Varhaisultra

Mietin jo aiemmin samaa, että ultrakuvissa on kyllä paljon eroa. Mun kuva on aika samantapainen kuin Putkilolla, tosin taisi olla enemmän pyöreä kuin pitkulainen muodoltaan.

Vaikuttaakohan alkion kiinnittymiskohta paljon siihen, miltä kuva näyttää? Susanien ja Cecen kuvissa nimittäin myös mielestäni eroa juuri sen alkion sijainnin suhteen

Esikoisesta kävin 8+1, ja kuva oli HYVIN erilainen. Ensinäkin esikoinen oli kuvassa kaksi viikkoa pidemmällä, ja oli jo tunnistettavissa vauvan aluksi. Oli myös keskemmällä, jonka uskon vaikuttaneen asiaan.
 
Mietin jo aiemmin samaa, että ultrakuvissa on kyllä paljon eroa. Mun kuva on aika samantapainen kuin Putkilolla, tosin taisi olla enemmän pyöreä kuin pitkulainen muodoltaan.

Vaikuttaakohan alkion kiinnittymiskohta paljon siihen, miltä kuva näyttää? Susanien ja Cecen kuvissa nimittäin myös mielestäni eroa juuri sen alkion sijainnin suhteen
Meiän taitaa olla joku peräkammarin tyyppi kun tuntu et joutu tunkee se laitteen tosi pitkälle ennen ku sais ees kohtuullista kuvaa😅
 
Spämmäännyt vielä toisen kuvan minkä mies otti puhelimellaan, tässä on taas ihan eri näköinen😅
 

Liitteet

  • Screenshot_20230420-213848_Gallery.jpg
    Screenshot_20230420-213848_Gallery.jpg
    376.8 KB · Katsottu: 31
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!
 
Mun mielestä oli ihana kun sain niiden paperisten kuvien lisäksi myös videot ladattua omaan puhelimeen 😊
 
Tulin kanssa just varhaisultrasta, nyt löytyi tyyppi, jolla on syke! Ja jonka crl 15mm eli päivää isompi myös täällä 😅 eli ultran mukaan 7+6 tänään 🤗🦄
Mulla just sama mitta 😊 ja ajankohta tarkasti tiedossa eli vastasi viikkoja 😊 mulla ultrakuva oli niin huono, että siitä ei kauheasti erota. Mutta pääasia että itse näin selvästi ja syke löytyi ❤️
 
Onnea kaikille ihanista uutisista! ❤️ Mä siirsin varhaisultraa nyt parilla päivällä taaksepäin kun ei vaan malta odottaa yhtään pidempään ja sopii myös omiin aikatauluihin paremmin 🤭
 
Varhaisultrassa käyty. Ultran perusteella ei ollakaan vielä niin pitkällä, kuin oletettu. Mutta raskaus varmistui ja se on kohdussa. ☺️

Otin parin viikon päähän uuden ultran, että saadaan parempi arvio millä viikoilla mennään. Alunperin arvio oli 6+4 tänään, mutta meneekin 5 + jotain nyt.
 
Mulla on illlalla ultra ja jotenki ihan ristiriitaiset fiilikset. En oo viimeiseen pariin päivään stressannu raskautta yhtään, vaan sitä tulevaa yh-mammailua, jota en kestä, jaksa, enkä halua. (Stoori luettavissa esim esittely-, miten vauva sai alkunsa- ja höpinä ketjuissa).😏
 
No niin vanhustenosastolta iltaa! 😅
Marssin tänään siis gynelle ja ilmoitin, että haluan tulla todentamaan koronan aiheuttaman tuulimunaraskauden! Ja sanoin, että heti saa sanoa, jos siellä näkyy vain musta aukko (=tuulimuna). No ei näkyny mustaa aukkoa, vaan alkio ja syke 👀🥹❤️ Uskomatonta, kun oon 3 viikkoa friikkaillut sitä tuulimunaa 24/7, kun ei edes laatta lennä.

Tiesin, että mun ovis on tapahtunut monta päivää normaalista myöhässä, koska mulla oli se kunnon korona ihan kuumeen kera... Mutta Oura-sormus ja Natural Cycles väitti lämpötilojen perusteella mun ovuloineen 17.3. Tosin en tiedä onko nuo lämmöt sit luotettavia, kun tosiaan olin kipeenä 2 viikkoa...varmaan sitten ei. Mut nyt alkion CRL oli tänään 6,3mm, josta uä-laite antoi viikoiksi 6+3 ja laskettu aika 12.12.

Kun syötin tuon lasketun ajan vasta himassa appiin, niin se antoi hedelmöittymisen päivämääräksi 21.3. Mikä kuulostaa ihan pimeeltå, kun tiedän seksin tapahtuneen 16.3. 😳👀 Gyne kuitenkin laski, että mä olen ovuloinut myöhäön ja exän sperma on ollu jonku siitossonnin spermaa, joka säilyny hengissä rööreissä 5 päivää.👀😳 Gynen mukaan kaikki ok, mut itelle jäi jotenki hämmentynyt olo, että voiko olla noin. Siinä hötäkässä en muistanu siis gynelle sanoa, että Oura-sormus kyl kovasti väittää oviksen tapahtuneen jo 17.3., eikä vasta 4 päivää myöhemmin. Tosin siis se korona ehkä sekoittaa noita lämpöjä..
Eli itelle jäi nyt ihmetys, että onko ovis oikeasti tapahtunu noin hitokseen myöhään vai onko alkio kehityksestä jäljessä ja joku jo vialla 👀

Hän suositteli kontrolliultraa parin viikon päästä. Kysyin vielä, että suositteletko tuota kaikille vai vain mulle --- niin hän sanoi, että kaikille, jotka tulee näin varhaisessa vaiheessa ekaan ultraan.

No eipä ainakaan ollut tuulimuna, josta olin itse 99% varma 🙈
Mutta siis omista laskuista alkion kehitys oli 4 päivää jäljessä. 👀 Gynen mukaan kuitenki kaikki ok (Stadissa kahden ison klinikan kokenut erikoislääkäri)
We will see...

@Mrs Willow oliko sulla jotakin saman tapaista? Kuinka monta päivää pienempi teidän alkio oli kuin omien laskujesi mukaan? Mikä CRL + viikot? Jos saa kysyä... ❤️

No mut näillä mennään ❤️ Kuten tohon ylös aikaisemmin kirjoitin, oon stressannu enemmän sitä potentiaalista yh-mammailua kuin tätä raskautta viime päivät. Kivaa vuoristorataa tää tunne-elämä raskaana...

(kuva otettu puhelimella paperitulosteesta)
 

Liitteet

  • IMG_9200.jpeg
    IMG_9200.jpeg
    209.5 KB · Katsottu: 33
Muokattu viimeksi:
Eilen käyty omakustanteisessa varhaisultrassa 6+2, syke löytyi ja alkio oikeasta paikasta. Viikon päästä vielä lapsettomuuspolin ultra, katsotaan mikä tilanne sitten 😊
Mikä sun CRL oli? ❤️ Siis about samaan aikaan ollaan käyty, täöllä 6,3mm, josta laite antoi rv6+3
 
@Toukkis81 ihanaa että syke löytyi♥️ Siellä on tosiaan ollut sitkeitä kavereita odottelemassa🤭 Voihan se olla hyvinkin mahdollista että sairastelu on myöhästyttänyt ovista useamman päivän ja lämmöt on erilaiset sairastelun jälkeen kun keho toipuu. 🙏
 
No niin vanhustenosastolta iltaa! 😅
Marssin tänään siis gynelle ja ilmoitin, että haluan tulla todentamaan koronan aiheuttaman tuulimunaraskauden! Ja sanoin, että heti saa sanoa, jos siellä näkyy vain musta aukko (=tuulimuna). No ei näkyny mustaa aukkoa, vaan alkio ja syke 👀🥹❤️ Uskomatonta, kun oon 3 viikkoa friikkaillut sitä tuulimunaa 24/7, kun ei edes laatta lennä.

Tiesin, että mun ovis on tapahtunut monta päivää normaalista myöhässä, koska mulla oli se kunnon korona ihan kuumeen kera... Mutta Oura-sormus ja Natural Cycles väitti lämpötilojen perusteella mun ovuloineen 17.3. Tosin en tiedä onko nuo lämmöt sit luotettavia, kun tosiaan olin kipeenä 2 viikkoa...varmaan sitten ei. Mut nyt alkion CRL oli tänään 6,3mm, josta uä-laite antoi viikoiksi 6+3 ja laskettu aika 12.12.

Kun syötin tuon lasketun ajan vasta himassa appiin, niin se antoi hedelmöittymisen päivämääräksi 21.3. Mikä kuulostaa ihan pimeeltå, kun tiedän seksin tapahtuneen 16.3. 😳👀 Gyne kuitenkin laski, että mä olen ovuloinut myöhäön ja exän sperma on ollu jonku siitossonnin spermaa, joka säilyny hengissä rööreissä 5 päivää.👀😳 Gynen mukaan kaikki ok, mut itelle jäi jotenki hämmentynyt olo, että voiko olla noin. Siinä hötäkässä en muistanu siis gynelle sanoa, että Oura-sormus kyl kovasti väittää oviksen tapahtuneen jo 17.3., eikä vasta 4 päivää myöhemmin. Tosin siis se korona ehkä sekoittaa noita lämpöjä..
Eli itelle jäi nyt ihmetys, että onko ovis oikeasti tapahtunu noin hitokseen myöhään vai onko alkio kehityksestä jäljessä ja joku jo vialla 👀

Hän suositteli kontrolliultraa parin viikon päästä. Kysyin vielä, että suositteletko tuota kaikille vai vain mulle --- niin hän sanoi, että kaikille, jotka tulee näin varhaisessa vaiheessa ekaan ultraan.

No eipä ainakaan ollut tuulimuna, josta olin itse 99% varma 🙈
Mutta siis omista laskuista alkion kehitys oli 4 päivää jäljessä. 👀 Gynen mukaan kuitenki kaikki ok (Stadissa kahden ison klinikan kokenut erikoislääkäri)
We will see...

@Mrs Willow oliko sulla jotakin saman tapaista? Kuinka monta päivää pienempi teidän alkio oli kuin omien laskujesi mukaan? Mikä CRL + viikot? Jos saa kysyä... ❤️

No mut näillä mennään ❤️ Kuten tohon ylös aikaisemmin kirjoitin, oon stressannu enemmän sitä potentiaalista yh-mammailua kuin tätä raskautta viime päivät. Kivaa vuoristorataa tää tunne-elämä raskaana...

(kuva otettu puhelimella paperitulosteesta)

Onnea! Onkohan sinulle tulossa tyttö, kun meille ainakin aikanaan väitettiin, että tyttösiittiöt on kestäviä ja pojat nopeita 😄
 
Sisäkautta otetaan sekä varhaisultra, että nt-ultra.

Tässäkin on eroja, minulta nt-ultra otettiin esikoisesta vatsan päältä. Kaveri vuosia sitten väitti, että jos on hoikka, niin silloin voi ottaa vatsan päältä. En tiedä pitääkö paikkansa enkä kyllä silloin tainnut kysyäkään.
 
Onnea! Onkohan sinulle tulossa tyttö, kun meille ainakin aikanaan väitettiin, että tyttösiittiöt on kestäviä ja pojat nopeita 😄
Oon kuullu saman, mut ite veikkasin poikaa siks kun mulla ei oo pahoinvointia juuri ollenkaan 🤷‍♀️ Mut siis nyt on niin hämmentyny olo, ku mä en usko mihinkään supersiitossonnin siittiöihin, vaan enemmän siihen, että tuo koronassa marinoitu tyyppi on kehittynyt hitaasti, eikä kaikki ole ok... Ihanaa tää, et huolen määrä on vakio - syy vain vaihtuu! 😆😆😆
 
Takaisin
Top