Höpinä ketju

Mulla taitaa la osua 30.6., ens viikolla varhaisultrassa varmistunee.. tää raskaus oli todella yllätys, ei pitänyt lasta enää tulla, mutta elämä päätti näköjään toisin..takana 3.raskautta ja 1 lapsi. Henkisesti ollut tosi rankkoja kokenuksia kaikki.. täytyy vähän sulatella tässä vielä tätä uutista itsekin :)

Vähän on alkanut kans pahoinvointi, jos syö makeaa tai ruoasta liian pitkä aika..pomokin tuijotteli tänään mun mahaa, ei kyllä meinaa enää pysyä housut ylhäällä, kun turvottaa niin :/

Vähän on alkanut kans pahoinvointi, jos syö makeaa tai ruoasta liian pitkä aika..pomokin tuijotteli tänään mun mahaa, ei kyllä meinaa enää pysyä housut ylhäällä, kun turvottaa niin :/
Muistanko kipa sut joltain aiemmalta "kierrokselta"? Toivotaan että nyt menis kaikki hyvin <3 !

Ahdistaa! Vauva ei ole kauheasti enää liikuskellut tänään ja eilen. On jotain pientä kyllä, mutta aiemmin se möykkäsi niin hirveästi että aika mitättömiltä tuntunut nyt noi mitä se siellä onkaan liikkunut.

Ahdistaa! Vauva ei ole kauheasti enää liikuskellut tänään ja eilen. On jotain pientä kyllä, mutta aiemmin se möykkäsi niin hirveästi että aika mitättömiltä tuntunut nyt noi mitä se siellä onkaan liikkunut.
Ei vielä näillä viikoilla ne vauvan liikkeet edes tunnu... todennäköisesti kohtu itsessään muljahdellut/tuntunut kun kasvaa tai sitten vaan suolisto pulputellut. Liikkeet alkaa tuntua n.rv 15 jälkeen vasta.

Ei vielä näillä viikoilla ne vauvan liikkeet edes tunnu... todennäköisesti kohtu itsessään muljahdellut/tuntunut kun kasvaa tai sitten vaan suolisto pulputellut. Liikkeet alkaa tuntua n.rv 15 jälkeen vasta.

Juurikin näin. Ja joillakin voi tuntua kunnolla vasta lähempänä puoliväliä ja ei-esikoistaan odottava voi tuntea liikkeitä yleensä aikaisemmin. Ei siis paniikkia julyvilhelmiina!

Mä veikkaan, että julyvilhelmiinan raskaus on pidemmällä ja hän on vahingossa kirjottanut tänne kesäkuisten ryhmään. Muistaakseni hän oli kirjottanut kesäkuisten leikki-puolellekin raskausviikoista aiemmin ja oli tosiaan täysin eri viikoilla kuin kesäkuiset. Voi myös olla, että muistan väärin..

Mä veikkaan, että julyvilhelmiinan raskaus on pidemmällä ja hän on vahingossa kirjottanut tänne kesäkuisten ryhmään. Muistaakseni hän oli kirjottanut kesäkuisten leikki-puolellekin raskausviikoista aiemmin ja oli tosiaan täysin eri viikoilla kuin kesäkuiset. Voi myös olla, että muistan väärin..
Aaa..katos Joo! Rv 29 hänellä menossa nyt. Hieman väärään ketjuun menny Beaming Face With Smiling Eyes

Heti näytille jos yhtään mikään mietityttää tms! Toivottavasti olet soittanut neuvolaan jo tuosta. Siis jos sulla on pidemmällä viikot kuin kesäkuisilla2021.

Ostin eilen Torista dopplerin. Eilen kokeilin, mutta mitään ei kuulunut. Tänään kokeilin uudelleen ja voi mahdotonta: Tyyppi kävi pyörähtämässä juuri siinä alla, että hetken kuulin ihanan sydämensykkeen! Sitten hän poistui paikalta yhtä nopeasti kuin tulikin. Ihanaa!!!

Ostin eilen Torista dopplerin. Eilen kokeilin, mutta mitään ei kuulunut. Tänään kokeilin uudelleen ja voi mahdotonta: Tyyppi kävi pyörähtämässä juuri siinä alla, että hetken kuulin ihanan sydämensykkeen! Sitten hän poistui paikalta yhtä nopeasti kuin tulikin. Ihanaa!!!

Ihanaa! Paljonko sulla on nyt viikot?

Ite vielä jänskään, että missä vaiheessa sitä rohkenis kokeilla kuulumisia kuunnella. Dopplerin siis kans käytettynä ostanu. Nyt 9+0 menossa et varmaa ennen nt-ultraa, joka tasan kuukauden päästä on, vois jo löytää sykettä, mikäli sieltä sellaista kuuluu

Tänään eka neuvola, nyt 8+3 heidän laskennan mukaan. Ultrassa ei olla käyty. Jotenkin jännittää ja viime yönä valvoin paljon.
Oon tän jo kerran kokenut mut silti jotenkin ahistaa ja mietityttää kaikki..... onko kellään muulla tälläisiä tunteita?

On kyllä monenlaisia tunteita, välillä ahdistaa, välillä pelottaa, välillä on innoissaan ja kaikkia tunteita siltä väliltä. Esikoisesta oli kyllä samanlaisia, silloin enemmän myös sitä, että en tiedä haluanko sittenkään tätä vaikka olen ikäni lapsia toivonut saavani useamman. Mielenmaailma on jännittävä!

Onko teillä ollut eläinten kanssa kohtaamisia? Oltiin vierailulla, ja koira ei mitenkään reagoinut poikkeavasti ensin, nuuhkas tietenkin haarovälin niinkuin yleensä. Mut yhden vessareissun jälkeen se alkoi vahtia mua hyvin tarkkaan, max. Metrin etäisyydeltä, tuijotti silmiin ja seuras kaikkialle. Vessaan ei saanu mennä ilman murinaa, kun menin sinne yksin ja koira jäi ulkopuolelle. Uskon, että se koira haistoi raskauden ja alkoi suojella mua hyvin tarkkaan. Tää koira nähty viimeks vuosi sitten eikä tällaista reaktiota silloin ollut.

Mulla omat koirat on olleet ehkä hiukan läheisyydenkaipuisempia kuin ennen. Esim kun ollaan mun työasunnolla, niin ne nukkuu siellä aivan kyljessä kiinni. Ennen ovat pitäneet edes pientä väliä :D Samoin kun tulen töistä tai kaupoilta tms kotiin, niin jälleennäkemisen riemu on vielä suurempaa kuin yleensä :)

Ei vielä, mutta ekassa raskaudessa kyllä oli kuono mahassa kiinni jatkuvasti, piti olla ihan liki.

Takaisin