Meillä molemmilla myös kaikki kolme rokotetta ja aina on heti haettu ku saanu... Harmittaa sekin että enempää ei oo vielä saanu kun meilläkin oli jo yli puol vuotta edellisestä, että teoriassa jos olis ny ehtiny saada uuden puolen vuoden kohalla niin oltas saatettu edes kuumeelta säästyä. Mut minkäs teet.
Manailin miehelle sitä että miks piti vielä se extra-karenssikuukausikin tulla. Mies siihen totes rauhallisesti että hyvä vaan että ei sit ehkä oo kaikki kaverit kuollu sillon. Tuli parempi mieli ku se suhtautu positiivisesti :)
Manailin miehelle sitä että miks piti vielä se extra-karenssikuukausikin tulla. Mies siihen totes rauhallisesti että hyvä vaan että ei sit ehkä oo kaikki kaverit kuollu sillon. Tuli parempi mieli ku se suhtautu positiivisesti :)
Mitenhän monella tapaa tää meidän homma ehtii vielä mennä puihin. Ollaan tässä vähän tarkotuksella luuhattu joka paikassa, josko se korona iskis nyt. Meillä kun se IVF suunnittelukäynti on vasta 29.11. ehtis sitten olla se 7 viikkoa välissä. Mies lähtee syyskuun alusta sinne ulkomaankomennukselle, niin ihan varmaan jännitän sitten joka kuukausi, että mitä se tuo Suomen viikoiksi mukanaan jos nyt ei sitä saada 
Sanoi että monilla korona on voinut hieman pitkittää kiertoa ja mulla on oma kierto lähempänä 30-32pv (letroilla ollut 27-28), niin uskoisi että tuohon tulee ihan sopiva varoaika ennen hoitokierron aloitusta. Vaikka tämä takaisku koville ottaakin, niin olen siitä kiitollinen ettei tuon pidempää taukoa tullut hoitoihin. Nyt vaan toivotaan, että mies pysyy terveenä. Mulla on olo nyt jo hieman parempaan päin ja kuume pysynyt poissa. Muuten aika sama draamankaari kun normi flunssassakin, mutta makuaisti puuttuu kokonaan ja se on kyllä kaikkein häiritsevin oire.