Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Luumumehu tai kuivatettut luumut, metsämustikkatUutena oireena mukaan on tullut ummetusonko muilla? Mitähän tähän lähtis kokeileen avuksi?

Onpa hirveää!Täällä on nyt 4 päivä alkamassa voimakkaaseen oksenteluun. Voipi olla et tiputus kutsuu tänään. Rupee olee kuiva olo ku ei edes nesteet pysy sisällä. Täytyy hakee testiin pahoinvointiranneke. Tää on kyl niin kamalaa. Siks vähän hiljaiseloa viettäny ku ei oo voimia mihinkään.![]()
Etovaa oloa on mut pystyy syömään ja juomaan. Kaks päivää nyt oksentamatta!
Jouluateriastaki selvitty kunnialla. Olispa ollukki kamalaa jos olis kestäny 12-13 viikkoon asti toi olotila. Kaveril oli molemmista hyperemeesi, ihan loppuun asti oksenteli hulluna. Ei kyllä kestäis mun pää tai kroppa semmosta.
Toivon ettei kukaan joutuis semmosta kokemaanTäällä tismalleen samaa, mahan jumitus on kyllä raastavaa. Tää oli ekassakin raskaudessa. Oon koittanut juoda vettä ja syödä luumuja yms pehmittävääOnko kellään ollut suoliston kanssa ongelmia? Mulla jantturoi suoliEtova olo on hyvin vaihtelevaa edelleen, saa melkein parin tunnin välein jotain suuhun laittaa.
Onko kellään ollut suoliston kanssa ongelmia? Mulla jantturoi suoliEtova olo on hyvin vaihtelevaa edelleen, saa melkein parin tunnin välein jotain suuhun laittaa.
Mulla myös just tämmöstä, kaapista löyty lasten pegorionia ja voin suositellaJotain tällaista, kolmatta päivää vääntää mahaaen oikein tiedä onko ummetusta vai ilmaa mahassa, mutta koko ajan kipuilee ja sellainen tukala olo. Ja turvottaa ihan hulluna. Luumuja oon koittanut syödä mutta ei niistä ollut kyllä mitään apua.