Letrozolin käyttäjiä?

Tullut taas hirveesti viestejä!

Piinailijoille toivon seesteisiä piinapäiviä ja tietysti, että ois tärpänny ja saatais plussa aalto aikaseksi :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Itsellä ei muuta uutista ole, kun että thyroxinia oon syönyt nyt viikon ja olo on kyllä jotenki parempi, aikaansaava ehkä kuvaava sana :Upside Down Face: Letrot aloitin vaikka en nyt inssiin halunnu tästä kierrosta mennäkkään. Ja eilen kpo 8 pientä tuhruvuotoa ja ovismaiset kivut, mitä ihmettä 😯 Tein sit illalla digiovistestin ja positiivista näytti. Siis kiertopäivä 8, apua! Johtuuko nyt thyroxin+ letro yhdistelmästä et ois jotenki buustannu nyt liikaa vai mitähän hittoa tapahtuu mutta tuli kyllä todella aikaisin.
Onpa hienoa että olossa on tullut noin merkittävä parannus! Vau. Mulla kans on tota aikaansaamattomuutta ja aivosumua yms. mikä voisi johtua kilpparista. Ymmärrän kyllä että lääkärit ei liian helpolla määrää lääkettä mutta kieltämättä kyllä ois kiva tietää helpottaisiko mullakin...

Ja tosi aikainen plussa kyllä. Kylläpä täällä nyt kierrot sekoilee kun Ompulla oli pitkä kierto, mulla kans vähän myöhäinen ovis, sulla sitten toiseen suuntaan! 😀 Toivottavasti limakalvo on ehtinyt paksuuntua ja tulis teille tärppi! 🌈

Onko @Ninni33 testailemassa viikonloppuna? 😁

Täällä selkeästi luteaalivaihe menossa kun oon ihan jääkalikkana ☃️❄️
Ajattelin aikaisintaan sunnuntaina testailla, kun dpo 10 😊 Mikäs sun testaussuunnitelma on?

Toi palelu on tuttu vaiva täälläkin, koko ajan villasukat jalassa ja joku viltti päälle vedettynä🥶 Tosin mulla tää nyt on syksystä kevääseen tällasta ihan kierron vaiheesta riippumatta.

Ajattelin aikaisintaan sunnuntaina testailla, kun dpo 10 😊 Mikäs sun testaussuunnitelma on?

Toi palelu on tuttu vaiva täälläkin, koko ajan villasukat jalassa ja joku viltti päälle vedettynä🥶 Tosin mulla tää nyt on syksystä kevääseen tällasta ihan kierron vaiheesta riippumatta.
Mä joudan vielä viikon odottelee, oiskohan vaikka ens lauantai dpo9/10 mihin tähtäisi. 😁

Onko Uniksella tullut nyt mitään oireita?
Kauheen pitkällä sulla on toi virallinen testipäivä, ei kyllä itelläkään riittäis mitenkään itsekuri odotella perjantaihin asti 😀

Täällä oli eilen (dpo 8) illalla ja vähän viime yönäkin kipuilua/vihlontaa kohdun alueella. Voi toki yhtä hyvin liittyä normi luteaaliin tai Lugeihin mut hitsi vie kun toivo taas herää että oliskin ollut jotain kiinnittymiskipua tms. 🌈

Onko Uniksella tullut nyt mitään oireita?
Kauheen pitkällä sulla on toi virallinen testipäivä, ei kyllä itelläkään riittäis mitenkään itsekuri odotella perjantaihin asti 😀

Täällä oli eilen (dpo 8) illalla ja vähän viime yönäkin kipuilua/vihlontaa kohdun alueella. Voi toki yhtä hyvin liittyä normi luteaaliin tai Lugeihin mut hitsi vie kun toivo taas herää että oliskin ollut jotain kiinnittymiskipua tms. 🌈
Toivotaan, että sulla oireet olisi merkki kiinnittymisestä 🥰

Kiitos kysymästä 😊 Eilen (dpo 7-8) alkoi tuntumaan vihlontaa ja repimisiä ja myös rinnat alkaa pikkuhiljaa kipeytyä. Toi virallinen testipäivä on aivan sairaan kaukana 😄 kyllä mä toissa iltana taas testasin ja niin se ovitrelle edelleen näkyy testissä, mutta hyvin hyvin haaleena. Viime kierrossa alkoi menkkamaiset kivut lugesteronien läpi muutama päivä ennen dpo14 ja selkeesti kertoivat menkoista silloin. Nyt jännityksellä odottelen niiden ilmaantumista ja aion kyllä testata joskus alkuviikosta 🙈 varmaan jo dpo10, jos siihen mennessä ei enää näkyis väärää positiivista.

Toivotaan, että sulla oireet olisi merkki kiinnittymisestä 🥰

Kiitos kysymästä 😊 Eilen (dpo 7-8) alkoi tuntumaan vihlontaa ja repimisiä ja myös rinnat alkaa pikkuhiljaa kipeytyä. Toi virallinen testipäivä on aivan sairaan kaukana 😄 kyllä mä toissa iltana taas testasin ja niin se ovitrelle edelleen näkyy testissä, mutta hyvin hyvin haaleena. Viime kierrossa alkoi menkkamaiset kivut lugesteronien läpi muutama päivä ennen dpo14 ja selkeesti kertoivat menkoista silloin. Nyt jännityksellä odottelen niiden ilmaantumista ja aion kyllä testata joskus alkuviikosta 🙈 varmaan jo dpo10, jos siihen mennessä ei enää näkyis väärää positiivista.
Mä varmaan testaisin päivittäin et näkis kun se ovitrelleplussa häviää niin tietää sit onko sen jälkeen haamu oikea plussa. 😁

Lupaavia oireita teillä kummallakin @Unis @Ninni33 ! 🌈

@Unis, toivottavasti lupais nyt plussaa! 🤩 🌈

Mä testailin tänään dpo 10 ja jäi aika ristiriitaiset fiilikset. Sain siis ensin haamut sekä pc-liuskaan että Apteekin Ultraan, ekat haamut tässä koko vuoden yrittämisen aikana. MUTTA täpinöissäni kun olin, tuhlasin vielä yhden Clearbluen digitestin, jonka tulos sanoikin tylysti "ei raskaana". Voiskohan olla et tuo CB ei vielä näin varhaisilla päivillä raskautta tunnistanut, tai sit voisko vaan olla kemiallinen 😮 Huonosti sain ikuistettua nuo haamutestit, kun siinä tärinöissä yritin kuvaa ottaa. Kuvassa apteekin testistä ei erota mitään mut pc:n testissä näkyy haalea haamu.

Liitteet

• 20221023_093536.jpg
    20221023_093536.jpg
    1,001.5 KB · Katsottu: 146

Mä testailin tänään dpo 10 ja jäi aika ristiriitaiset fiilikset. Sain siis ensin haamut sekä pc-liuskaan että Apteekin Ultraan, ekat haamut tässä koko vuoden yrittämisen aikana. MUTTA täpinöissäni kun olin, tuhlasin vielä yhden Clearbluen digitestin, jonka tulos sanoikin tylysti "ei raskaana". Voiskohan olla et tuo CB ei vielä näin varhaisilla päivillä raskautta tunnistanut, tai sit voisko vaan olla kemiallinen 😮 Huonosti sain ikuistettua nuo haamutestit, kun siinä tärinöissä yritin kuvaa ottaa. Kuvassa apteekin testistä ei erota mitään mut pc:n testissä näkyy haalea haamu.
Kyllä näen molemmissa viivan! Voi kumpa vahvistuisi! 😍

Mäkin näen ihan selkeät viivat molemmissa 🤩❤️❤️

Tänne näkyy kans! Teitkö samasta pissasta kaikki testit? Voi kun olisi vaan niin että CB on epäherkempi. Tuo PC viiva on kyllä niin selvä että vaikea uskoa vaan viivanpaikaksi! 😍 Teet parin päivän päästä uuden testin. Mä sain kans muistaakseni dpo10 vielä "ei raskaana" digiin kun pc antoi jo haamun.

Juu, samasta aamupissasta tein kaikki kolme. En mäkään usko että on viivanpaikka, selvästi kuitenkin punersi viiva 🤔 Ja aikaisemmin en oo noihin kumpaankaan testiin viivanpaikkoja saanut. Rohkaisevaa, jos sullakin oli digitesti nega vielä dpo 10!🙏😊 Kai sitä täytyy nyt malttaa mieli ja rauhassa odottaa pari päivää ennen uutta (digi-)testiä.

@Ninni33 todellakin vielä toivoa sulla ja jos tuo ei ole plussa niin on kyllä maailman törkein viivanpaikka! Tarrasukkia ja vahvistuvia viivoja 🥰🌈

Mites @Unis ootko testannut? Erittäin lupaavalta kuulostaa sullakin! 🥰

@Ninni33 voi että, siellä kyllä selvät haamut. Toivotaan vahvistumista 😍

@Unis pidä meijät ajantasalla. Täällä pidän sormet ja varpaat ristissä että plussaa tulossa 🤭

Mä piinailen, tai siis en oikeestaan. Oon luovuttanut tän kierron suhteen ihan kokonaan. Mulla se ovis sillo kp 8 eli hyvin aikasin ja siitä asti oon tuhruillu, ei oo mitään pientä vaan ihan pönttöön asti tulee ja paperiin pyyhittäessä. Ei nyt mitää menkkavuotoa koska ne kyllä itsellä niin runsaat mutta ihan verta tämä on. Tänään alkanut myös selvempi särky vasemmalla alavatsalla, siellä myös oviskivut tuntui. Koskaan ennen mulla ei mitään tällästä oo ollu😔 en mä nyt mitää vakavaa epäile mutta turhauttavaa tällänen ku muutenki lapsettomuuden kanssa painii ni tälläset saa mielen matalaksi ja fiiliksen "mitä nyt taas".

Voiko olla ovulaatiovuotoa, tosin aika kauan kestää. Oisko hormonit sekasin ku alotin sen thyroxin tässä kierrossa...huoh en minä tiedä 😤 onko kokemusta tälläsestä?

@Yksihaaveissa voi ei, onpa ärsyttävää! Mikä kp sulla nyt menossa eli kauanko vuotoa ollut? Mullahan oli kans tässä kierrossa vuotelua/tuhrua about kp14-18 ja ovis tuli sitten kp21/22. En usko että mun vuoto liittyi ovikseen millään tavalla. En jaksanut ilmoitella polille, tuskin yksittäisiä vuotohäiriöitä tutkitaan (julkisella). Tsemppiä, ymmärrän et on tosi kurja fiilis. 😔💛

@Yksihaaveissa voi ei, onpa ärsyttävää! Mikä kp sulla nyt menossa eli kauanko vuotoa ollut? Mullahan oli kans tässä kierrossa vuotelua/tuhrua about kp14-18 ja ovis tuli sitten kp21/22. En usko että mun vuoto liittyi ovikseen millään tavalla. En jaksanut ilmoitella polille, tuskin yksittäisiä vuotohäiriöitä tutkitaan (julkisella). Tsemppiä, ymmärrän et on tosi kurja fiilis. 😔💛
Nyt on kp 12. Eli nelisen päivää, tuntuu ikuisuudelta 🤣 oli kyllä jäätävän kivulias ovulaatio, että voihan se olla nyt sit syynä tähän. Joskus ennen yritystä muistelen että oviksen aikaan oli pientä tiputtelua. Täytyy vaan seurata tää seuraavaan kiertoon asti että toistuuko.

Buranaa ei kai suositella oviksen aikoihin? Mut jouduin sitäkin eilen sit ottaa kun panadolista ei ollu tarpeeks apua ja tuska oli ihan kauhea 🙄 luin et letrojen haittavaikutuksissa saattaa olla vti? Toivottavasti ei tuu toistuva vaiva 😣
Tämä viesti oli jo tiistaina, mutta huomasin vasta nyt. Mä jouduin hampaanpoistoon letrokierrossa ja sillo kysyin kahdestakin paikasta (yksityinen ja kunnallinen lapsettomuushoitoja tarjoava taho), saanko ottaa. Toinen muistaakseni sanoi, että kp11 asti sain ottaa, toinen taas sanoi, että pakkohan se on senkin jälkeen, jos ei muuten kestä, sillä "ei keho kivun aikana ainakaan koe turvalliseksi hetkeksi raskautua". Toki suositellaanhan ibuprofeenia vältettäväksi.

Tsemppiä kaikkien kiertoihin! ❤️

Takaisin