Fiksuja äitiysvaatteita

Sanna: minä olen San Diegossa.. Kävin meksikon rajalla outlet paikassa, jossa oli tasan 1 äitiysvaatekauppa. (Motherhood) Noh ainakin joku siistimpi paita on nyt. Kyselin vähän myyjältä, niin löytyy toinenkin liike täältä läheltä. Pitänee vielä käydä se vilkaisemassa. Saakohan tuolta nettisivulta tilattua suomeenkin, ostin 3 äitiyspaitaa aika tavallisia, mut siistejä $20..

Oliko siulla muuten lentojen aikana mitään omituisia tuntemuksia mahassa? Oli aika pitkät lennot 8,5h ja 6h, niin alko mahassa tuntua ikävältä. Onneksi meni sitten seur. yönä ohi.

Sent from my Nexus 5 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo ei ollu kiva lento ja varsinkin kun on kaksoset tulossa ni on jo näilläkin viikoilla ahdasta. Mut uskosin sen johtuneen lähinnä ilmavaivoista joita aina lentäessä tulee :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mahtavaa, KayKay! :) Voin kuvitella sun riemun. Ilme oli varmaan just kuin tolla sun käyttämällä hymiöllä. :wink Kun hätä on suurin, niin ilotkin on suurempia... :)

Itekin tuskailen noiden vaateongelmien kanssa. On mulla vaatteita, jotka mahtuu päälle, mutta se osuus vaatevarastosta, joka a) menee päälle, b) sopii tähän vuodenaikaan, c) on riitävän siisti töihin ja d) kätkee mahakummun on tällä hetkellä kutistunut kolmeen mekkoon. Kohta on varmaan pakko kertoa työkavereille ihan vain siksi, että voi ottaa käyttöön myös ne vaatteet, jotka sopii päälle, mutta ei piilota mahaa.
 
No todellakin Samsam!!! :) Nää housut tosi tuntuu vaan korostavan tota vatsakumpua, mutta ei voi mitään.

Ymmärrän niin ton sun tuskan vaatteiden kanssa. Tsemppiä! Itselläni oli siis yhdet ainoot valkoset pellavahousut, jotka meni jalkaan. Juu ei, ei enää näillä säillä ois menny läpi! Ja suurin osa paidoista paljasti tän alati (läskeistä) pullistuvan vatsan. Onneksi töissä ei enää tarvitse piilotella; helpottaa niin mieltä.
 
Minustakin äitiyshousut korostaa mahaa, mutta on se ihanaa, kun housut ei kirraa!!
 
Mä sain onneks kaverilta monet erikokoset äitiyshousut. Ja nyt pakko mainostaa mut Me&I magic knickersit on aivan ihanat jalassa. Paidat on enää ongelma, tai siis on lyhyt hihasia paljonkin, mutta sitten pitkähihasia ei oo yhtään.
No onneks se talvi ei ihan viellä oo tulossa :)
 
Huutelen tammikuisista.
Mää ostin h&mltä kahdet äitiyshousut ja sitten kävin name itissä ja bongasin sieltä mamalicious farkut. Herranjestas mikä ero! Nää mamaliciousit on aivan ihanat jalassa! Oli pakko ostaa ne, vaikka 40e maksoivatkin. Enempää en aio housuja ostaa. Seuraava hankinta on sitten kun maha rupee oikeesti olemaan pallo ja paidat rupeaa näyttämään tyhmältä. Osa kyllä näyttää jo, mutta pitkä toppi alle niin sillä oon vielä onneksi pärjänny :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Äitiysvaatteita kannattaa katella myös kirppareilta... saa paljo halvemmalla ja usein todella hyvässä kunnossa lyhyehkön käyttöikänsä takia.

Nimimerkillä bongasi tänään ihkut mammojen farkkulappuhaalarit 7,50 eurolla ja mukaan lähti:hello2
 
Anteeksi, että "kuokin" toisesta ryhmästä, mutta aloittajan kysymykseen vastaus: www.mammavaatteet.fi -verkkokaupasta löytyy suoria housuja, kauluspaitoja ja sellaisia "siistimpiä" mekkoja businespukeutumiseen :) Ko. kaupassa parhaillaan myös iso ale, mm. äitiys-/imetyskauluspaidat alkaen 10€, samoin äitiyshousut :) Ja yli 80€ tilauksiin ilmaiset postikulut.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä itse tykkään Mamalicious vaatteista. Valikoimasta löytyy siistimpiä vaatteita työtarkoitukseen, mutta myös peruskivaa vaatetta. Toinen kiva merkki on Esprit Maternity, sieltä löytyy yhtä sun toista mamma-vaatetta. Kumpaakin merkkiä löytyy Zalandolta, vaikka olenkin huomannut että kivoimmat Mamalicious-vaatteet ei oo Zalandolla..
 
Ostin tänään ekat mama-housut h&m: stä. Ihanaa kun ei purista eikä ahdista mistään kohtaa!
 
Vinkkinä! kävin tänää hakemassa hennesiltä kahet mamma farkkuleggarit - toiset sai puoleen hintaan. :)
 
Lidlissä on tänään treenivaatteita halvalla. Ite menin ostamaan pitkähihallisen liilan värinen pitkä huppari, joka on todella mukavantuntunen sekä tärkeintä; Peittää hyvin koko mahan B-) Eli jos etsitte "hupparia" joka peittää/suojaa vatsaa, niin menkää ihmees ostamaan! Makso noin 10e!:-)

(huom! Ei oo siis mammavaatteita, vaan normi)
 
Mä tilasin kahdet äitiyshousut henkalta&hömpältä, toiset on legginsit ni menevät pakkasilla vaikka pitkistä kalsareista. Onneks oon aina ollu tunika-ihminen ja niitä piisaa niin ei tarvii yläosia ostella. Mua niin hymyilyttää kun joka kerta on äitipolilla ainaki kahdella odottajalla prikuulleen sama pusero päällä.. :grin Mun suurin ongelma on kalsarit... Siis jotku äitiysalkkarit 20 euroa pari?!!? Oon ostanu halpahallista nyt vaan xl-kokoisia tavan alkkareita, mutta neki alkaa jo rullata pois jalasta ku maha on niin pallo.
 
Kävin tänään sovittamassa noita h&m housuja, ja... Kyllähän ne tosiaan mahaa korostaa, vähän liikaakin, kun ei normisti ikinä sellaisia pillejä käytä. Jäivät sitten kauppaan ja otin vaan sukkiksia. Hassusti ne äitiyspaidat oli sitten todella reiluja joten ei niitäkään voinut vakavasti harkita.
 
Takaisin
Top