Onpa hienoa että olossa on tullut noin merkittävä parannus! Vau. Mulla kans on tota aikaansaamattomuutta ja aivosumua yms. mikä voisi johtua kilpparista. Ymmärrän kyllä että lääkärit ei liian helpolla määrää lääkettä mutta kieltämättä kyllä ois kiva tietää helpottaisiko mullakin...Tullut taas hirveesti viestejä!
Piinailijoille toivon seesteisiä piinapäiviä ja tietysti, että ois tärpänny ja saatais plussa aalto aikaseksi
Itsellä ei muuta uutista ole, kun että thyroxinia oon syönyt nyt viikon ja olo on kyllä jotenki parempi, aikaansaava ehkä kuvaava sana Letrot aloitin vaikka en nyt inssiin halunnu tästä kierrosta mennäkkään. Ja eilen kpo 8 pientä tuhruvuotoa ja ovismaiset kivut, mitä ihmettä Tein sit illalla digiovistestin ja positiivista näytti. Siis kiertopäivä 8, apua! Johtuuko nyt thyroxin+ letro yhdistelmästä et ois jotenki buustannu nyt liikaa vai mitähän hittoa tapahtuu mutta tuli kyllä todella aikaisin.
Ja tosi aikainen plussa kyllä. Kylläpä täällä nyt kierrot sekoilee kun Ompulla oli pitkä kierto, mulla kans vähän myöhäinen ovis, sulla sitten toiseen suuntaan! Toivottavasti limakalvo on ehtinyt paksuuntua ja tulis teille tärppi!