Raskaaksi 2022

Siis täh!! Miten on mahdollista että näin kovaa haamuilee, ja veri 0! Ihan tajuton :Weary Cat Face: okei, sit ei kannata edes mitään haamuja metsästää, hanskat tiskiin ja testailua ainoastaan digeillä :Eyes: (haha niin varmaan, mulla kaappi pullollaan raskauskeijun herkkiä liuskoja odottelemassa.)
Muistutan niistä et ne antaa tosi monille käsittääkseni nykyään tämmöstä.. Mun tän aamuinen nega siis sillä testillä. Kuivana näkee et onko vaa värikertymää siinä valkoisen viirun molemmin puolin.. Tympii kyllä noi haamut.... Harhaanjohtavaa
 

Liitteet

  • IMG_20220114_115125.jpg
    IMG_20220114_115125.jpg
    274.3 KB · Katsottu: 77
  • IMG_20220114_115236.jpg
    IMG_20220114_115236.jpg
    230.3 KB · Katsottu: 80
Onko kellään kokemuksia herkästä ovistestistä? Raskauskeijulla on näköjään turhan hyvä tarjous :rolling: https://www.raskauskeiju.fi/erittain-herkka-ovulaatiotesti-liuska-60kpl
Mä oon käyttänyt noita vuodesta 2016 ja toiminut tosi hyvin oviksen bongauksessa.. Rfsu taas ei näyttänyt ees kunnon plussaa vaik kivuista tiesin viime kierrossa et ovis oli.. Ja nää siis näytti vahvan viivan
Muoks. Oli siis ekaa kertaa toisen merkin testejä vertailussa
 
Mä luulen et mul on just noita! Ollu mulla tosi hyviä kyllä :) mittausta ei tehdä aamun ekasta pissasta vaan myöhemmin, kun LH enemmän koholla.
Mä teen aina ekasta ja aina näyttänyt jos plussa tai ei vahvaa jos ei oo ollut.. Tämäkin vaihtelee kaiketi :smiling-eyes:
 
Huomaako sen eron tuollaisen herkän ja ei-herkän ovistestin välillä sitten jotenkin?
Mietin omalla kohdalla onko turha ostos houkuttelevuudestaan huolimatta, kun tähän mennessä olen saanut noihin "tavallisiin" umpiselkeän plussan aina + lämmöt vahvistaa oviksen tapahtuneen, mut toisaalta kaikkea on kiva kokeilla :D nii ja se plussa on tullut aina iltapvä tai ilta, eli en yleensä enää edes aamuisin testaa edes.
 
Muistutan niistä et ne antaa tosi monille käsittääkseni nykyään tämmöstä.. Mun tän aamuinen nega siis sillä testillä. Kuivana näkee et onko vaa värikertymää siinä valkoisen viirun molemmin puolin.. Tympii kyllä noi haamut.... Harhaanjohtavaa
Muista tehdä rekla! Mä tein reklan noista heikoista, kun oli pari päivää sit se "haamu" mikä ei voinu olla oikea. Vastaus oli, että ei oo tullu muita valituksia, eli kyseessä ei voi olla heikko erä. :P
 
Huomaako sen eron tuollaisen herkän ja ei-herkän ovistestin välillä sitten jotenkin?
Mietin omalla kohdalla onko turha ostos houkuttelevuudestaan huolimatta, kun tähän mennessä olen saanut noihin "tavallisiin" umpiselkeän plussan aina + lämmöt vahvistaa oviksen tapahtuneen, mut toisaalta kaikkea on kiva kokeilla :D nii ja se plussa on tullut aina iltapvä tai ilta, eli en yleensä enää edes aamuisin testaa edes.
Mä tein joskus vähän päälle vuosi sit RFSU:n liuskoja, niissä näky selvästi. Nyt ostin raskauskeijulta kun sai halvalla ison kasan. Myös siinä näkyy selvästi. Eli kumpikaan ei mun kokemuksen mukaan oo huono, mutta en oo rinnakkain verrannu!
 
Mä olin malttamaton ja tein cb:n viikkonäytöllisen digin ja ei raskaana. Jotenki ajattelin, että nyt olis tärpänny, ku tuntemukset oli tosi erilaisia, esim. Pari päivää aitten alaselän särky, vihlonnat kohdussa... Mutta ei kai sitten. Tätiä odotellessa.
 
Ompa hauskaa että monella yhtäaikaa piinapäivät! Pahoittelut negatesteistä kaikille niitä tehneille... :sad-face:

Mulla alkoi yhtäkkiä hirveä poskien kuumotus ja posket ihan punottaa? Lämpö kuitenkin ihan vaan 36,1. Mistähän tää nyt johtuu.
muoks. Lämmöt lähti nousuun yhtäkkiä 36,8. Ei tää ainakaan menkkoja enteile.:Weary Cat Face:
 
Muokattu viimeksi:
Huh täällä on käyny keskustelu kuumana ku oon pari päivää ollu poissa lukemasta. Naurattaa ihan toi miten monella on samana päivänä ovis:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mitä se tarkoittaa ku käytätte sanaa talletus? :Eyes:

Täällä kierron viimeisiä päiviä viedään eli aika jännät ajat. Dpo 13
En oo testannut.
 
Huh täällä on käyny keskustelu kuumana ku oon pari päivää ollu poissa lukemasta. Naurattaa ihan toi miten monella on samana päivänä ovis:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mitä se tarkoittaa ku käytätte sanaa talletus? :Eyes:

Täällä kierron viimeisiä päiviä viedään eli aika jännät ajat. Dpo 13
En oo testannut.

Seksiä tarkoittaa, siittiöitä talteen. :smiling-eyes:
 
[Za
Oho!! Toivotaan paljon plussia, samoihin aikoihin pääsee moni jännäilee :smiling face with heart-eyes::folded:

Mulla nyt vaa niinku vv muuttanut väriä ihan vaalean ruskeaksi(outo) eikä tuu kun siis samanverran ku vv muutenkin et outo taas tämä.. Noo eiköhän nuo huomiseksi ala kunnolla.. Tänään aion nauttia pari lasia viiniä lapsivapaan kunniaksi.. Hassua :tears: No vielä kun kerta voi....
Lämmöt on 37,2..en tiiä vaikuttiko ku just söin mut outoa.. Ku ei oo kipee olo ja tosiaa yleensä tulee vaa kipeenä päälle 37..

Mulla on plussakierroissa ollu kans 37 vähän yli.. ja laskenut kun vuoto alkanut.. ehkä jotain tosiaan yritti tapahtua :Heartred se on positiivista!
 
Mä ehdin jo pelästyä että tää kierto menis miehen yövuorojen takia ohi, mutta ei, tallettelut aloteltu jo toissapäivänä ja ovis lähestyy! tässä kierrossa oon luottanut omaa kroppaan ja kipuihin, enkä ole vielä siis tikutellut ovista, nyt kp13.:Smirking Face:
Epäilen että ovis tulis vähän aikasemmin mitä flo ennustaa kun se pitää kiertoa vielä pidempänä mitä nyt on ollut. Tää kierto on tuntunut tosi tylsän pitkältä, mutta nyt kun ainakin noi vitamiinit ym on tähän kiertoon otettu mukaan, niin odotukset on korkeammalla ja ainakin tässä kierrossa tehty asioita erilailla mitä aikasemmissa kierroissa, kattoo onko niillä sitten merkitystä lopputuloksen kanssa! :folded: Oon miehenki laittanut syömään nyt vitamiineja päivittäin, mutta se ei varmaan edes tajua että miksi :Face With Tears Of Joy:
 
Mä teen aina ekasta ja aina näyttänyt jos plussa tai ei vahvaa jos ei oo ollut.. Tämäkin vaihtelee kaiketi :smiling-eyes:
Ainiin piti sanoa, että mulla ei noi liuskat näytä aamun ekasta pissasta plussaa! Ja niissä se ohjekin on, että ei ekasta, vai muistanko väärin? Eli ehkä sulla on tosi voimakas se LH piikki? Jos ei ollu nyt tärppikierto, niin mitä jos koitat ens kerralla kun tulee ovisplussa tehdä myös sellasen herkän raskaustestin ja kurkata haamuileenko se? :Eyes:
 
Mä ehdin jo pelästyä että tää kierto menis miehen yövuorojen takia ohi, mutta ei, tallettelut aloteltu jo toissapäivänä ja ovis lähestyy! tässä kierrossa oon luottanut omaa kroppaan ja kipuihin, enkä ole vielä siis tikutellut ovista, nyt kp13.:Smirking Face:
Epäilen että ovis tulis vähän aikasemmin mitä flo ennustaa kun se pitää kiertoa vielä pidempänä mitä nyt on ollut. Tää kierto on tuntunut tosi tylsän pitkältä, mutta nyt kun ainakin noi vitamiinit ym on tähän kiertoon otettu mukaan, niin odotukset on korkeammalla ja ainakin tässä kierrossa tehty asioita erilailla mitä aikasemmissa kierroissa, kattoo onko niillä sitten merkitystä lopputuloksen kanssa! :folded: Oon miehenki laittanut syömään nyt vitamiineja päivittäin, mutta se ei varmaan edes tajua että miksi :Face With Tears Of Joy:
Meillä mies juo jonkun vitamiini poreen ja sitten juodaan yhdessä greippimehua aamuisin. Mä en ole vielä tehnyt tän päivästä ovulaatiotestiä. Haluan nähdä vieläkö se on plussa. Mutta siis niitä limoja ei kyllä ole tänään niinkuin vaikka kaksi päivää sitten. Eilen oli seksiä iltapäivällä töiden jälkeen kun lapset oli jo lähteneet. Tänään varmaan sitten varmistellaan ja toivonmukaan vielä huomenna mies jaksaa. Mulla kanssa toiveet korkealla tähän kiertoon koska vippaskonstit käytössä.

Alavatsa tuntuu jotenkin aralle ja ehkä nännitkin vähän arat. Ettei vaan se ovulaatio ollut jo? Lämmötkin nousi tänään 0,4 astetta, mutta voi johtua viikonlopusta. Jos nukkuu myöhempään niin mulla on heti korkeammat lämmöt.
 
Me eilen vielä varmisteltiin, ja tänään aamulla. Tänään onkin sit joka tuutti täynnä ilmoituksia, että viime yönä oli komeet revontulet jotka näky jopa täällä etelässä! Harmittaa, en oo ikinä nähny revontulia, ja nyt missasin! Mutta: ootteko kuullu siitä, kun japanilaisilla on uskomus, että revontulen alla alkunsa saanu lapsi on siunattu hyvällä ulkonäöllä, älyllä ja onnella? :wink Jos missasin ne revontulet mutta sen kunniaks oltiinkin just sillon pistämässä lasta aluille - ei haittaa :wink

Tässä kun on nyt sattumoisin iso kööri ovuloinu just revontulten aikaan - toivotaan että edes jotakuta onnistaisi! Voi sit kertoa lapselle tarinaa :)
 
Toivottavasti Nurppu teillä onnistaa!! Ainakin nyt on ollut taivaankappaleetkin kohdillaan. :tears::folded:

Harkitsen että testasin huomenna ensimmäisen kerran... dpo 9 mutta pettymys pelottaa. Mulla olis apteq herkkä ja rfsu herkkä puikko kaapissa... kummallahan kannattais.
 
Takaisin
Top