Tohon ivf:n tuntemuksiin vs normikierto tuli mieleen, et ero saattaa myös löytyä estrogeenitasoista, ne on meinaan huomattavasti korkeammat ivf kierrossa. Estrogeeni suojaa jonkinverran kivulta. Itsellä kun esim migreeni ym provosoituu nimemomaan estrogeeni dipeistä olin aika kiinnostunut missä vaiheessa se sit droppaa.. kysyin lääkäriltäkin, ja en siis enää muista vastausta, mut luulen että sitä ennustettiin mulle sinne vähän punktion jälkeen koska ei hcg triggeriä eikä tukilääkkeitä. En muista enää sainko mitään mega migreeniä, mut saattais jostain äpistä löytyä..
Burana+Panadol on monilla migreenikoilla ihan toimiva combo. Sama vaan kun triptaanien kanssa, että jos niitä turhan usein joutuu syömään niin saa ns. särkylääkepäänsäryn, jolloin päänsärystä tulee semmoinen loputon oravanpyörä. Itsekin elän Buranalla ja Panadolilla niin pitkään kun mahdollista, lähinnä tuon sumatriptaanin hinnan takia
Ota näistä nyt sitten selvää... Itse en voi Panacodia edes katsoa migreenin aikana, saan sillä oksennuksen lentämään ilman migreeniäkin
Kodeiini ei ole mun juttu.
Voimia mietintöihin.