Ymmärrän täysin tuon stressin taloudellisesta tilanteesta. Meilläkin vain mä oon työkykyinen joten ei paljoa naurata raha-asiat.
Mutta sit toisaalta tää tilanne voi jatkua vuosiakin ja onko koskaan edes olemassa ”hyvää hetkeä” hankkia lapsia. Ostamalla käytettynä (muistaa aina pakastaa kotiin viedessä), hakemalla sukulaisilta ja tekemällä itse kierrättäen saa säästettyä ihan hirveästi. Lasten vaatteet on käytännössä ilmaisia käytettynä. Just kävin ostaa 50 sentillä kirppikseltä kunnollisen pipon lapselle, jossa oli edelleen kaupan laput kiinni

oon aina myös ennakoinut tekemällä kalenterin, missä koossa lapsen pitäisi olla missäkin iässä 2 ikävuoteen saakka, ja ostamalla sen perusteella alennuksesta oikeaan säähän varusteita. Toki tää kalenteri menetelmä on riskimpi jos se lapsi kasvaakin reippaasti omissa suunnitelmissaan eikä oletetusti

meillä toimi hyvin kun tää tapaus on vähän pieni aina ollut ikäisekseen niin ei mennyt kuin vasta 1 vuoden jälkeen ihan hiukan hutiin ja nyt ”korjaantunut”.