Pitääpä harkita tota sideralia, mä luulen et oma teen kittuaus ainakaan ei auta raudan imeytymistä, kun juon sen vielä maidolla. Vaikka sikäli pyrinkin et tulis se väh 2h tauko välissä..
@Nurppu data on aina kiinnostavaa, oon päätellyt kans että pc:n testit on herkempiä kuin 25.. mulla on ollut tosi vaihtelevasti millon on tullut testeihin plussia, tää viimeisin oli tosi aikaisin, kkm:n kohdalla muistaakseni viivat tuli aika myöhään ja testit tummeni hitaan puoleisesti. Mutta sikäli mä kyllä sanoisin ettei virtsa testeistä oikeasti voi ihan hirveen isoja päätelmiä tehdä (liikaa muuttujia virtsan vahvuudesta lähtien), hcg verestä sitten eri juttu.. mut nää on kyl niin kiinnostavia kyllä :)
@Onnenomena Nyt kaikki siis irti mökkeilystä - mekin ollaan nyt oltu mökillä, miehen kesän ainuut lomapäivät, kun hänellä alkoi uusi työsuhde keväällä. Säät on olleet hyvät, vaikkei tänne helteitä kylläkään tullut mitä alunperin lupailivat. Tuulisemmalla säällä oli ihana käydä sienessä - löydettiin ihan sikana kanttarelleja vaan alle tunnin pikku kävelyllä
On ollut mukavaa, mut kyl se vaan kierto ja nää aiheet pyörii päässä.. luulen että jää ovuloimattomaksi tää kierto, ellen ole huussi olosuhteissa missannut ovulaatiolimoja.. sikäli ei haittaa edes, mutta kehoaan kun on tottunut tarkkailemaan niin minkäs teet
Sen kyllä päätin että peittoa ei heilutella muuta kuin jos oikeesti huvittaa, enkä mieti puolta aktista sitä että ollaanko oikeesteen aikaan liikkeellä