Unelmakartta
Vasta-alkaja
Hei kaikki! Lueskelin tässä viime päivät teidän ihania, jännittäviä ja surullisiakin tarinoitanne...
hyppään mukaan palstailemaan. Toiveissa olisi kolmas lapsi, meillä vuosina -17 ja -18 syntyneet. Tuntuu, että kaikki on taas ihan uutta. Ja hurjaa. Oltiin just tavattu (meikä 22v ja mies 23v) ja jollain tutustumisvyöhykkeellä kun aloin meidän ensimmäistä sitten odottamaan, mutta päätettiin jatkaa elämää yhdessä. Toinen tyyppi ilmoitti tulostaan esikoisen ollessa suunnilleen vastasyntynyt, ikäeroa vuosi. Minä taas vanhenin silmissä sen valvomis-vahtimis-ruokkimisrumban keskellä yksikseni miehen opiskellessa ja vuoroduunitellessa mut joku hulluus tässä nyt vaan iski että voooi, se on saatava kokea vielä
Nyt oon 31v. Meillä molemmilla ollut aina toiveissa iso perhe, mut meidän esikoisella ilmenneet erikoisuudet pisti sit vähän ajatuksia ja perspektiiviä uusiks ja päätin vuosia sitten että näillä mennään eikä lapsia tähän taloon enää tule jotta selvitään täysjärkisinä. Hautasin haaveeni. Pitkistä ja traumaattisista raskauspahoinvoinneista puhumattakaan. Kunnes tajusin tässä eräänä päivänä, että ihan hyvinhän me ollaan selviydytty vaikeuksista huolimatta ja jos se lapsiluku ei omassa pääkopassa tunnu täydeltä... no ei se vaan oo. Että nyt minä haluan vauvan tähän torppaan ja piste!!!! Ei tietoa millä mallilla hedelmällisyysasiat tätä nykyä on, mutta tästä se yrittäminen alkaa. Ylipainoa mulla on nykyään ihan liikaa ja se huolettaa sekä mahdollisen raskauden ja vauvan että ihan itseni takia. Ovulaation ajankohdat on kans vähän hukassa heittelevän kierron takia mutta onneks mies on "valmis vaikka joka päivä..."
sovittiin ettei hiiskuta tästä kenellekään, katotaan kuka kehtaa ekana alkaa kyselemään mun lihomisista jos sinne pienokaista saadaan. Tää keskustelu on ihana. Toivon kaikille plussia ja kaunista kevään alkua.