Ihanaa!! Onnea!!Huuuh, voisko tää olla nyt?Vai tuleeko lisää numeroita keskenmenojen pinoon? Saa nähdä. Nyt oon onnellinen että jotain edes tapahtuu
Dpo11 ilta. Beige sävy valkovuodossa sai testaamaan.
View attachment 139021
View attachment 139022

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa!! Onnea!!Huuuh, voisko tää olla nyt?Vai tuleeko lisää numeroita keskenmenojen pinoon? Saa nähdä. Nyt oon onnellinen että jotain edes tapahtuu
View attachment 139021
View attachment 139022

Eikä!!!Huuuh, voisko tää olla nyt?Vai tuleeko lisää numeroita keskenmenojen pinoon? Saa nähdä. Nyt oon onnellinen että jotain edes tapahtuu
View attachment 139021
View attachment 139022
Hyvältä näyttää, täällä pidetään sormet ja varpaat ristissä että tällä kertaa menisi teidän kohdalla kaikki hyvinHuuuh, voisko tää olla nyt?Vai tuleeko lisää numeroita keskenmenojen pinoon? Saa nähdä. Nyt oon onnellinen että jotain edes tapahtuu
Alempi on eri testi? Testimerkkien välillä voi olla vaihtelua alussa. Älä siis vielä luovu toivosta. Tsemppiä!Kiitos kaikkiPalaan myöhemmin kommentoimaan teille muutenkin, nyt vaan lyhyesti. Veikkaan kuitenkin itse että jää kemialliseksi, kun niin haaleaa on. Esikoisesta oli dpo10 jo vahvempi viiva kuin nyt on dpo12 aamulla
Kemiallisissa taas ollut just tällästä hailuraa näillä dpo:illa. Mutta kattellaan… Tässä kohtaa kemiallinenkin on mulle parempi kuin nega, koska se luo toivoa tulevaan. Toki silti mieluiten sen elokuisen ottaisin.
View attachment 139035
Ylempi on siis myös tältä aamulta ja joo, alempi on PC. Sillä testillä sain esikoisesta vahvemmat viivat jo paljon aiemmassa vaiheessa.Tulin
Alempi on eri testi? Testimerkkien välillä voi olla vaihtelua alussa. Älä siis vielä luovu toivosta. Tsemppiä!
Tulin kysymään neuvoa teiltä viisaammilta, kun aloitin lämpöjen mittailun eilen (kp7) ja mun aamu lämmöt tänään ja eilen on ollut 36,7 ja 36,8. Mietin vaan että miten nuo tuosta voi enää nousta vai nouseeko ne sitten sinne 37 ja päälle ? Vai onko nää ihan normaalia vaihtelua, että välillä tulee korkeita tuloksia muutenkin? Mittaan elohopeakuumemittarilla kielen alta. En ole ennen tällä tavalla mitannut, niin voihan tämä olla mittaustekniikastakin kiinni?![]()

Mut ultrattiin ensikäynnillä, jos oot myös HUS:lle Tilkkaan menossa niin eiköhän ne sen tee! Ellei 3 vuodessa ole muutettu käytäntöjä@Ansq @Misa käynti on perjantaina, eli vielä pitää hieman odotella. Toivon, että siellä otettaisiin papa ja ultrattaisiin, ettei tarvisi taas niitä toimenpiteitä venailla. Luulin käyneeni 30v papassa, mutta en löytänyt kannasta tuloksiaMutta en tiedä sitten jäikö jotenkin käymättä koronahässäkän keskellä…
![]()
Käsittääkseni joukkoseulonnan vastauksia ei kirjata omakantaan nähtäville, mutta voin olla väärässäkin.@Ansq @Misa käynti on perjantaina, eli vielä pitää hieman odotella. Toivon, että siellä otettaisiin papa ja ultrattaisiin, ettei tarvisi taas niitä toimenpiteitä venailla. Luulin käyneeni 30v papassa, mutta en löytänyt kannasta tuloksiaMutta en tiedä sitten jäikö jotenkin käymättä koronahässäkän keskellä…
![]()