Ihanaa, että oli parempi kokemus ja sua oikeasti kuunneltiin ja kohdattiin!Kannatti maksaa juu! Ja nyt tuntuu siltä että kaikki mitä voi kokeilla ja ottaa huomioon on nyt tehty. Nyt on kevyt olo kun ei tartte enää pyöritellä mielessä tätäkään asiaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa, että oli parempi kokemus ja sua oikeasti kuunneltiin ja kohdattiin!Kannatti maksaa juu! Ja nyt tuntuu siltä että kaikki mitä voi kokeilla ja ottaa huomioon on nyt tehty. Nyt on kevyt olo kun ei tartte enää pyöritellä mielessä tätäkään asiaa![]()
Jee, tärppionnea inssiin!Täällä eka ovitrelle pistos pistetty ja huomiseksi inssiaika varattu. Testiä sais gynen mukaan tehdä vasta 11 päivän päästäAjattelin kyl ihan mielenkiinnosta tehdä testin jo reilusti aiemmin ja ihmetellä, miltä niiden kahden viivan pitäisi oikeasti näyttää
![]()
Jee, kiva piinailla yhdessä@Ninni33 Mö pääsen ihan just sun kanssa piinailemaankävin tänään folliultrassa ja huomenna pistän ekaa kertaa ovitrellen jos ja kun ovis ei ehdi vielä luonnollisesti tulemaan. Pe toinen inssi
Onko muita piinailijoita samoilla kiertopäivillä? Mites @Viikuna91 ?
Mahtavaa, oli jo aikakin!Täällä myös lopulta kp1 ja inssikierto edessä.![]()
Kiitos!@Onnenomena onnea kp1:sta - vihdoin!!!![]()
Tääl on nyt vähän outo tilanne, tullut tänään rusehtavaa vuotoa vähän. Ovulaatiotesti ei lähelläkään plussaa. Viimeiset pari kiertoa oon saanut kp17 plussan ja se ois ylihuomenna. Ihmetyttää kyllä toi vuoto... Vähän alavatsakipujakin on eli onko mulla menkat alkamassa, voiko niin tapahtua.Mielummin kyllä liittyisin piinailijoihin jatkoksi.
Muille tärppionnea ja tsemppiä insseihin - yritän ajatuksella taas paneutua viikonloppuna kuulumisiin!![]()
Ehkä joo, mutta mitään oireita ei oo ollut ja mulla on kyllä selvät ovislimat olleet aina. Eli en oikein elättele toiveita sen puolesta että ois huomaamatta ollut ovis just.Ja eikö ovulaation seudulla joskus saata tulla verta vähän?![]()
On noi hormonit kyllä erikoisia. Ovitrellestä about 12h ja ovistesti huutaa punasta, mut mitään ovis oloja ei ole. Myös rfsu:n herkkä raskaustesti antaa selvää viivaa. Ihan ihmeellistä nähdä, miltä ne kaks viivaa sit todellisuudessa näyttää, kun itse tuijottelee omia testejä milloin missäkin valossa ja asennossa, et näkis edes jotain
@Onnenomena Ihan parasta, kun sulla käynnistyi vihdoin uusi kierto!![]()