Varhaisultra

19.4. Rosannna (6+6)
20.4 Susanie (7+4), Helinä84 (7+3), Cece43 (7+1), Pikkiriikkinen93 (7+5)
21.4. Toukkis81 (7+0)
24.4 Sarppana (7+1), titiuu_85 (6+3)
25.4. Geysira (6+6)
26.4. Pphims (6+6)
27.4. Metu (7+5)
28.4. inlove (6+5)
3.5. Riekko (7+0)
6.5. Vahvero (7+2)
8.5. Monni92 (7+2) , lunni (7+4), jalei (8+0)
11.5 Jiin3s (7+2)
 
Eihän sitä pelkopeppuisena malttanut odottaa perjantaihin, jolloin alunperin olin ultraan menossa viikoilla 7+0, vaan varasin tälle päivää ultran että saa mielenrauhan asialle.

Ovistestien ja äppien mukaan mennään 6+3, mutta tää meidän kirppu mittautti ittensä hieman yli 4mm pituiseksi, saaden viikoiksi 6+1, eli muutama päivä heittoa. Mutta näin varhaisessa vaiheessa heitto tosiaan oletettuun tietoon on aika todennäköistä, kun puhutaan mitoissa milleistä! Pääasia oli, että oli kohdunsisäinen raskaus ja sydänkin jo lepatti menemään ♥️
20230424_104137_04.jpg

Ps. Voin lämmöllä suositella Kaunista odotusta (Vantaan toimipistettä), aivan ihana palvelu heillä!
 
Mun viime päivien huonot tuntemukset piti paikkansa. Ultrassa selvisi keskeytynyt keskenmeno 😔 mun sydän on särkyny enkä tiiä miten tästä selviää... 😭💔
Voi ei, otan osaa @Sarppana :loudlycrying: Millä viikoilla raskaus oli mennyt kesken? Ja miten jatko, tuliko vielä joku kontrolliultra?
 
Mun viime päivien huonot tuntemukset piti paikkansa. Ultrassa selvisi keskeytynyt keskenmeno 😔 mun sydän on särkyny enkä tiiä miten tästä selviää... 😭💔
Voi ei, paljon jaksamista ja tsemppiä 💔😭
 
Mä sain ton viime perjantaisen gynen + varhaisultran yksityisellä työterveyden piikkiin eli en maksanut mitään, mut mietin just, et jos täs innostuu alkaa ravaamaan ultras useemminkin, ni sit kätilö riittäis, esim just Kaunis odotus. Mut sivistäkää mua fiksummat miks toi @Titiuu_85 ultrakuva on erilainen vs muut aikaisemmat täs ketjussa? Siis huomio vain kiinnityi tohon, kun kaikissa muissa kohtu näkyy sellaisena mustana isona aukkona ja sit sen sisällä asuva toukka valkoisella. Miksi tosta ei erota samalla tavalla? Tahtoo selkeät kuvat, jos sinne menee... Mut muuten oon kans kuullu hyvää, että siellä kohdataan asiakas ihanasti, eikä millään kiireellä ❤️
 
19.4. Rosannna (6+6)
20.4 Susanie (7+4), Helinä84 (7+3), Cece43 (7+1), Pikkiriikkinen93 (7+5)
21.4. Toukkis81 (7+0)
24.4 Sarppana (7+1), titiuu_85 (6+3)
25.4. Geysira (6+6)
26.4. Pphims (6+6)
27.4. Metu (7+5)
28.4. inlove (6+5)
3.5. Riekko (7+0)
6.5. Vahvero (7+2)
8.5. Monni92 (7+2) , lunni (7+4), jalei (8+0)
11.5 Jiin3s (7+2)
17.5. Deb (7+6)
 
Mä sain ton viime perjantaisen gynen + varhaisultran yksityisellä työterveyden piikkiin eli en maksanut mitään, mut mietin just, et jos täs innostuu alkaa ravaamaan ultras useemminkin, ni sit kätilö riittäis, esim just Kaunis odotus. Mut sivistäkää mua fiksummat miks toi @Titiuu_85 ultrakuva on erilainen vs muut aikaisemmat täs ketjussa? Siis huomio vain kiinnityi tohon, kun kaikissa muissa kohtu näkyy sellaisena mustana isona aukkona ja sit sen sisällä asuva toukka valkoisella. Miksi tosta ei erota samalla tavalla? Tahtoo selkeät kuvat, jos sinne menee... Mut muuten oon kans kuullu hyvää, että siellä kohdataan asiakas ihanasti, eikä millään kiireellä ❤️
Monellahan on otettu kuva puhelimella paperikuvasta, jolloin rajautunut asukki hieman edustavammin kuvaan. Ja kun viikot niin aikaisessa omalla kohdalla, niin jo viikon myöhempää otettu ultra (rv 7 >) antaa jo paljon selkeämpää kuvaa jo ihan kokonsa puolesta. Mutta täytyy sanoa että selkeämmin kyllä livenä tuo toukka näkyi, mitä tähän kuvaan on se saatu. Bonuksena saatiin lyhyt pätkä kanssa, mutta sitä en nyt osaa tänne ladata 😏 Mutta itselle nyt pääasia että se sydän lepatti menemään ja kaikki tähän asti hyvin, eikä se että sieltä mukaan saatu kuva olis somejulkaisu-tasoa 😁
 

Liitteet

  • 20230424_104137_04.jpg
    20230424_104137_04.jpg
    64.6 KB · Katsottu: 14
Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille ❤️ Tosiaan viikot ei täsmänneet kokoon nähden, oli noin rv6 mennyt kesken. Sain lähetteen ja nyt odotellaan soittoa et saan ajan kontrolliin ja siitä tyhjennyslääkkeet mukaan. Tähän voi mennä kuulemma useampi viikko joten katotaan tyhjeneekö itsestään ennen sitä.. toivottavasti.

Tämä oli jo kolmas keskenmeno meille, mutta oon taas entistä kiitollisempi tuosta lapsesta joka ollaan saatu meidän elämään. Jospa hänestä joku päivä tulee isoveli 🥺

Mutta toivon kaikkea hyvää teille muille ja ihanaa odotusaikaa! 💕
 
@Titiuu_85 Tottakai, pääasia on tietenkin pääasia! ❤️🙏 Tää oli vain sivupohdintaa, kun tässä ketjussa on aikaisemmin muutkin keskustelleet siitä miten erilaisilta eri ultrakuvat näyttää, eri laitteilla, ei vaiheissa jne. Ihanaa, että saitte parhaita uutisia ja noin pienelläkin jo sydän sykki ❤️
 
Kiitos kaikille ❤️ Tosiaan viikot ei täsmänneet kokoon nähden, oli noin rv6 mennyt kesken. Sain lähetteen ja nyt odotellaan soittoa et saan ajan kontrolliin ja siitä tyhjennyslääkkeet mukaan. Tähän voi mennä kuulemma useampi viikko joten katotaan tyhjeneekö itsestään ennen sitä.. toivottavasti.

Tämä oli jo kolmas keskenmeno meille, mutta oon taas entistä kiitollisempi tuosta lapsesta joka ollaan saatu meidän elämään. Jospa hänestä joku päivä tulee isoveli 🥺

Mutta toivon kaikkea hyvää teille muille ja ihanaa odotusaikaa! 💕
@Sarppana Paljon jaksamista ja voimia🥹🥹❤️❤️ Sitten kun voimat ja jaksaminen palaa, niin pyytäkää päästä tutkimuksiin, jotta selviäis mistä keskenmenot johtuu 🥹 (Esim Jenkeissä ainakin herkästi syödään progesteronia eli keltarauhashormonia raskautta ylläpitämään, jos on kohonnut keskenmenoriski. Yhtenä esimerkkinä.)
Paljon haleja❣️
 
Kiitos kaikille ❤️ Tosiaan viikot ei täsmänneet kokoon nähden, oli noin rv6 mennyt kesken. Sain lähetteen ja nyt odotellaan soittoa et saan ajan kontrolliin ja siitä tyhjennyslääkkeet mukaan. Tähän voi mennä kuulemma useampi viikko joten katotaan tyhjeneekö itsestään ennen sitä.. toivottavasti.

Tämä oli jo kolmas keskenmeno meille, mutta oon taas entistä kiitollisempi tuosta lapsesta joka ollaan saatu meidän elämään. Jospa hänestä joku päivä tulee isoveli 🥺

Mutta toivon kaikkea hyvää teille muille ja ihanaa odotusaikaa! 💕
Osanotot ja voimia :loudlycrying::red-heart:
 
Eihän sitä pelkopeppuisena malttanut odottaa perjantaihin, jolloin alunperin olin ultraan menossa viikoilla 7+0, vaan varasin tälle päivää ultran että saa mielenrauhan asialle.

Ovistestien ja äppien mukaan mennään 6+3, mutta tää meidän kirppu mittautti ittensä hieman yli 4mm pituiseksi, saaden viikoiksi 6+1, eli muutama päivä heittoa. Mutta näin varhaisessa vaiheessa heitto tosiaan oletettuun tietoon on aika todennäköistä, kun puhutaan mitoissa milleistä! Pääasia oli, että oli kohdunsisäinen raskaus ja sydänkin jo lepatti menemään ♥️
View attachment 121482

Ps. Voin lämmöllä suositella Kaunista odotusta (Vantaan toimipistettä), aivan ihana palvelu heillä!
Me huomenna menossa Vantaan toimipisteelle!! Esikoista odottaessa käytiin Perhe-artella Malmilla ja tykkäsin tosi paljon ja Kaunis Odotus on saanu nii paljon kehuja et halusin tällä kertaa varata ajan sinne :smiling face with heart-eyes:
 
19.4. Rosannna (6+6)
20.4 Susanie (7+4), Helinä84 (7+3), Cece43 (7+1), Pikkiriikkinen93 (7+5)
21.4. Toukkis81 (7+0)
24.4 Sarppana (7+1), titiuu_85 (6+3)
25.4. Geysira (6+6)
26.4. Pphims (6+6)
27.4. Metu (7+5)
28.4. inlove (6+5)
3.5. Riekko (7+0)
4.5. kalemo (6+6)
6.5. Vahvero (7+2)
8.5. Monni92 (7+2) , lunni (7+4), jalei (8+0)
11.5 Jiin3s (7+2)
17.5. Deb (7+6)
 
Takaisin
Top