Syssymyssy
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mua alkaa jo vähän pelottaa, koska mullakin kp4 menossa ja vuoto nyt jo lähes olematonta? Miten meillä kaikki osuu aina samoihinOlipahan oudon lyhyet kuukautiset, alkoi maanantaina varmaan joskus aamuyöllä, ja nyt eilen illalla keskiviikkona itse asiassa jo loppui ja kesti siis alle 3 päivää, aiemmin kun valitin että uskon kestävän normaalia pidempään niin näyttää että kesti normaalia lyhyemmin.
@Hailey ootko huomannut, että painonpudotus vaikuttaisi jotenkin kiertoon ja/tai ovulaation ajankohtaan? Mulla tippunut syyskuusta vajaat kymmenen kiloa, ja lisää olisi tarkoitus tiputtaa. Vähän yritän tasapainoilla, ettei hedelmällisyys kärsisi, mutta kuitenkin tuloksia tulisi.
Kilpparikuulumisia pitkästä aikaa: Mulla edelleen TSH hieman päälle sen 2.5, joten lääkitystä on nostettu (nyt jo toistamiseen). Ensin TSH laski, mutta alkoi nousemaan uudelleen heti ekan lääkkeennoston jälkeen? Mystinen tämä ihmiskeho. Pääasia että ollaan jo lähellä tavoitearvoa, kun tosiaan syyskuussa TSH oli sen lähemmäs 6, ja sekin varmasti osaltaan vaikuttanut siihen, miksei raskautta ole kuulunut
. Äiti oli kotona kun tulin kotiin tai tuli hakemaan iltapäiväkerhosta. Ollaan edelleen läheisiä veljen kanssa ja hän on meidän esikoisen kummi.