Varhaisultra

Meillä varhaisultra 25.4. En ole uskaltanut vielä kunnolla ilmottautua joulukuisiin, sillä edellinen raskaus oli tyhjä arpa... toivottavasti nyt olisi elämää mukana. Olisi minun laskelmieni mukaan 6+6 silloin, onkohan kuitenkin liian aikaisin?
 
@Mirkkku mun käsittääkseni saattaa hyvinkin näkyä, mutta itse ajattelin odottaa vähän pidempään.

Mitä pidemmällä ollaan niin todennäköisemmin näkyy se syke, eikä tarvitse stressaantua jos ei jostain syystä löydykään vielä. Mutta kyllä tosiaan monessa paikassa sanotaan että viikoilla 6+ ja eteenpäin voi hyvin mennä varhaisultraan.

Itse olisin nyt varannut kuitenkin sen varhaisultran, ja olisin ensi viikon alkuun halunnut.

Ainoat sopivat ajat olisi Kaunis odotus Helsingin toimipisteelle joka vissiin on Pohjoisesplanadilla, enkä todellakaan halua lähteä sinne seikkailemaan omalla autolla. Parkkipaikan löytäminen varmaan aivan mahdotonta, plus että mua muutenkin ahdistaa olla Hesan keskustassa.

Vantaan toimipisteellä ei vissiin ole ilta-aikoja ollenkaan ja sitten taas Perhe-Artella oli ilta-aikoja vasta perjantaina. Saattaa olla että varaan sieltä kuitenkin, koska nuo kaksi on ainoat mitä mietin. Yksityiselle lääkäriasemallehan pääsisi varmaan pikaisestikin mutta sitten mennään jo ihan eri hintaluokkaan 😕
 
Olin ensin varannut ensi viikon tiistaille, 25.4, varhaisultran, mutta muutinkin ajan jo tämän viikon torstaille. Silloin on 7+3.

Stressitaso vaihtelee, välillä osaan rauhoittua ja sitten taas tulee kaikki kauhuskenaariot mieleen, ja haluan mahdollisimman nopeasti saada jotain varmuutta.
 
Olin ensin varannut ensi viikon tiistaille, 25.4, varhaisultran, mutta muutinkin ajan jo tämän viikon torstaille. Silloin on 7+3.

Stressitaso vaihtelee, välillä osaan rauhoittua ja sitten taas tulee kaikki kauhuskenaariot mieleen, ja haluan mahdollisimman nopeasti saada jotain varmuutta.
Joo sama, alkaa vaikuttaa jo mielenterveyteen. Lauantaina oli siis etovaa oloa, super väsymystä, nännit ollu koko ajan kipeenä. Sit eilen ei etonu ollenkaan, eikä tänäänkään + tänään huomasin, ettei nännitkää oo enää niin kovat ja kipeet kuin ennen😵‍💫 Soitin jo neuvolaanki, et tehdäänkö julkisella mitään jos epäilee itse tuulimunaa tai keskeytynyttä keskenmenoa - vastaus ei. Ni varasin sit ajan gynelle tän viikon perjantaiks, jolloin on hikiseen 7 viikkoa täynnä eli 8. vko alkaa. Alunperin olin varannu sen perinatologin vasta ens viikon ke 26.4., mut ei oikeesti mielenterveys kestä sinne saakka...
(tänään rv 6+4)
 
Toivotaan @Toukkis81 että aika menis nopeesti ja molemmat saadaan hyviä uutisia ❤️

Mä oon nyt yrittänyt olla liikaa tulkitsematta oireita tai oireettomuutta, koska siitä ei oikeasti voi varmasti sanoa yhtään mitään. Mulla oireet vaihtelee, välillä vahvempia, välillä heikompia, ja se on ihan normaalia.

Silti olisi henkisesti niin paljon helpompi kun tietää varmasti että siellä on joku, onneksi on mahdollista tonne varhaisultraan mennä.
 
En ole varannut vielä. Tänään 4+1. Yritän olla menemättä varhaiseen. kävin äsken mittauttamassa hcg verikokeen. Toisi edes todellisemmaksi tuota digitestin tulosta. Jännittää silti😵
 
Mulla aika varattuna varhaisultraan kun on 7+0. Pakko oli heti varata, koska ei oma mielenterveys kestäisi julkisen puolen tutkimuksiin asti :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Nyt siis 4+6, ja kriisit päällä jo pikku vuoteluiden takia...
 
Heips! Voisko tähän tehä päivämäärälistan milloin kelläkin on varhaisultra? Ois ehkä helpompi seurailla? Vähän niinkun tuolla LA-listauksessa, kopioi ja lisää omasi?

20.4 Susanie (7+4)
 
Voidaan! Mä kerään tähän nää mitkä oli tästä ketjusta helposti löydettävissä –

19.4. Rosannna (6+6)
20.4 Susanie (7+4), Helinä84 (7+3), Cece43 (7+1), Pikkiriikkinen93 (7+5)
21.4. Toukkis81 (7+0)
24.4. Metu (7+2)
25.4. Geysira (6+6)
26.4. Sarppana (7+3)
28.4. Titiuu_85 (7+0), inlove (6+5)
 
Varhaisultraan mennään, julkisella puolella ihan. Kierto oli niin sekaisin, ettei muuten lasketusta ajasta olisi tietoa. Mutta hyvät arvaukset on! 🤞

Ensi viikolla olis, eli arviolta 6+6
 
19.4. Rosannna (6+6)
20.4 Susanie (7+4), Helinä84 (7+3), Cece43 (7+1), Pikkiriikkinen93 (7+5)
21.4. Toukkis81 (7+0)
24.4. Metu (7+2)
25.4. Geysira (6+6)
26.4. Sarppana (7+3) Pphims (6+6)
28.4. Titiuu_85 (7+0), inlove (6+5)

Tämän vasta myöhään hoksasin, nyt lisätty!☺️
 
19.4. Rosannna (6+6)
20.4 Susanie (7+4), Helinä84 (7+3), Cece43 (7+1), Pikkiriikkinen93 (7+5)
21.4. Toukkis81 (7+0)
24.4. Metu (7+2)
25.4. Geysira (6+6)
26.4. Sarppana (7+3) Pphims (6+6)
28.4. Titiuu_85 (7+0), inlove (6+5)
3.5. Riekko (7+0)
 
Mietin jo aiemmin samaa, että ultrakuvissa on kyllä paljon eroa. Mun kuva on aika samantapainen kuin Putkilolla, tosin taisi olla enemmän pyöreä kuin pitkulainen muodoltaan.

Vaikuttaakohan alkion kiinnittymiskohta paljon siihen, miltä kuva näyttää? Susanien ja Cecen kuvissa nimittäin myös mielestäni eroa juuri sen alkion sijainnin suhteen
 
Takaisin
Top