Mekin ollaa mökkeilemässä nyt. Tosin puoliso poikain porukalla ja minä oon taaperon, mun siskojen ja vanhempien kanssa. 
Kävin joskus sillo 3 viikkoo sit lääkäris ja oon kauhulla oottanu meneekö lähete lapsettomuushoitoihin läpi. Pelkään et ne keksii jonku syyn minkä vuoksi ei päästäis sinne viel. Nyt oli kantaan ilmestyny merkintä naistentautien polilta. Siin luki suurinpiirtein et hoidon suunnitelma (määräykset) : lapsettomuus pkl 3kk /stabe1 04.08.2022
Tarkottaakohan et lähete menny läpi ja 3 kk sisällä tulis aika?
Kävin joskus sillo 3 viikkoo sit lääkäris ja oon kauhulla oottanu meneekö lähete lapsettomuushoitoihin läpi. Pelkään et ne keksii jonku syyn minkä vuoksi ei päästäis sinne viel. Nyt oli kantaan ilmestyny merkintä naistentautien polilta. Siin luki suurinpiirtein et hoidon suunnitelma (määräykset) : lapsettomuus pkl 3kk /stabe1 04.08.2022
Tarkottaakohan et lähete menny läpi ja 3 kk sisällä tulis aika?
Ihan kohtuuttoman pitkä aika odotella!
Perusteltiinko tuota miten se 7 viikkoa määräytyy? Ymmärrettävää ettei kuumeisena voi mennä vastaanotolle. Tuntuu vaan ihan hullulta tuollainen varoaika.
Olen koittanut tässä etsiä ohjeita ja tietoa aiheesta, mutta missään ei lue niistä selkeästi. Dextran sivuilla lukee näin: "Lääketieteellistä syytä välttää raskaaksi tuloa koronaviruksen takia ei ole todettu, eivätkä hedelmöityshoitojen avulla alkaneet raskaudet poikkea tästä." Joten silläkin turhauttaa, jos julkisella napsahtaa pitkä pätkä karenssia.
Toki julkisella taitaa olla tarkempaa, etteivät ota mitään riskejä.
Kai tämä senkin vuoksi ottaa niin koville, kun meillä on ollut muitakin haasteita elämässä ja tämä tuleva hoitokierto on tuntunut ainoalta toivonrippeeltä missä roikutaan kiinni.
Ymmärrän täysin turhautumisen ja synkätkin fiilikset! Tuo teidän extrakarenssi tuntuu todella epäreilulta.