Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jos sitä vuotoa on edelleen paljon, niin ottaisin kyllä yhteyttä neuvolaan tai jonnekin?Tuotaaah... mitä mie teen??
Mä oon just tänään miettiny vähän samansuuntaisia. Tai siis tiiän että hoitoihin me ei olla valmiita lähtemään, mutta kuinka pitkään me yritetään? Viikonloppuna tulee tasan vuosi yrittämistä täyteen. Jatketaanko vielä toinen vuosi? Jatketaanko kunnes vaihdevuodet tulee? Mitä edes tarkoittaa yrityksen lopettaminen? Ottaisinko jonkun ehkäisyn käyttöön vai jätettäiskö mahdollisuus yllätykselle?Mä oon miettinyt sitä, että miten päätyyn asti tämän pelin on valmis pelaamaan. — —Ja onko se, että edes miettii sitä hintalappua, jo merkki siitä, ettei halua tarpeeksi? Saako sitä hintaa edes ajatella, pitäisikö asian olla oikeasti että "teen ja maksan ihan mitä tahansa", jotta tahtotila on riittävä?
Voit ottaa yhteyttä terveysasemaan tai neuvolaan. Niiden vakiovastaus on kuitenki vaan seurailla tilannetta. Jos on rahaa, yksityiseltä vois saada enemmän apua (en tiiä, en oo ite käyny).Tuotaaah... mitä mie teen??
Vuotoa on kyllä, ei kipuja, ei hyytymiä... jotenkin tuntuu kuitenkin, että onko turhaa soitella nlaan mut ehkä mä kuitenkin kokeilen mitä sanovat.Jos sitä vuotoa on edelleen paljon, niin ottaisin kyllä yhteyttä neuvolaan tai jonnekin?
Nämä on hankalia mietittäviä, ja jokaisen pitää pyöritellä ne kuitenkin itselleen oikeaksi tuntemallaan tavalla. Eikä ole edes kertapohdinnalla selvä, kun se sama vuoristorata on sitten joka kuukausi ja se ehkä itseä turhauttaa ja väsyttää eniten. Jos olisi napannut ekalla, niin olisi jäänyt moni asia miettimättä, mutta en nyt ole siltikään kauhean iloinen näistä useista tarjotuista itsereflektoinnin paikoista. JOS joskus nappaa, ja joku kysyisi että oliko ihan harkittu juttu, niin voisi sanoa, ettet kuule arvaakaan, miten paljon tätä on mietitty.Mä oon just tänään miettiny vähän samansuuntaisia. Tai siis tiiän että hoitoihin me ei olla valmiita lähtemään, mutta kuinka pitkään me yritetään? Viikonloppuna tulee tasan vuosi yrittämistä täyteen. Jatketaanko vielä toinen vuosi? Jatketaanko kunnes vaihdevuodet tulee? Mitä edes tarkoittaa yrityksen lopettaminen? Ottaisinko jonkun ehkäisyn käyttöön vai jätettäiskö mahdollisuus yllätykselle?
Oon kyllä haaveillut omasta lapsesta jo viisvuotiaasta asti, mutta vuosi pettymyksiä ja surua on kyllä vienyt kaikki mehut.![]()