minttutuuli
Vauhtiin pÀÀssyt keskustelija
@YrttiteetÀ tekisi mieli paljon onnea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No ihan selkeÀ! En kestÀ, ihanaa!! OnneaEi oo todellista, nÀÀttekö tÀssÀ vÀriÀ?
Mulla ei oo vielÀkÀÀn lÀmmöt noussu. Alkaa vahvasti tuntumaan siltÀ, ettÀ jÀi ovulaatio kokonaan tapahtumatta. Paitsi jos huomenna nousee, niin pÀÀstÀÀn piinailemaan samaan aikaan tÀnÀÀn oli tosin työpaikan pikkujoulut, niin ne parit juomat saattaa kyllÀ nostaa lÀmpöjÀ huomisaamuna. VÀhÀn luovutin jo tÀn kierron suhteen.@Bella95 ja @summerlemon KyllÀpÀ ovis nyt odotuttaa itseÀÀn teil molemmilla. Tai muuten vaan on nyt salamyhkÀinen. Onko tilanne tÀnÀÀn yhtÀÀn selkeÀmpi?
TÀÀl tÀnÀÀn ovis+. Tai testit ainakin ihan viittÀ vaille plussia (aamu & ip). Kun oikeen tihrustaa, niin erottaa, et ovat aavistuksen haaleampia ku kontrolliviiva, mut ellei huomenna ole vielÀ vahvempi plussa, niin mennÀÀn oletuksella, et ovis on huomenna. Oireetkin sopii siihen plus se, ettÀ kp15 on se mun tyypillisin ovispÀivÀ. Mites muuten noi rfsu:n ovistestit, oliko ne niitÀ ei niin herkkiÀ testejÀ?
View attachment 138993View attachment 138994
Ei tossa kÀyrÀssÀ mun mielestÀ nÀy oikeen mitÀÀn ovikseen viittavaa. Sulla viime kierrossa ollu luteaalilÀmmöt yli 36,4 ja nyt on kaikki sen alle. Ja ymmÀrtÀÀkseni lÀmmöt on kuitenkin sen luotettavin mittari sille, onko ovis tapahtunut vai ei, vaikka muut oireet/testit sanois mitÀ. Semmonen tuli mieleen, et sullahan oli viime kierrossa tosi vahvat raskausoireet ja haamun hÀivÀhdys mahdollisesti testissÀ. Eli olisko ollu kemiallinen ja se nyt sotkee sun tÀtÀ kiertoa. Mullakin ekan kemiallisen jÀlkeen ovis viivÀsty.@Ness @YrttiteetÀ tekisi mieli @MustikkatÀplÀ @Ansq vastaan teille yhteisesti. Olin viime kierrossa heti ovulaation jÀlkeen sairaana ja se oli yllÀttÀvÀn pitkÀ tauti, joka jatkui hieman vielÀ tÀn kierron puolelle. Mulla alko eggigset ihan normaaliin aikaan kierrosta mutta lÀmmöt ja sykkeet on sahaillu ylös ja alas ilman selvÀÀ tason nousua. TÀnÀÀn on ollu vÀhÀn tiputteluvuotoa??? Kahden viime vuoden kierroissa ei oo missÀÀn jÀÀny ovis vÀliin, lyhin kierto ollut 25 pÀivÀÀ ja pisin 30 pÀivÀÀ. Tiputtelua ei oo yleensÀ ollenkaan, vaan menkat alkaa kerralla. Oisko kellaan teistÀ muuta tulkintaa tuosta mun kÀppyrÀstÀ? VÀlillÀ tulee mieleen, ettÀ olisko ovulaatio voinutkin olla jo kp12 tai kp16 ja jostain syystÀ lÀmmöt on keskimÀÀrin normaalia alempana, mutta sitten kun kaikki luteaalivaiheen oireet loistaa poissaolollaan, niin en pidÀ sitÀ yhtÀÀn todennÀköisenÀ. Voi tosiaan olla, ettÀ kroppa reagoi yrityksen aloittamiseen tÀllÀ tavalla sekoilemalla @MustikkatÀplÀ TsemppiÀ piinailuun toivottavasti sulla lÀhtee lÀmmöt nousuun odotetusti huomenna. JÀnnÀ nÀhdÀ @Ness miten sun lÀmmöille kÀy huomenna. Tippuuko vai jatkaako nousua. Toivotaan parasta tallettelujen suhteen hyviÀ piinailuja myös @Ansq
HyviÀ piinailuja @Itsellinen EhkÀ sulla on tosiaan vaan matalat peruslÀmmöt tai sitten kellon mittaus heittÀÀ vÀhÀn. HyvÀ, ettÀ ovis on kuitenki todennettu ultrassakin.
View attachment 139011
TÀmÀ kÀvi myös mielessÀ. KÀvisi jÀrkeen kyllÀ. JÀnnÀ nÀhdÀ, alkaako menkat jo nyt vai mitÀ tÀmÀ tiputtelu on. Jos menkat alkaisi, niin ainakin pÀÀsisin seuraavaan kiertoon nopeastiEi tossa kÀyrÀssÀ mun mielestÀ nÀy oikeen mitÀÀn ovikseen viittavaa. Sulla viime kierrossa ollu luteaalilÀmmöt yli 36,4 ja nyt on kaikki sen alle. Ja ymmÀrtÀÀkseni lÀmmöt on kuitenkin sen luotettavin mittari sille, onko ovis tapahtunut vai ei, vaikka muut oireet/testit sanois mitÀ. Semmonen tuli mieleen, et sullahan oli viime kierrossa tosi vahvat raskausoireet ja haamun hÀivÀhdys mahdollisesti testissÀ. Eli olisko ollu kemiallinen ja se nyt sotkee sun tÀtÀ kiertoa. Mullakin ekan kemiallisen jÀlkeen ovis viivÀsty.