Yleinen keskustelu

Mun mielestä salaiseen ryhmään pääsee lähettämällä viestin ylläpitäjälle? Ja 30 omaa viestiä pitää olla lähetettynä chatteihin. Korjatkaa jos oon väärässä

Ahdistaaaa!!! Nimittäin nämä ruokarajoitukset.

Onhan se ok, jos on syönyt pitsaa, jossa salamia ja pepperonia (koska ne on kuumennettu uunissa)?? Ja mites toi perus kaupan kalkkunaleike leivän päällä? Onko sekin ok?

Mä tuun hulluksi 🫠😱

Ahdistaaaa!!! Nimittäin nämä ruokarajoitukset.

Onhan se ok, jos on syönyt pitsaa, jossa salamia ja pepperonia (koska ne on kuumennettu uunissa)?? Ja mites toi perus kaupan kalkkunaleike leivän päällä? Onko sekin ok?

Mä tuun hulluksi 🫠😱
Kuumennettuna on täysin ok!
Leikkele myös jos hyvin päiväystä eikä ole ollut viikkoja avattuna jääkaapissa.
Älä stressaa liikaa 😇
Terve järki mukaan, se myös lohdutti aikoinaan mua että eri maissa on vaikka mitä eriäviä suosituksia ja ihan terveitä vauvoja syntyy sielläkin.

Moikka. Täytyy nyt alkaa ahkerasti kirjoittaa, et pääsee sit kans salaiseen ryhmään. Ihan vasta plussasin, enkä neuvolaankaan ole vielä soittanut. Tänään varmaan varaan sieltä ajan. Nyt tosiaan vasta 4+4 ja koska olen yksi näistä keskemenoja kokeneesta, niin asenne on tällä hetkellä. Kesken tämä menee, mut sittenpähän menee. Varaudutaan myös siihen, ettei menekään.

6 viestiä meikäläisen pitäis vielä tän jälkeen kirjailla.. Rankkaa hommaa. 😁

En meinaa malttaa odottaa perjantaita ja varhaisultraa, ens viikolla on sitten vasta eka neuvola.
Meillä siis ultra keskussairaalassa lapsettomuushoitojen vuoksi, muuten olis ollu ihan turha toivo sinne päästä 😅

Mulla taitaa tämän viestin jälkeen olla vielä kymmenisen viestiä kirjoitettavana! En oo ikinä ollut kovin aktiivinen somessa ja netissä ylipäätään, mutta tää raskautuminen sai mut nyt ensimmäistä kertaa kirjoittelemaan ja oon ihan yllättynyt, miten innoissaan oon tätä foorumia lueskellut ja välillä kirjoitellutkin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mää kirjoittelin tuossa aamuyöstä vähän jokaiseen keskustelunpätkään jotain ja taisin sillä saada 19 viestiä. Täytyypä tarkistaa, joko kohta alkaa olla kolmekymmentä täynnä. Se joko tänään tai perjantaina päästävä salaiseen ryhmään, niin uskaltaa kunnolla kirjoittaa.

Te kriteerit täyttävät, jotka olette jo ilmoittaneet adminille halustanne päästä salaiseen ryhmään:

Onko teidät lisätty jo sinne? Laitoin eilen viestiä ja odottelen vielä pääsyä. :Face Without Mouth:

No kun tuolla jossain alussa luki että sisälle pääsee ma, ke ja pe. Siksi laitoin kommenttiinikin tuon et tänään tai perjantaina, koska torstaina ja tiistaina ei lisäillä.

@Tupuli täällä myös sama tilanne että toive on suuri mutta odotukset pienet. Jännä huomata kuinka viimeksi raskautuessa oli niin ihana laskea viikkoja ja suunnitella kaikenlaista mutta nyt ei uskalla ajatella yhtään ensimmäistä ultraa kauemmaksi😩
No, sain tänään soitettua neuvolaan ja pyysin päästä varhaisultraa edellisen kokemuksen perusteella. Aika löytyi ja 3.8. onkin sitten jännä päivä🤞

Kolkyt viestiä täynnä ja viesti adminille laitettu. Katoin samalla millaisen viestin olen edellisen raskauden yhteydessä laittanut ja silloin ehtoihin kuului, että ryhmässä on ollut kuukauden. Nyt näköjään voisi päästä päivässä.

@Laalaa123 Mulla meni viime raskaus koko ajan pelätessä. Ehkä nyt vuosien myötä en jaksa asiaa enää pelätä vaan annan mennä omalla painolla. Toive on toki kova että kaikki menis hyvin, mutta nyt raskauduin ekasta kunnon yrittämisestä, niin en oikein oo vielä sisäistänytkään mitään. Voi olla et kuukauden päästä olen ihan samassa paniikissa kuin edellisessä raskaudessa niillä viikoilla :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Te kriteerit täyttävät, jotka olette jo ilmoittaneet adminille halustanne päästä salaiseen ryhmään:

Onko teidät lisätty jo sinne? Laitoin eilen viestiä ja odottelen vielä pääsyä. :Face Without Mouth:
Mäkin laitoin jo eilen, ei vielä vastausta 😊 Heillä varmasti myös se oma elämä tässä ohella ja lisäävät kunhan kerkeävät.

Vielä muutama viesti pitäisi näpytellä, että tulee viestit täyteen. Anteeksi tämä yksin ryöpytys täällä 🙈

Takaisin