Kesäheinä85
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Ihan vain itse otin puhdin kautta ferritiinin yms rautapaketin, kun on ollut taipumusta anemiaan ja työterveyspakettiin ei kuulu ferritiini yms.
Ei olla vieläkään tutkimuksiin menossa, mies välttelee sitä näköjään loppuun asti.. mieluummin aloittaa jopa laihiksen mulle kaveriksi... Hyvä sinällään, mutta ärsyttää... 4 vuotta on jo välillä lupaillut, että kohta.. sitte tulee plussa ja menee kesken... Sitten taas ei tartte hoitoihin ku tärppäs jos seuraava sitten kestää... Niin jos.. ja kun plussaamiseen näyttää menevän kerrallaan yli vuosi.. hoidoissa voisi hoitua nopeammin jos ylipäätään on mahdollista....
Ei olla vieläkään tutkimuksiin menossa, mies välttelee sitä näköjään loppuun asti.. mieluummin aloittaa jopa laihiksen mulle kaveriksi... Hyvä sinällään, mutta ärsyttää... 4 vuotta on jo välillä lupaillut, että kohta.. sitte tulee plussa ja menee kesken... Sitten taas ei tartte hoitoihin ku tärppäs jos seuraava sitten kestää... Niin jos.. ja kun plussaamiseen näyttää menevän kerrallaan yli vuosi.. hoidoissa voisi hoitua nopeammin jos ylipäätään on mahdollista....
Lääkärikin teetti kyllä kaikenlaisia tutkimuksia, mutta hyvä niin, kun verikokeista selvisi että kilppariarvot olikin viitearvon rajalla ja sen pitäisi raskautta toivovalla olla ihan kunnolla alhaalla. Mitään oireita siitä ei ollut mutta kaikkea sitä oppii
Alkukierto on kyllä niin masentavaa, toivon mukaan sujuu hyvin nousu sieltä! 
Toivon mukaan menee kaikki hyvin!
Tsemppiä kierron normalisoitumiseen ja uuteen yritykseen!
Täytyy huomenna yrittää vielä toisen kerran kun on lasti latautunut!