Mahaa on turvottanut monta päivää, mikä varmaan hämää uskomaan raskauteen, kun näyttää ja tuntuu, että oisin raskaana tällä mahalla.Vähän samoja fiiliksiäonks sulla ollu mitään oireita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mahaa on turvottanut monta päivää, mikä varmaan hämää uskomaan raskauteen, kun näyttää ja tuntuu, että oisin raskaana tällä mahalla.Vähän samoja fiiliksiäonks sulla ollu mitään oireita?
Mulla oli eilen ja toissapäivänä tosi koviakin jomotuksia ja vihlontoja, tänään oon kans olevinaan tuntenu jotain paineen tuntua mutta en tiedä kuvittelenko vaanMahaa on turvottanut monta päivää, mikä varmaan hämää uskomaan raskauteen, kun näyttää ja tuntuu, että oisin raskaana tällä mahalla.Ja ehkä jos oikein toiveajattelen, niin valkovuoto on runsastunut. Mutta kaikki klassiset tissien arkuus/huono olo ym puuttuu ihan täysin. Onko sulla mitään oireita?
En malttanut odottaa, posi oliMulla osuuSaa nähdä jaksanko sinne asti odotella.
No möh.. mietin pitäskö itsekin alkaa mitata lämpöjä, vai tuoko se liikaa stressiä, kun kyttään, että milloin ne nousee/laskee tms.Täällä kans loppu kaikki vatsatuntemukset jo ja lämmötkin näytti vähän tippuneenei oo enää mitään uskoa tähän, toukokuussa oli jatkuvia vatsatuntemuksia dpo7 eteenpäin rv7 asti. Ei vissiin siis tuu heinäkuistakaan
Kuten mun sekoilusta voi huomata niin ei se aivan stressitöntä oo, mutta toisaalta se tuo tosiaan myös paljon tietoa ja on kiva kun saa ovulaation vahvistettua. Mulla oli keväällä yks kierto missä just lämmöt näytti että ovulaatio ei tapahtunukaan ja oli kiva tietää ettei turhaan piinaile siinä kuussaNo möh.. mietin pitäskö itsekin alkaa mitata lämpöjä, vai tuoko se liikaa stressiä, kun kyttään, että milloin ne nousee/laskee tms.Mut toisaalta saisi ehkä ovulaation selville, niin ei tarviisi tässä piinaillessa miettiä, että milloin kuuluisi esim testissä näkyä jotain jne.
Ollaan vielä nuoria (itse täytän ensi vuonna 24 ja mies 25), mutta mulla on nuorempana ollut syömishäiriö minkä seurauksena menkat olivat välillä pitkiäkin aikoja poissa. Edelleenkin olen varsin hoikka, BMI on jo vuosia pyörinyt siinä 18-19,5. Hieman pelottaa, onko syömishäiriötausta vahingoittanut hedelmällisyyttä pysyvästi ja että voiko nykyäänkin alhainen paino/rasva% hankaloittaa raskautumista paljonkin :/ Siksi haluaisin aika nuorena ruveta jo ensimmäistä lasta yrittämään ja toki lähipiirissäni ja suvussani on ollut melko paljon ''nuoria'' äitejä.Tervetuloa! Minusta on hienoa että on intoa alkaa jo nuoremmalla iällä lapsia hankkimaan. Itse olen miettinyt, että olisi sitä itsekin voinut aikaisemminkin tähän hommaan herätä. :DHei! Olen tosiaan uusi täällä ja vauvakuumetta kovasti ilmassa. Jonkin verran olen tätä palstaa jo aiemmin lueskellut. Tälle vuodelle tuskin enää ehditään, mutta ollaan puolison kanssa puhuttu että alkuvuodesta 2025 voisimme ruveta tosissaan yrittämään. Mitään ''kunnon'' ehkäisyä meillä ei ole ollut 1,5 vuoteen (varmat päivät) enkä kertaakaan ole tiettävästi raskaana ollut niin vähän alkanut mietityttämään että onko jokin viallaOllaan vielä nuoria (itse täytän ensi vuonna 24 ja mies 25), mutta mulla on nuorempana ollut syömishäiriö minkä seurauksena menkat olivat välillä pitkiäkin aikoja poissa. Edelleenkin olen varsin hoikka, BMI on jo vuosia pyörinyt siinä 18-19,5. Hieman pelottaa, onko syömishäiriötausta vahingoittanut hedelmällisyyttä pysyvästi ja että voiko nykyäänkin alhainen paino/rasva% hankaloittaa raskautumista paljonkin :/ Siksi haluaisin aika nuorena ruveta jo ensimmäistä lasta yrittämään ja toki lähipiirissäni ja suvussani on ollut melko paljon ''nuoria'' äitejä.
Mielenkiinnolla jään seurailemaan palstaa ja ehkä päivittelen itsekin jotain, jos/kun kerrottavaa on :D
Tervetuloa tänne palstalle!Hei! Olen tosiaan uusi täällä ja vauvakuumetta kovasti ilmassa. Jonkin verran olen tätä palstaa jo aiemmin lueskellut. Tälle vuodelle tuskin enää ehditään, mutta ollaan puolison kanssa puhuttu että alkuvuodesta 2025 voisimme ruveta tosissaan yrittämään. Mitään ''kunnon'' ehkäisyä meillä ei ole ollut 1,5 vuoteen (varmat päivät) enkä kertaakaan ole tiettävästi raskaana ollut niin vähän alkanut mietityttämään että onko jokin viallaOllaan vielä nuoria (itse täytän ensi vuonna 24 ja mies 25), mutta mulla on nuorempana ollut syömishäiriö minkä seurauksena menkat olivat välillä pitkiäkin aikoja poissa. Edelleenkin olen varsin hoikka, BMI on jo vuosia pyörinyt siinä 18-19,5. Hieman pelottaa, onko syömishäiriötausta vahingoittanut hedelmällisyyttä pysyvästi ja että voiko nykyäänkin alhainen paino/rasva% hankaloittaa raskautumista paljonkin :/ Siksi haluaisin aika nuorena ruveta jo ensimmäistä lasta yrittämään ja toki lähipiirissäni ja suvussani on ollut melko paljon ''nuoria'' äitejä.
Mielenkiinnolla jään seurailemaan palstaa ja ehkä päivittelen itsekin jotain, jos/kun kerrottavaa on :D
Onneksi ehtii vielä aloitella.