Veve
Näppärä viestien naputtelija
Mä oon täällä viettänyt vähän hiljaiseloa, tää kierto tais mennä täysin harakoille, koska ovis oli ~juhannuksena, ja ite oli keskiviikkoillasta naanantai-iltaan asti reissussa.
Vähän on lannistunut olo tässä vaiheessa, yk taitaa olla 18... Tiedän että nyt just ei oo edes rahaa siihen yksityisellä tehtävään sperma-analyysiin, mutta se on kyllä heti kesän reissujen jälkeen prioriteetti.
Vähän on lannistunut olo tässä vaiheessa, yk taitaa olla 18... Tiedän että nyt just ei oo edes rahaa siihen yksityisellä tehtävään sperma-analyysiin, mutta se on kyllä heti kesän reissujen jälkeen prioriteetti.
Tein tylsyyksissäni testin dpo 7-8, vaikka hyvin tiedän sen olevan liian aikaista. Oli kuitenkin olevinaan niin paljon "raskausoireita". Raskauskeijun halpaan liuskaan tuli niin selkeä haamu että mieskin sen näki, mutta sitten kuivuessaan se katosi. Hätäpäissäni tein sitten digitestin perään, mutta negaa näytti. Viime kierrossa kärähdin ihan samanlaiseen liuskatestin haamuun, vaikka liuta muita testejä oli negatiivisia. Mulla on vissiin joku viallinen erä niitä, pitäisi heittää pois niin ei tulisi sekoiltua niiden kanssa. Nyt koitan odotella rauhassa viikonloppuun ja testaan sitten toisenmerkkisellä testillä varmistuksen. Ja toistelen itselleni että ei kaikki oireet ole aina raskausoireita, vaikka pää meinaa aina sen unohtaa. 

tuote ) toimii mulle hyvin, olin käyttänyt sitä 1-2 kuukauden kuureina aiemminkin.