kauheesti tarvii, tyyli on muutenkin trikoota ja löysää, hameita ja mekkoja ja kaiken lisäks opiskellessa ei silleen tarvii ajatella, miltä näyttää. :)
Mutta eihän nää omat vaatteet enää talvella mene, oli kuinka trikoota tahansa.
Bonuksena kaverin häät helmikuun puolivälissä jos en sitä ennen jo poksahda.
 
Mä aattelin turvautuu mahdollisimman usein miehen vaatekaapin sisältöön xD
Lähinnä siis toppatakin yms. suhteen.
 
Minun on pakko hankkia uusia vaatteita, koska en varsin mahdu omiini enää kauaa. Lähtökoko on kuitenkin sen ver pieni, varsinkin housuissa.

Tänään oli ekaa kertaa aamulla vähän viileämpää, että pystyin laittaa äitiysfarkkulegginssit ja oli ihanat!! Vilkuilin näyteikkunoista ja näytti, että ne vaan korostaa mahaa. Mutta minkäs teet, kun ei muut mahu enää iltapäivällä kiinni..
 
Heipsan! Oon surkee tilaamaan netistä vaatteita, tuntuu ettei sopivaa mallia osaa löytää sovittamatta ja palautus tuntuu työläältä. Missä liikkeissä on äitiysvaatteita!? Tiedän vain h&m:n äitiysvaateosaston. Maha on nyt 13. viikolla sen verran turvonnut, että ainoastaan leggingsit vanhoista vaatteista tuntuu mukavilta päällä. Kerran laitoin tavalliset joustamattomat housut, mutta istuminen oli ihan tuskaa ja tuntui kamalalta kun vyötärö painoi mahaa... Nyt olisikin siis tarvetta äitiyshousuille, niin arkisille kuin mahdollisesti niille siistimmillekin.
 
Takaisin
Top