Yleinen keskustelu

Minäkin tänään neuvolaan soittelin ja tänne lasketun ajan ryhmään päätin ekaa kertaa kirjoittaa. Katsoin itseasiassa vasta tänään ekaa kertaa mun raskausviikot ja mahdollisen lasketun ajankin 😅 Mulla taustalla kkm tuossa huhtikuussa ja en ollut siinä raskaudessa uskaltanut tänne kirjoitella ollenkaan koko ekan kolmanneksen aikana, joten ehkä nyt uskaltaa tällä kertaa, kävi miten kävi tämän toisen yrityksen kanssa 😊

Mulla ei nyt oikeen nää viestit kerry. Puhelimeen on tallennettuma vaan tammikuisten ryhmä ja pitäis osata aina erikseen tulla tänne maaliskuisiin juttelemaan. Enkä oo vielä tottunu siihen 😂😅

Monenko aikaan teitä on hyväksytty sinne salaiselle puolelle?
Laitoin yv:n ylläpitoon keskiviikkona klo 20:07, mutta oliko silloin liian myöhäistä?

terv. Hätähousu😅

Monenko aikaan teitä on hyväksytty sinne salaiselle puolelle?
Laitoin yv:n ylläpitoon keskiviikkona klo 20:07, mutta oliko silloin liian myöhäistä?

terv. Hätähousu😅

Laitoin itse pyynnön ke klo 16:15, enkä päässyt vielä silloin ryhmään eli tuolloin oli lisätty uudet ennen sitä, mutta lisäysaika ymmärrettävästi lienee vaihtelee adminin omien aikataulujen mukaan

Minä uskaltauduin eilen lähettämään liittämispyynmön, tänään sitten varmaan pääsen.

Jo tänne yleiselle puolelle tulo oli minulle isompi kynnys. Kirjoitan mieluummin itsestäni tarkemmin salaisella puolella.

Minä uskaltauduin eilen lähettämään liittämispyynmön, tänään sitten varmaan pääsen.

Jo tänne yleiselle puolelle tulo oli minulle isompi kynnys. Kirjoitan mieluummin itsestäni tarkemmin salaisella puolella.
Ihan ymmärrettävää. Ei täällä yleisellä puolella tee kovasti mieli mitään kirjoitella.

Mun pitäis vielä joku 7 viestiä varmaan kirjottaa 🤔

Keskiviikkona oli noin 13.30 ja tänään tais olla samaa luokkaa tuo aika

Mullakin vielä aika monta viestiä uupuu, eilen yritin tehtailla muutamia viestejä eri ketjuihin 😅 tuntuu vähän tyhmälle niitä randomisti heitellä tuonne mutta tällä mennään

Mullakin vielä aika monta viestiä uupuu, eilen yritin tehtailla muutamia viestejä eri ketjuihin 😅 tuntuu vähän tyhmälle niitä randomisti heitellä tuonne mutta tällä mennään
Heittele vaan, hyvä syy, jos haluaa salaiselle puolelle 😁

Nyt saat ihan luvan kans spämmätä kaikki ketjut et saat 30, koska keskustelu on siirtymässä sinne. Voit laittaa useammankin peräkkäisen viestin. Ei tarvi pelätä et häiritsisi. Jos jotakuta häiritsee, niin viestit voi merkitä luetuiksi selaamatta kaikkia ketjuja.

Juu sehän se täällä on että yleisellä puolella on ensin vipinää kun alkukuun la:n ihmiset täyttää sitä viestimäärää ja sitten loppukuun la:n porukka huhuilee täällä yksinään kun juttelu on käytännössä kokonaan siellä salaisella 😅

Takaisin