Yleinen keskustelu

Millon muuten kaikilla on eka neuvola? Onko jollain ollut jo ensimäinen neuvola?

Täällä tasan kolmen viikon päästä, silloin siis 8+4
Aiemmista olen ollut jo siinä 7+, joten tämä tuntuu myöhäiseltä

Näkyykö muuten se salaisen ryhmän avaus kaikille vaikka ei olisi vielä 30 viestiä täynnä? Näkyykö se vain niille joilla kriteerit täyttyy?

Mulla on neuvola ensi viikon torstaina. Se eka neuvola on vaan niin jotenkin turha😅 Ainakaan täällä ei tapahdu mitään kivaa🙈

Esikoista odottaessa ekalla neuvolakäynnillä ultrattiin. Se oli kyllä tosi kiva. Toista odottaessa ei enää ultrattu.

Mä en ole vielä edes soittanut neuvolaan. Meinasin että soitan vasta ensi viikolla. Täällä ei ultrata lainkaan neuvolassa.

Mulle ei ainakaan näy se salainen ryhmä vaikka viestit on täynnä.

Yritän kans aktivoitua, että pääsisin sinne salaiselle puolella.
On vaan niin kiva lukea muiden viestejä ja kokemuksia, ettei itse malta mitään kirjottaa 😅.

Yritän kans aktivoitua, että pääsisin sinne salaiselle puolella.
On vaan niin kiva lukea muiden viestejä ja kokemuksia, ettei itse malta mitään kirjottaa 😅.

On meitä viestien kerryttäjiä täällä onneksi muitakin, niin ei tarvitse yksinään jutella. 😊

Täällä neuvola ens viikolla, sillon on 8+1. Meilläkään ei yleensä ultrata, mutta viimeks esikoisesta terkkari kysy eka neuvolassa että käydäänkö ultralla kurkkaamassa, kun oli se keskenmeno taustalla. Sano että olisi ihan epäinhimillistä antaa oottaa viikolle 12 että näkee varmuuden❤️ saa nähdä että miten nyt käy, voi olla että pyydän itse että kävisikö ultraus jos ei sitä ite tuo esille

Meillä myös ekalla käynnillä ultrataan. Sanottiin jo heti puhelimessa että näkee vähän sitten missä mennään. Toki laitteet eivät niin hyvät mitä keskussairaalassa. Kertoi myös että keskenmenon kokeneille yleensä on lisäkäyntejä järjestetty jos sen kokee tarpeelliseksi.

Takaisin