Helmikuisten plussatestien kuvia

Mä päätin, että en osta enää viikkonäytöllistä digiä, vaikka kaikissa muissa raskauksissa olen ehdottomasti halunnut tehdä sen ja saada sen "raskaana 3+". Päätin, että pakko yrittää nyt vaan luottaa cb:llä testattuihin vahvoihin viivoihin. Eli ei tämä ainakaan kemialliseksi jää ja jos myöhemmin meneekin kesken, sitä ei voi tämän hetkisistä testituloksista päätellä.

Mä päätin, että en osta enää viikkonäytöllistä digiä, vaikka kaikissa muissa raskauksissa olen ehdottomasti halunnut tehdä sen ja saada sen "raskaana 3+". Päätin, että pakko yrittää nyt vaan luottaa cb:llä testattuihin vahvoihin viivoihin. Eli ei tämä ainakaan kemialliseksi jää ja jos myöhemmin meneekin kesken, sitä ei voi tämän hetkisistä testituloksista päätellä.
Mä mietin myös, että jätänkö vikan digin tekemättä ja nautin lomasta. Kun se ei takaa mitään kumminkaan ja pahimmillaan huolestuttaa turhaan… ❤️ Ootan vaan ultraa seuraavaksi.

Mie hyppään tänne ketjuun mukaan, meillä tuli puskista ylläriplussa kun tässä odoteltiin elokuuta ja hoitolähetettä ivf, meillä takana yritystä 2 vuotta ja nyt oli yk28.. Dpo10 huomasin että tissit on vähän turvonneet jonka takia tein testin, sillä mulla ei normaalisti oo koskaan ja kaikkien yllätykseksi sieltä tuli positiivinen..🫣 Nyt vaan sit jännittää hirveästi pysyykö kyydissä ja vahvistuuko viivat, teen jokatoinen päivä OneStepin puikkotestin ja jokatoinen päivä PC liuskan, että pystyy vertailee samojen merkkien kohdalla jokatoinen päivä tummumista 🫣 PCn testi oli tänään vuorossa ja jotenki mietityttää onko liian vaalea, tänään siis 3+5
IMG_0165.jpeg
IMG_0176.jpeg

Ja tässä vielä Onestepin testejä dpo10-11, huomenna taas vuorossa tämä testi joten tuun varmasti tänne lätkimään näitä kuvia🥲
IMG_0175.jpeg

Mä oon miettinyt vähän samaa. Jos digi ei näyttäisikään oikein, niin mitä voin tehdä vielä reiluun viikkoon, en yhtään mitään. En tiedä, voi olla että ostan sen testin kuitenkin, mutta nyt olen miettinyt, että antaisi vaan mennä ja murehtisi sitten, jos on jotain murehdittavaa. Itseni tuntien se luotto siihen 3+:aan ei nimittäin kauaa kestäisi.

IMG_20250609_141636-COLLAGE.jpg
Niin vain se sieltä 1v 7kk yrityksen jälkeen suurena yllätyksenä saapui. ❤️
Toukokuu mentiin niin rennolla mielellä, eikä kovin montaa kertaa edes hommailtu.
Ja testinkin tein ihan vain varulta, kun menkat oli nyt myöhässä flo:n mukaan ja kun kerta yksi testi vielä kaapista löytyi. Olin niin valmis pettymään, mutta viivat piirtyikin heti ja pakko oli vielä digillä varmistaa.
Olimme jo niin varautuneet aloittamaan alkusyksystä lapsettomuushoidot.
Etova olo alkoikin jo heti seuraavana päivänä + sta, että en sen enempää varmistellut.
Nyt rv 6+0. Toivotaan, että pysyy matkassa❤️

Tässä ois mun testikavalkadi. 😅 Ton ihme dropin jälkeen testit on onneksi tummuneet hitaasti mutta varmasti. Ei tää nyt ehkä mielenrauhaa ole tuonut, mutta ei todennäköisesti kemiallinenkaan..

Liitteet

• 20250615_162704.jpg
    20250615_162704.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 98
Täältä on ihana nähdä muiden testejä.. saa vähä vertaistukea etten ole ainoa joka tykkää vähä testailla..

Tänää oli tehtävä taas😅 5+5 pitäis olla päivät

Liitteet

• IMG20250615095307.jpg
    IMG20250615095307.jpg
    584.2 KB · Katsottu: 56
Tässä ois mun testikavalkadi. 😅 Ton ihme dropin jälkeen testit on onneksi tummuneet hitaasti mutta varmasti. Ei tää nyt ehkä mielenrauhaa ole tuonut, mutta ei todennäköisesti kemiallinenkaan..
Aivan mahtavaa! Ja hyvä esimerkki siitä, ettei kannata heittää kirvestä kaivoon, vaikka ei ihan tasaisesti tummuisikaan😌

Tää helpotti mun oloa nyt hirveesti! Mulla ihan sama tilanne testien suhteen ja sitten lähtivät tummumaan 😍

Sitä aiheuttaa itselleen stressiä myös aikaisella testaamisella, parempi ois malttaa siihen kun kuukautiset myöhässä 😅 viivat olisi todennäköisesti vahvempia heti alkujaan ja ei tarvitsisi tulkita niin hirveästi kaikkia sävyeroja 🫣 Halusin laittaa tänne kans näkyville, et jos on joku muukin joka tuskailee saman asian kanssa. Toki mikään ei ole tae mistään, mutta kuitenkin ainakin toistaiseksi matka jatkuu 😊

Dpo20 pc viivat on tasavahvat ellei testiviiva jopa vähän tummempi❤️ ja onestep on kans hyvin jo tummunut vaikka se ottikin enemmän aikaa.
Haluan vielä sen digin tehdä torstaina ennen mökille lähtöä. Toivottavasti siitä saa mielenrauhaa viettää juhannusta ilman testailuja😄

Liitteet

• IMG20250616093138.jpg
    IMG20250616093138.jpg
    181.4 KB · Katsottu: 31
Takaisin