Miten sull nousi edellisessä käppyrässö lämmöt? Tuliko kovin viiveellä? Mä oon monasti nähnyt että ovulaation kohdilla lämmöt tippuu ennenku lähtee nousee. Toki huonot yöunet voi vaikuttaa lämpöihin myös. Mulla käytössä semmonen convertor misdä arvioi lämmön nousun tai laskun jos herään ennen tai jälkeen sen ajan milloin yleensä mittaan. Ja yleensä herään tuntia tai 1,5 ennen mittausta ja käännän sen sitVähän mahdollisesti tyhmä kysymys tähän väliin, mutta paljonkohan voi lämmöt heitellä jos nukkunut vaan 4 tuntia?Kun mahdollista että ovulaatio jäi välistä (jota pelkään mutta toivon ettei totta) tai sitten oli eilen jolloin lämpöjen pitäisi tänään nousta mutta mietin paljon lyhyet unet sekoittaa?
Tosin tätäkin ennen kolmena yönä heräsin aamuyöstä johon mennessä nukkunut muutaman tunnin ja jonka jälkeen joku 3 tai max 5 tuntia unta kun lopulta heräsin ja lämmöt ei nyt näytä nousseen sen takia kun silti tasaista ollut monta päivää. Pakko kohta mitata kun en näytä unta enään saavan ja herätys puolentoista tunnin päästä jo aamupalalle kun laivalla ollaan. Joka tosin vasta kahden ja puolen tunnin päästä. Pitänee lämmöt mitata...
//No ei ainakaan ovulaatiota ole tapahtunut. Kun lämmöt tippuneetkin aika paljon alas eikä ylös nousseet. Yllättävää sinänsä kun tippuneet eivätkä pysyneet edes samassa. Mutta eipä taida ainakaan jännittää onko raskaana uudestaan kun ei voi olla jos ei ovulaatiota.Toki kai pieni mahdollisuus on että vielä tuloillaan jos se lh huippu joka jäi saamatta oli viime yönä. Kun aamupäivällä eilen jo haalea ovulaatiotesti. Jotenkin toivoa ei jaksa pitää yllä vaan.
Basal Body Temperature Adjuster - WhenMyBaby
Jokatapauksessa luulen että tää kierto on tässä . Nega testattu herkällä ja huomenna vielä testaan illalla ja jätän progen illalla ottamatta jos/kun nega. Harmittaa.