Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oiei no varmastiEi nyt varsinaisesti ruokavalio, mut tsiisus mun on vaikea muistaa tuota mamavitskua! Tai lähinnä se, että otinki vaiko en. Oli pakko laittaa viikon setti erikseen että voin laskeskella monta jälellä ja tuliko aamulla napattua vai ei![]()
Onkin jännä tuo.. oon miettiny ite vähä samaa tilannetta jos kohdalle tuleeHuh, oon menossa ensi viikoksi työkokoukseen johon ilmoittautumisen yhteydessä ruokavaliot oli ilmoitettu kuukausia sitten. Ehdin jo pelkäämään että raskausruoavalio pitää pyytää puolitutuilta kollegoilta joille en todellakaan haluaisi vielä hauraanpuoleista tilannetta markkinoida (on mahdollisuuksien rajoissa, että tulen joskus hakemaan heiltä töitä vaikka eihän näiden pitäisi vaikuttaa), mutta onneksi ruokavaliomuutoksen ilmoittaminen onnistui tosi neutraalisti organisoivan väliportaan kautta, ilman että tieto toivottavasti leviää sen laajemmalle.
Noi on kyllä vaikeita tilanteita! Toivottavasti organisoiva taho on sensitiivinen eikä esillä oo mitään "raskausajan ruokavalio" lappuja tai ettei tule mitään sellaista kovin kriittistä paljastavaa kommenttia tarjoilijoilta tmv. uteliaiden silmien edessä.Huh, oon menossa ensi viikoksi työkokoukseen johon ilmoittautumisen yhteydessä ruokavaliot oli ilmoitettu kuukausia sitten. Ehdin jo pelkäämään että raskausruoavalio pitää pyytää puolitutuilta kollegoilta joille en todellakaan haluaisi vielä hauraanpuoleista tilannetta markkinoida (on mahdollisuuksien rajoissa, että tulen joskus hakemaan heiltä töitä vaikka eihän näiden pitäisi vaikuttaa), mutta onneksi ruokavaliomuutoksen ilmoittaminen onnistui tosi neutraalisti organisoivan väliportaan kautta, ilman että tieto toivottavasti leviää sen laajemmalle.
Muistan tän kysymysmerkiksi ekan kohdallakin, ja ratkaisin tän siirtymällä vegaaniseen majoonMites majoneesi? Netistä löytyy ristiriitaista tietoa..
No hei hyvä vinkki, kiitos!!Muistan tän kysymysmerkiksi ekan kohdallakin, ja ratkaisin tän siirtymällä vegaaniseen majoon![]()
Onko teillä muuten jotain ruokaa/juomaa mistä on ollut vaikea luopua ?
Mulla ehkä haastavinta oli kahvin vähentäminen (siitä 2 kupista 3desilitraan eli yhteen kuppiin)![]()
Eiks siitä oo holiton versiokin olemassaHalusin tänä kesänä terassille (en oo vuosiin käynyt) ja juoda blanc 1664:sen. Siitä olen vähän katkera, mutta ehkä pärjään. Kai se vuosi-kaks vielä menee ilman terassiolutta
En juo enkä syö oikein mitään mistä olisi pakko raskaudessa luopua tai vähentää niin ei oo hirveämmin haasteita![]()
Eiks siitä oo holiton versiokin olemassa![]()
En tiedä saako Suomesta, mutta Carefree IPAt tai jotkut kevyet lager-sitruunasekoitukset ovat sellaisia mitä silloin tällöin maun/raikkauden vuoksi on tullut yritysaikana nautittua niillä päivillä kun ei holillista kehtaa ottaa (tai muutenkin silloin kun tekee mieli juoda jotain holitonta illalla). Ei niissä toki samaa makua oo kuin alkoholillisissa, mut jos oluiden mausta pitää ehkä helpompi kokeilla eri 0% vaihtoehtoja joista ei ennakkooletuksia kuin kokeilla lempimerkkiä ja pettyä koska kyllähän se eriltä maistuu ilman alkoholia.