Mä oon tehnyt kans tuon ferritiini kotitestin. Näytti silloin negaa ja kun kävin verikokeessa parin viikon päästä niin tulos oli 34. Eli voi se hyvinkin olla suuntaa antava.
Saapui testi tänään, tuli positiivinen, tosin hailakka. Paketissa luki että tätä on luotettavuus testattu 100, 30 ja 0 arvoilla.. joten luulen et vahva posi olis lähempänä sataa, hailakka lähempänä 30.. noh, varmaan syyskuussa pääsen vasta labraan tarkistuttaan tarkat arvot
En tiedä mikä on vikana, mutta joku on
Maanantaina oli ovulaatio ja nyt viimeyönä heräsin tosi kovaan kipuun, ihan kun joku olisi yrittänyt syödä tietään ulos mun mahasta. Ja nyt siitä lähtien sattunut tohon oikeaan munasarjaan, mistä myös ovis oli
joten eipä seljennyt tilanne.. Noo, jospa sitä uusisi sen r-testin jonkun ajan päästä, jos menkkoja ei ala näkyä. Kun se pieni toivon kipinä herää, niin ei se siitä kyllä heti kuole - seuraavaksi varmaan alan kans keksimään jotain raskausoireita ajan kuluksi 
Siinä olikin sitten meidän vika luomutsäänssi. Mies lähtee sunnuntaina kohti lentokenttää.