Fiksuja äitiysvaatteita

Mashnu ootko kokeillut hipstereitä? Niissä on vyötärö niin matala, että saattais pysyä sen pallon alla.
 
Riipitii, en oo kokeillu ku tuntuu että matalavyötäröisissä peppuvako vilkkuu ku rekkamiehen hymy :p Isäntäki sano, että mun takapuoli on litistyny ni ei pysy kalsarit ylhäällä... Kävin pitkästä aikaa Lindexin sivuilla ja sinne oli viimein tullu mama-alkkareita vähän isompiaki kokoja. Saan vetää kalsarit kainaloihin asti :grin Kolme paria 15 eurolla niin ei kaatanu budjettia. :)
 
Tästä matalavyötäröisyydestä on selvästi hyötyäkin, vaikka surin sillon 80-90-luvun taitteessa kun korkeavyötäröiset housut näytti kamalalta päällä. Vieläkin pystyn pitämään normaaleja alkkareitani ja kahdet tavalliset farkutkin menee, kunhan ei tartte kauaa autossa istua.
 
Onneks ei joudu alusvaatteita vaihtamaan, vaan normaalit matalat menee koko raskauden, jos nyt ei ihan tiukimmat...Just talvitakkiasiaa metin, kun viimeks selvisin pakkaset äidiltä lainatulla villakangastakilla, ja nytkään en oikein osaa päättää viitsisinkö ostaa takkia erikseen raskausajalle. Kallista en ainakaan, kun en oikein jaksa myydä ikinä mitään, vien vaan kaiken uffille tai jonnekin. Tavallisissa vaatteissa, joita käytän vuosia, panostan kyllä aina laatuun, mutta nää 'kertakäyttövaatteet' on jotenkin hankala aihe. Ostin kyllä kasan aika kalliita trikootunikoita ja -mekkoja lapsenpäästäjänpuodista raskautta ja imetystä ajatellen, mut ne oli kaikki sellaisia, että niitä voi käyttää muulloinkin, ei niissä ole mitään saumoja tai muita jotka paljastais että ovat mammavaatteita...
 
Mä hain kirpparilta 25 eurolla hyväkuntoisen ja laadukkaan Suomalaisen villakangastakin. Harmittaa, kun(/jos) se jää isoksi lopputalvesta...

Onneks sisko on mua isompi, jos sille sit menis.
 
Mä liputan kans kirppareiden puolesta! Turhauttaa ostaa kalliita uusia vaatteita vain parin kuukauden, tai edes puolen vuoden takia. Erityisesti olen ihastunut mummohameisiin, joita kirpputorit on pullollaan :) Ns. kynähameen saa kätevästi villaisista tai kudotuista kapeista hameista, jotka on kai oikeasti tarkoitettu pohjepituisiksi. Olen löytänyt näitä ihania xl-kokoa olevia kapeita hameita, joista saa mahan päälle vedettynä särmän äitiysminihameen, joka toimii töissä esim. jakun kanssa. Toinen vaihtoehto on mummojen pohjepituiset hameet, jotka ison kokonsa ansiosta jäävät lantiolle ja ovat siten oikeastaan nilkkapituisia hameita. Tätä tyyliä olen tykännyt käyttää tiukkojen trikoopaitojen kanssa, kontrastina hulmuaville pitkille helmoille. Luovuutta äitiysmuodin kanssa saa siis todella käyttää, mutta tykkään kyllä leikitellä tyyleillä ja korostaa tätä ihanaa, kasvavaa mahaa :Heartred
 
Itellä kahet mamma housut,toiset ei mahu jalkaan :/ Neuleita oon talven varalle ostanu kokoo L normi koko S :D äipältä onneks sain toppatakin kokoo 54 :D
 
Apuva! Sain kutsun juhlaan jossa dress code: smart casual. Siis mitä tän pallomahan kanssa laittas päälle???
 
Pikkumusta toimii aina trikoinen joustaa päälle näyttävä koru ja korkkarit tai nätit ballerinat niin voila


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pikkumustan voi myös huijata jos pötsi hankaa vastaan henkkiksellä on mustaa trikoo hametta alle 10 ja siihen kaveriks äitiys malliston pitkähih trikoopaita musta 8 euroo ja hameen voi jättää pötsin alle ja paita peittää kummun ja joku iso koru kaulaan


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joku tän tyyppinen kävisi esim smart casualista eli rento mutta kuitenkin puettu eli ei farkkuja :) vaikka jotkut miehet saattavat tulla farkuissa ja kauluspaidassa. ImageUploadedByVau Foorumi1414687334.581073.jpg


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lapsenpäästäjänpuodissa Kruunuhaassa on ihania trikoomekkoja ja muitakin odottajille sopivia mekkoja ja tunikoita sekä arkeen että juhlaan. Vähän innostuin siellä käydessäni: kaappi täyttyi ja lompakko tyhjeni...mutta siis ainakin sieltä löytyy varmasti kaikille jotain!!!
 
Mistä löydän halvalla raskaus uimapuvun? Näytän ihan hölmöltä noissa mun bikineissä, tissit tursuu yli ja peppuvako vilkkuu..saan kohta porttarin uimahalliin..
 
Mä ostin sellasen uimatopin bikinialaosan pariksi. Se peittää mahan aika hyvin ja on siveämpi kun bikinit. Mulla tosin oli ennen ongelma, että bikinialaosa oli liian iso, joten nyt se pääsee oikeuksiinsa :) Bikineissä näytin kyllä tosiaan jo aikamoiselta iltatytöltä kera pallomahan :D
 
Seppälässä, Stadiumilla ja H&M:ssä on ollut kohruuhintaisia lahkeellisia alaosia, kun oon ettinyt niitä tangolle.
 
Onkohan erikseen äitiystreenivaatteita? Mulla on ollut lähes 2kk tauko salilta ja nyt on pakko päästä kokeilemaan.
 
Mä en oo ainakaa löytäny. Ostin hennesiltä yhet joogahousut leveällä vyötärökaitaleella ja pidän sitä sitte pystyssä. Ja sit on toiset joogahousut joita pidän samoin. :) Vinkkejä kaivataan täälläkin.
 
Mulla on kans yhdet h&m:n joogatrikoot, ne meni ainakin pari viikkoa sitten jalkaan... Jos vaan tavallisen äitiystopin vetäsee siihen päälle. Tuskinpa hirveesti hikoilen siellä...
 
H&M:ltä ostettu tänään sellaiset lyhyet/capri-pituiset äitiyslegginsit, jotka mielestäni menevät mainiosti jumppahousuina elleivät jopa sellaiseksi ole tarkoitettu. Ja hintaa ei ollut kuin 9,95 €. Joku kyseli niitä äitiysalkkareita, niin sellaisia löysin edullisesti Lindexistä, jossa oli 3 kpl paketti hintaan 14,95 €. Eli niissä on se pikkuhousuosa sellainen matala ja sitten on se mahan ja selän päälle nouseva masuosa.
 
Takaisin
Top