Mulla myös just tämmöstä, kaapista löyty lasten pegorionia ja voin suositella![]()
Kaverilta sain saman vinkin, niin kävin eilen hakemassa. Toivottavasti auttaisi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla myös just tämmöstä, kaapista löyty lasten pegorionia ja voin suositella![]()
On tässä tuota pegorioniakin tullut mietittyä mutta vettä ja liikuntaa. Luumut jäätyneet ostoslistalle laittaa.Mulla myös just tämmöstä, kaapista löyty lasten pegorionia ja voin suositella![]()
Kyselin eilen apteekissa apua röyhtäilyyn. Neuvoivat pyytämään reseptin happosalpaajaan. Ajattelin ihan tänään jo soitella, kun tuo röyhtäily on mulle tosi oksettavaa8+6
-ajoittaista etovaa oloa
-sykkeet koholla
-röyhtäyttää kokoajan
Mulla tuli viimeeks loppu raskaudessa hirveesti röyhtäyksiä. Siis jossain kohtaa tuntu et jos laittaa mitää suuhun bi perästä tulee kymmenen röyhtäystä..Kyselin eilen apteekissa apua röyhtäilyyn. Neuvoivat pyytämään reseptin happosalpaajaan. Ajattelin ihan tänään jo soitella, kun tuo röyhtäily on mulle tosi oksettavaa![]()
Kyllä on ollut kipeitäkin vihlasuja alamahalla, päättelin niiden sitten olevan jotain kohdun kasvukipuja.5+2
Välillä aika kipeitäkin tuntemuksia alamahalla, mikä saa aina välillä epäilemään, että onko kaikki hyvin
Onko muilla millaisia tuntemuksia alamahalla?
Tässä raskaudessa ehkä vähän vähemmän, mutta esikoista odottaessa jomotteli kyllä huolella. Tällä kertaa kipeimpiä on aivastukset ja yskiminen, ne pistää vihlomaan välillä kunnolla.5+2
Välillä aika kipeitäkin tuntemuksia alamahalla, mikä saa aina välillä epäilemään, että onko kaikki hyvin
Minulla myös, ajoittain kuin lievää menkkajuilintaa (nyt 6+4). Nyt ollut eniten tuntemuksia ihan alapäässä, ei niinkään edes alavatsan puolella, joka on vähän huolestuttanut. Mut kaipa siellä jyllää nyt kaikenlaista, joka sit heijastelee mitä mihinkin.5+2
Täällä välillä kans tuntemuksia alavatsalla, ja ne säikäyttää välillä. Mieli varmaan herkillä ku vähän jokaiseen eri tuntemukseen. Mut jospa siellä kaikki ois niinkö pitää ku tuntemukset ei kestä kauaa5+2
Ymmärrän, että pelottaa vaikka varmasti kaikki on hyvin. Eikö nuo vuodot ole kohtuu yleisiä alkuraskaudessa?Noniin nyt mullaki tulee jotain vuotoa. Ihan vähän ja tommosta ruskeaa. Mut heti pelottaa kyllä. Onneks perjantaina on ultra mut jos jatkuu nii soittelen päivystykseen huomenna.
On. Ja mullahan on siis kaksi raskautta takana ja yksi lapsi. Molemmissa kuitenkin oli vuotoja. Eli ei kai siitä voi päätellä kauheesti.Ymmärrän, että pelottaa vaikka varmasti kaikki on hyvin. Eikö nuo vuodot ole kohtuu yleisiä alkuraskaudessa?