Ihana kun tullut uusia! Tervetuloa tÀnne piinailijoiden joukkoon
toivotaan kaikille onnea ja vahvoja tuplaviivoja!
Asiasta kymmenenteen ja pahoittelut etukÀteen, jos joku ei kestÀ tÀmmösiÀ kyssÀreitÀ, mutta mitÀ liukkaria kÀytÀtte jos on kÀytössÀ? MeillÀ siis vÀlillÀ ei esileikkiÀ jakseta, nÀin vuoden yrittÀmisen jÀlkeen, vaan hoidetaan vaan tallettelut pois alta, niin oon tÀstÀkin lukenut, ettÀ pitÀÀ olla siittiöystÀvÀllistÀ. Nyt kÀytössÀ rfsu:n magic glide
parhainhan ois, ettÀ ilman vetÀis.
Ja toinen kyssĂ€ri perÀÀn, itellĂ€ loppuu flo:n maksullinen puoli tĂ€ssĂ€ parin pĂ€ivĂ€n sisÀÀn, ja oon todennut ettĂ€ en niinkÀÀn siitĂ€ tykkÀÀ kun ei voi esim lÀÀkkeitĂ€ sinne merkitĂ€. Mutta kannattaako esim ff:stĂ€ tai premomista ottaa maksullista versiota? Onko kokemuksia vai meettekö vaan ilmaisversioilla?
Asiasta kymmenenteen ja pahoittelut etukÀteen, jos joku ei kestÀ tÀmmösiÀ kyssÀreitÀ, mutta mitÀ liukkaria kÀytÀtte jos on kÀytössÀ? MeillÀ siis vÀlillÀ ei esileikkiÀ jakseta, nÀin vuoden yrittÀmisen jÀlkeen, vaan hoidetaan vaan tallettelut pois alta, niin oon tÀstÀkin lukenut, ettÀ pitÀÀ olla siittiöystÀvÀllistÀ. Nyt kÀytössÀ rfsu:n magic glide
Ja toinen kyssÀri perÀÀn, itellÀ loppuu flo:n maksullinen puoli tÀssÀ parin pÀivÀn sisÀÀn, ja oon todennut ettÀ en niinkÀÀn siitÀ tykkÀÀ kun ei voi esim lÀÀkkeitÀ sinne merkitÀ. Mutta kannattaako esim ff:stÀ tai premomista ottaa maksullista versiota? Onko kokemuksia vai meettekö vaan ilmaisversioilla?
Mun lempiluento oli kyllÀ se joku Dextran lÀÀkÀriluento jossa lÀÀkÀri antoi synninpÀÀstön stressistÀ, ettÀ normaali arkistressi ei vaikuta hedelmÀllisyyteen, vaan tyyliin pitÀÀ stressata toimeentulosta/selviytymisestÀ, lÀheisen kuolemasta, jne jotta se vaikuttaisi. Ja mÀ oon niin paatunut jo yrittÀmiseen ettÀ sitÀ en oo ainakaan enÀÀ stressannut kuukausiin
EnkÀ voi toisaalta kokonaan "lakata yrittÀmÀstÀ" koska mun ovikset tulee niin harvoin ja ihan ihme aikoihin ettÀ takuulla menis ohi kun ei me puuhailla normaalisti kuin 1-2 kertaa kuussa jos ei oo ovis-ikkuna menossa. En ees tiedÀ kuinka monta ovistestiÀ oon tÀhÀn mennessÀ tehnyt mutta niin monta ettÀ oon nyt suorastaan pöllÀmystynyt aamuisin kun on luteaali menossa eikÀ tarvikaan testata, menee aamutoimet ihan sekaisin!
Toivon ettÀ se plussa tai perÀti ultrakuva on aikanaan sit helpompi kertoa ja voi siinÀ sit selittÀÀ ettÀ ei kuule ollut mikÀÀn helppo homma tÀmÀ!