Kerron nyt vielä tännekin. Mä plussasin viime keskiviikkona taas suureksi yllätykseksi! Olin tekemässä vaan negatestiä jotta saisin ajatukset pois "teoreettisesta raskaudesta". Mutta selkeät viivat tuli
Jotain on kehossa tapahtunut kun melkein 2,5v ei yhtään plussaa ja nyt synnytyksen jälkeen 7 kierrosta 2. Alkaa kuulostaa ihan tavanomaiselta yksilöltä joka ei käytä ehkäisyä. Toki tää on niin alussa ettei mitään takeita että menisi nyt loppuun asti. Tänään ehkä 4+6. Pyysin klinikalta nyt progesteronit (cyclogest) tukemaan, jos viime km olikin siitä johtuvaa.
Jotain on kehossa tapahtunut kun melkein 2,5v ei yhtään plussaa ja nyt synnytyksen jälkeen 7 kierrosta 2. Alkaa kuulostaa ihan tavanomaiselta yksilöltä joka ei käytä ehkäisyä. Toki tää on niin alussa ettei mitään takeita että menisi nyt loppuun asti. Tänään ehkä 4+6. Pyysin klinikalta nyt progesteronit (cyclogest) tukemaan, jos viime km olikin siitä johtuvaa.

Poika nyt 9,5kk ja ei niin mitään elon merkkiä koko ruhossa 
ja siis luulen et kun parin kuukauden päästä lopettelen, sit kun vuosi täynnä niin saan kyllä venata kiertoa tovin, multa kun löytyy vieläkin linea negra et ei ihan oo tasaantunut nää hormoonit
ja imetys loppui kokonaan yli 2kk sitten. Maidontulo ei vieläkään oo täysin loppunu. Puristaessa tulee mutta tuskin sieltä lusikallista enempää tulis enää.