Ihana kun tullut uusia! Tervetuloa tänne piinailijoiden joukkoon
toivotaan kaikille onnea ja vahvoja tuplaviivoja!
Asiasta kymmenenteen ja pahoittelut etukäteen, jos joku ei kestä tämmösiä kyssäreitä, mutta mitä liukkaria käytätte jos on käytössä? Meillä siis välillä ei esileikkiä jakseta, näin vuoden yrittämisen jälkeen, vaan hoidetaan vaan tallettelut pois alta, niin oon tästäkin lukenut, että pitää olla siittiöystävällistä. Nyt käytössä rfsu:n magic glide
parhainhan ois, että ilman vetäis.
Ja toinen kyssäri perään, itellä loppuu flo:n maksullinen puoli tässä parin päivän sisään, ja oon todennut että en niinkään siitä tykkää kun ei voi esim lääkkeitä sinne merkitä. Mutta kannattaako esim ff:stä tai premomista ottaa maksullista versiota? Onko kokemuksia vai meettekö vaan ilmaisversioilla?
Asiasta kymmenenteen ja pahoittelut etukäteen, jos joku ei kestä tämmösiä kyssäreitä, mutta mitä liukkaria käytätte jos on käytössä? Meillä siis välillä ei esileikkiä jakseta, näin vuoden yrittämisen jälkeen, vaan hoidetaan vaan tallettelut pois alta, niin oon tästäkin lukenut, että pitää olla siittiöystävällistä. Nyt käytössä rfsu:n magic glide
Ja toinen kyssäri perään, itellä loppuu flo:n maksullinen puoli tässä parin päivän sisään, ja oon todennut että en niinkään siitä tykkää kun ei voi esim lääkkeitä sinne merkitä. Mutta kannattaako esim ff:stä tai premomista ottaa maksullista versiota? Onko kokemuksia vai meettekö vaan ilmaisversioilla?
Mun lempiluento oli kyllä se joku Dextran lääkäriluento jossa lääkäri antoi synninpäästön stressistä, että normaali arkistressi ei vaikuta hedelmällisyyteen, vaan tyyliin pitää stressata toimeentulosta/selviytymisestä, läheisen kuolemasta, jne jotta se vaikuttaisi. Ja mä oon niin paatunut jo yrittämiseen että sitä en oo ainakaan enää stressannut kuukausiin
Enkä voi toisaalta kokonaan "lakata yrittämästä" koska mun ovikset tulee niin harvoin ja ihan ihme aikoihin että takuulla menis ohi kun ei me puuhailla normaalisti kuin 1-2 kertaa kuussa jos ei oo ovis-ikkuna menossa. En ees tiedä kuinka monta ovistestiä oon tähän mennessä tehnyt mutta niin monta että oon nyt suorastaan pöllämystynyt aamuisin kun on luteaali menossa eikä tarvikaan testata, menee aamutoimet ihan sekaisin!
Toivon että se plussa tai peräti ultrakuva on aikanaan sit helpompi kertoa ja voi siinä sit selittää että ei kuule ollut mikään helppo homma tämä!