Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OnneaTänään kp27/dpo14 ja tein aamulla elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin!Nyt on kyllä sekavat fiilikset! Oon etätöissä enkä suoraan sanoen pysty keskittymään tippaakaan.
Dpo10 testasin hohtavan valkoisen negan ja olen odotellut menkkojen alkua. Mulla on ollut kummallisia alavatsatuntemuksia ja -kipuja koko luteaalin ajan, rinnat olleet arat jne. Eilen ja toissapäivänä lenkillä hengästytti tavallista enemmän ja nännit on viime päivinä tuntuneet oudoilta. Eilen saunassa nännejä poltti, mikä oli todella outoa ja aloin miettiä, että olisinko sittenkin raskaana. Tänä aamuna lämmöt oli pompannut ylöspäin, joten päätin testata ja plussahan se:View attachment 154908
Vielä tosi aikaista ja viiva melko haalea. Ei voi yhtään tietää, miten käy, mutta varmasti positiivinen merkki, kun jotain tapahtuuTäytyy käydä ostamassa lisää testejä ja seurailla, miten tilanne kehittyy. Toivotaan parasta!
![]()
Onnea ja tarrasukkia!Tänään kp27/dpo14 ja tein aamulla elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin!Nyt on kyllä sekavat fiilikset! Oon etätöissä enkä suoraan sanoen pysty keskittymään tippaakaan.
Dpo10 testasin hohtavan valkoisen negan ja olen odotellut menkkojen alkua. Mulla on ollut kummallisia alavatsatuntemuksia ja -kipuja koko luteaalin ajan, rinnat olleet arat jne. Eilen ja toissapäivänä lenkillä hengästytti tavallista enemmän ja nännit on viime päivinä tuntuneet oudoilta. Eilen saunassa nännejä poltti, mikä oli todella outoa ja aloin miettiä, että olisinko sittenkin raskaana. Tänä aamuna lämmöt oli pompannut ylöspäin, joten päätin testata ja plussahan se:View attachment 154908
Vielä tosi aikaista ja viiva melko haalea. Ei voi yhtään tietää, miten käy, mutta varmasti positiivinen merkki, kun jotain tapahtuuTäytyy käydä ostamassa lisää testejä ja seurailla, miten tilanne kehittyy. Toivotaan parasta!
![]()
Kiitos kuvista, ne auttoi minua ainakin, kun just sitä pohdin, että miten ne viivat käyttäytyy.Meikä ollut kiireinen ja jäänyt kirjoittelut vähemmälle. Nopeasti käynyt lukemassa täällä teidän viestejä ja paljon onkin juttua tullut.
Plussanneille onnittelut
Täällä ei mitää sen ihmeellisempää. Kp13 ja hymy tänään pärähti. Talletteluja onkin jo pe, su ja ma takana, jos vielä tänään ja huomenna rippuu miten kaiken hulinan ja hälinän keskellä jaksaneekiva kun on valoisaa ja saa touhuta pihalla.
Joskus täällä keskusteltiin cb pinkistä ovistestistä. Siitä vahvistuuko tikut. Otin tässä kierrossa kuvan niistä. Toisessa kuvassa näkyy miten itellä lähtee tummumaan tässä kuvassa kaikki on ympyröitä ja vikassa kuvassa on sitten hymy ja vihdoinkin pc ovistesti kunnolla posi sitäkään ei tarvinnu arvailla![]()
Tosi paljon onnea!!Tänään kp27/dpo14 ja tein aamulla elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin!Nyt on kyllä sekavat fiilikset! Oon etätöissä enkä suoraan sanoen pysty keskittymään tippaakaan.
![]()
Minulla oli kolme vuotta sitten epämääräiset kuukautiset, runsas vuoto jatkui normaalia pidempään, varmaan 10 päivää (normaalin 5pvän sijaan) ja senkin jälkeen jäi paperiin pyyhittäessä punertavaa. Meillä oli toive raskautumisesta myöhemmin sen vuoden aikana, joten ajattelin että varaan aikaa lääkäriin vuotohäiriön selvittelemiseksi. Luin sitten että "vuotohäiriöt" usein johtuvat raskaudesta, joten ajattelin tehdä raskaustestin varalta pois, koska lääkäri varmaan sitä kysyisi ensimmäisenä. Testi olikin positiivinen. Sain lääkäriajan vuodon takia ja ultrassa näkyi raskauspussi ja mahdollinen sikiö, mutta oli vielä niin pieni, ettei voitu sanoa oliko mennyt kesken. Täällä tuo pikkuinen nyt kuitenkin touhuaa ja on jo 2v.Paljon tullut viestejä lyhyessä ajassa ja ihan en tosiaan itsekään muista mihin kaikkeen piti kommentoida. Oh my..
@Selmiina tarrasukkia sinulle kovasti <3 <3 Onnea!
@Syyskukka vahvistumisia sinne! <3 Plussa on kuitenkin aina plussa, oli se testin sen hetkinen viivan tummuus mikä vain. Ymmärrän toki, että mietityttää, mutta toivotaan, että viiva sieltä vahvistuu! <3
Ovulaatiolimoista oli jotain kysymyksiä ja itse ainakin suurin piirtein saan niillä ajankohtaa milloin ovulaatio olisi. Selkeästi liman koostumus muuttuu pitkin kiertoa ja hieman ennen ovulaatiota on todellakin sellaista kananmunanvalkuaisen tyyppistä. :D Koostumus muuttuu sitten ovulaation jälkeen ja tulee jopa kuivaa kautta, että niinku saharassa ois.
ON: Nythän oli tosiaan todella poikkeuksellinen kierto. Viime viikolla kp. 25 alkoi tuhruvuoto, jota kesti sunnuntaille asti ennen kuin alkoi kunnon vuoto ja täten uusi kierto. Mikä tästä tekee oudon on se, että tuhruilen normaalisti päivän ehkä kaksi ennen normaalia vuotoa, joka kestää sen neljä viis päivää niin, että ensin vuotaa pari päivää niinkuin härän kurkusta ja sitten rauhottuu ja tiputtelee. Nyt tilanne se, että neljäs päivä menossa kun edelleen todella kirkasta ja reilua vuotoa, sidettä joutunut vaihtamaan koko ajan usein, kun tuntuu että vuotaa vain. Odottelen huomenna pakettia, jossa tulee ovistestit ja r-testit, taidan olla tyhmä ja testaan raskaustestin. Mietinnässä siis, että olisiko kuitenkin tärppi käynyt ja ei jaksanut pitää kiinni ja vuotaa pois. Jos hormonitaso olisi ehtinyt käydä tarpeeksi ylhäällä, niin testissä se voisi vielä näkyä...
Kuvittelenko nyt täysin omiani?
Kiitos viestistäsi.Minulla oli kolme vuotta sitten epämääräiset kuukautiset, runsas vuoto jatkui normaalia pidempään, varmaan 10 päivää (normaalin 5pvän sijaan) ja senkin jälkeen jäi paperiin pyyhittäessä punertavaa. Meillä oli toive raskautumisesta myöhemmin sen vuoden aikana, joten ajattelin että varaan aikaa lääkäriin vuotohäiriön selvittelemiseksi. Luin sitten että "vuotohäiriöt" usein johtuvat raskaudesta, joten ajattelin tehdä raskaustestin varalta pois, koska lääkäri varmaan sitä kysyisi ensimmäisenä. Testi olikin positiivinen. Sain lääkäriajan vuodon takia ja ultrassa näkyi raskauspussi ja mahdollinen sikiö, mutta oli vielä niin pieni, ettei voitu sanoa oliko mennyt kesken. Täällä tuo pikkuinen nyt kuitenkin touhuaa ja on jo 2v.
Joskus epämääräinen vuoto voi siis olla raskaudestakin johtuvaa. Kannattaa siis tehdä raskaustesti.