oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iisalmi. Meillä on torilla kenkäkauppa, tai pikemminkin kenkäkoju. Aamulla levittelevät kengät pöydille ja säästä riippumatta myyvät niitä siellä. Taitaa enemmän olla "vanhan kansan" ostospaikka, mutta osuipa silmään ne punaset huopatossut ;) Ajattelin, että ne on helppo utkauttaa jalkaan pallomahasena.

Iisalmi. Meillä on torilla kenkäkauppa, tai pikemminkin kenkäkoju. Aamulla levittelevät kengät pöydille ja säästä riippumatta myyvät niitä siellä. Taitaa enemmän olla "vanhan kansan" ostospaikka, mutta osuipa silmään ne punaset huopatossut ;) Ajattelin, että ne on helppo utkauttaa jalkaan pallomahasena.
Ja ne on niiiiiiin lämpimät aivan paukkupakkasilla :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä alkanu närästää :sad001. Muutenkin syöminen tuntuu aika vaikealta, niin kuin tilaa ei olis ruualle ja kaikki jää kurkkuun pyörimään... Söin joskus neljän aikoihin päivällisen ja vieläkin maistuu sama eväs kurkussa, yök...

Mulla oli jo sillon rv 17 tienoilla (muistaakseni) tuota että illalla ei vaan voinu istua kun maha tuntu pahalta ja saatto tulla vähä sellanen olo että ruoka nousee ylös vaikka ei okseta. Pitkällään ollessa helpotti. Nyt tuo on onneks vähentyny ja on hyvin satunnaista.

Eriika, täällä sama juttu. Karseita närästyksiä ja etenkin illalla kun pitäis nukkumaan käydä. Eilen söin lounaaks chilikanaa eikä närästäny yhtään, mutta illalla oliki sitten vatsahappojen takia valvottava puoleen yöhön eikä mitkään Renniet auta..

Mä oon noin viikon ottanut Rennien nukkumaan mentäessä, paketti on yöpöydällä valmiina. Muute ei närästä mut heti kun pääsee makuuasentoon alkaa poltella.

Nyt ei kyllä tiiä mitkä zumbat ja maratonit tolla neidillä on menossa... Möyrii ja pyörii nii kamalasti, maha muljuu ja heiluu koko ajan tätä kestäny kohta tunteroisen. Alkaa käymään jo kipeää alaselkään, alapäähän ja nivusiin:o rauhaton lapsi ❤

Oliko joku kirjottanu tänne aikasemmin ranteiden kipeytymisestä yöllä...? Mulla pidemmän aikaa puutunu yöllä kädet/jalat mut nyt on ollu oikea ranne kipeä aamulla o_O hyvä et jaksaa kahvia kaataa kuppiin ku käy kipeää... :sad001
Sellanen muistikuva et joku ois kirjottanu et kokeilee auttaako jos pitää rannetukea yöllä, huutelisinki et onko tästä ollu apua? :grin

Täällä on tuet ollu käytössä jo kuukauden! :) On kyllä selkeä apu ollut. Aamulla toimii kädet paremmin ja yöllä ei tarvitse herätä siihen, että kädet on niin puuduksissa että sattuu.

Kiitos :) Käynpä siis hakemassa kaverilta tänään mun rannetuen takas :) sillä tuli ranteet kipeeks ku kanteli vaavia...

Onko kenelläkään muulla ollut häntäluu kipeänä? Mulla kipeytyy häntäluu tosi pahasti työpäivän aikana... Jos istuu pitkään ja nousee, tuntuu että on ihan jumissa. Yritän välillä seistäkin (onneksi on moottoroitu pöytä jonka saa eri korkeuksille) mutta sekään ei tunnu hyvältä pitkän päälle..

Takaisin