Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minähän sielläkin oon täyttänyt ketjuja käykää muutkin, niin voin taas vastataKäykääs leikkinurkassa siellä saa viestit äkkiä täyteen
Viestejä kerrytän myös
Mä olin eilen ihan varma että menee nyt kesken kun soitin neuvolaan ja varailin aikoja On nää ekat viikot kyllä piinaa...Mua jännittää hirveästi tämä homma. Että meneekö kesken vain siitä, jos tälleen nettipalstalla ilmoitan, että odotuksessa olisi maaliskuinen 2024
Monenko aikaan teitä on hyväksytty sinne salaiselle puolelle?
Laitoin yv:n ylläpitoon keskiviikkona klo 20:07, mutta oliko silloin liian myöhäistä?
terv. Hätähousu
Ihan ymmärrettävää. Ei täällä yleisellä puolella tee kovasti mieli mitään kirjoitella.Minä uskaltauduin eilen lähettämään liittämispyynmön, tänään sitten varmaan pääsen.
Jo tänne yleiselle puolelle tulo oli minulle isompi kynnys. Kirjoitan mieluummin itsestäni tarkemmin salaisella puolella.
Heittele vaan, hyvä syy, jos haluaa salaiselle puolelleMullakin vielä aika monta viestiä uupuu, eilen yritin tehtailla muutamia viestejä eri ketjuihin tuntuu vähän tyhmälle niitä randomisti heitellä tuonne mutta tällä mennään