Höpinä ketju

Otin kanssa uuden varhaisultran marraskuun alkuun. Siitä sitten voi labrat yms mennä jos on syytä. Tämänkin taisin johonkin ketjuun kirjoittaa, en vaan enää muista varmaksi

nukuin anoppilassa tosi hyvin yön, 8 tuntia ja vasta pissalle ja sitten vielä kaksi tuntia. Alaselkää on juilinut kohta päivän jo. Täytyy vähän takareisiä venyttää, sen pitäisi auttaa.

Hienot unet! Mun arki on mennyt siihen että otan töiden jälkeen nokoset ja nukun yöllä lisää. Koska kun koitin pelkkiä yöunia, ne jäi yhtä levottomaksi kun nokosten kanssa, niin otan sitten nokosia lisäksi. Tosi eläviä unia ja tuntuu ettei nuku, vaikka varmasti nukkuukin.

Kysymys ruuista.. Töissä pikkujoulut marraskuun alussa. Nyt ravintola jo valittuna. Kaikille sama alkuruoka. Siinä mahdollisesti scambia.. En löydä mistään saako sitä syödä? En ole kertonut töissä raskaudesta ja tietävät etten ole allerginen... Jos on kielletty mietin miten pyöritän jäämättä kiinni jollekkin siitä.. Autolla menen niinkuin muinakin vuosina niin se ei herätä kenessäkään enää ihmetystä..

Jos ei niitä oo kuumennettu niin silloin kai äyriäisiä ei suositella. Tietääkö porukka että tykkäätkö sä niistä vai et? Jos leikkaat siitä vähän, että näyttää närpityltä ja sitten vain hissuksiin jätät sen syömättä, ja jos joku kiinnittää huomiota ni sanot että ei ollut oikein sun makuun? Beaming Face With Smiling Eyes

En oikein saanut töihin tulleesta listasta selville miten se tarjoillaan.. et onko alkuruoka lämmin vai kylmä.. meillä siis kolme menu vaihtoehtoa joista päätetään toivomalla omaa suosikkia se minkä sit kaikki joutuu valitsemaan joka voittaa.. Toivoin ihan toista menuuta mutta näyttää et häviää äänestyksen... Oon sanonut että en välitä ja niin on jotkut muutkin mieltä.. et voi olla ettei kukaan kiinnitä edes huomioo mut mut..

Ärsyttää, kun ihan samoilla tiedoilla jotkut sovellukset näyttää, että nyt ois 5+1, toiset, että jo 5+4. Ota tästä nyt sit selvää. Tarttis varmaan soittaa neuvolaan pikku hiljaa, niin vois sit mennä sen niiden laskeman mukaan

Laitoin ylläpitoon pyynnön, että vaihtaisin teidän salaisiin. Mulla alkaa olla nyt 7+5 aika iso ero toukokuisiin, kun siellä lähestytään jo toista kolmannesta.

Kauhea jännitys koko ajan, mietin jo pitääkö mennä tällä viikolla ultraan, ensi viikolla lupasi neuvolalääkäri ultrata. Silloin ollaan jo 9+0, joten neuvolan ultran tarkkuuden pitäisi riittää.

Heippa,
Te ketkä ootte tehneet viikkonäytöllisiä digejä, niin kannattaako odottaa tonne dpo21 tienoille että näyttäisi 3+? Tein sunnuntaina plussan joka dpo 14 näytti 2-3 ja nyt mietin että odotanko suosiolla lauantaihin kun olis dpo21. En oo verikokeissa käynyt niin en tiedä mitään hcg-arvoostani...
Toivottavasti pysyn täällä kesäkuisissa, hauska lukea että muilla ihan samoja ajatuksia kun itellä Beaming Face With Smiling Eyes

Heippa,
Te ketkä ootte tehneet viikkonäytöllisiä digejä, niin kannattaako odottaa tonne dpo21 tienoille että näyttäisi 3+? Tein sunnuntaina plussan joka dpo 14 näytti 2-3 ja nyt mietin että odotanko suosiolla lauantaihin kun olis dpo21. En oo verikokeissa käynyt niin en tiedä mitään hcg-arvoostani...
Toivottavasti pysyn täällä kesäkuisissa, hauska lukea että muilla ihan samoja ajatuksia kun itellä Beaming Face With Smiling Eyes

Mulla näytti digi dpo14 : 2-3.
Mulla oli sen jälkeen vielä kaksi digiä jäljellä niin uteliaisuuttani (ja himotestaajana) testasin jo dpo20, mutta se näytti vielä 2-3. :smiley-ashamed005
Dpo21 oli sitten onneksi +3. ☺️❤️

Täällä foorumilla olen välillä nähnyt, että joillakin on tullut vähän aikaisemmin 3+ (esim.dpo19), mutta en tiedä onko silloin ovulaation ajankohta ollut niin tarkka.

Hcg:n nousu on todella yksilöllistä jokaisella naisella ja jokaisessa raskaudessa. Siihen vaikuttaa monikin asia. Eikä nuo digitkään niiiin tarkkoja ole. :)

Mulla näytti digi dpo14 : 2-3.
Mulla oli sen jälkeen vielä kaksi digiä jäljellä niin uteliaisuuttani (ja himotestaajana) testasin jo dpo20, mutta se näytti vielä 2-3. :smiley-ashamed005
Dpo21 oli sitten onneksi +3. ☺️❤️

Täällä foorumilla olen välillä nähnyt, että joillakin on tullut vähän aikaisemmin 3+ (esim.dpo19), mutta en tiedä onko silloin ovulaation ajankohta ollut niin tarkka.

Hcg:n nousu on todella yksilöllistä jokaisella naisella ja jokaisessa raskaudessa. Siihen vaikuttaa monikin asia. Eikä nuo digitkään niiiin tarkkoja ole. :)

Odotan suosiolla sinne dpo21, ressaan itteni hengiltä muutenkin Beaming Face With Smiling Eyes kiitos taas pillow, oot kylläCollisionBeating Heart

Odotan suosiolla sinne dpo21, ressaan itteni hengiltä muutenkin Beaming Face With Smiling Eyes kiitos taas pillow, oot kylläCollisionBeating Heart

Ja älä ota stressiä siitäkään jos ei vielä heti silloin dpo21: näytä 3+. :)
Siitäkin on tullut täällä luettua, että joillakin se on tullut vähän myöhemmin ja joillakin ei ollenkaan ja silti raskaudet ovat sujuneet ongelmitta. :) ❤️

Niin yksilöllistä se hcg:n nousu on ja digit ei tosiaan ole niin tarkkoja. :)

Eli jos varman päälle haluaisi pelata niin testaisin siitä vielä pari päivää yli, jotta ei varmasti aiheuttaisi turhaa stressiä, jos ei heti dpo21 olekkaan 3+.
Mutta minkäs sille voi, kun olen itse näin malttamaton omien testailujen kanssa. :confused005 :facepalm:

Älkää stressatko siitä 3+ saamisesta, hcg kehittyy kaikilla yksilöllisesti ja aiheuttaa vain turhaa stressiä (ja rahanmenoa) testaaminen.
Jos stressaatte arvojen kasvamisesta, pyytäkää neuvolasta verikokeet. Nekin pitää tehdä parin päivän välein, koska merkityksellistä on se miten arvot nousee, ei niinkään yksittäisen arvon.

Älkää stressatko siitä 3+ saamisesta, hcg kehittyy kaikilla yksilöllisesti ja aiheuttaa vain turhaa stressiä (ja rahanmenoa) testaaminen.
Jos stressaatte arvojen kasvamisesta, pyytäkää neuvolasta verikokeet. Nekin pitää tehdä parin päivän välein, koska merkityksellistä on se miten arvot nousee, ei niinkään yksittäisen arvon.

kyllähän tän periaatteessa tiedostaa, mutta sitten ei kuitenkaan vaan osaa olla testaamatta. Tottahan on, että niillä rahoilla joita oon jo tähän mennessä käyttänyt erilaisiin testeihin, ois jo yhden varhaisultran varmaan saanu Beaming Face With Smiling Eyes

Hei! Mä olen ihan uus täällä plussasin 17.10 ja oon nyt raskaus viikolla 6 5+4 Tää on mulle siis ensimmäinen raskaus ja oon itse 20 vuotta. Kaikki on mulle siis ihan uutta vielä. Olisi mukava päästä mukaan kesäkuisten odottajien ryhmään❤️

Hei! Mä olen ihan uus täällä plussasin 17.10 ja oon nyt raskaus viikolla 6 5+4 Tää on mulle siis ensimmäinen raskaus ja oon itse 20 vuotta. Kaikki on mulle siis ihan uutta vielä. Olisi mukava päästä mukaan kesäkuisten odottajien ryhmään❤️

Onnittelut plussasta <3
ja tervetuloa mukaan! :)

Tervetuloa mukaan :)

Ihanaa, kun meitä on täällä niin eri ikäisiä, mutta silti niin samassa tilanteessa. Minä olen 40 ja odotan myös esikoistani.
Onnea ja tervetuloa mukaan ❤️

Oletteko ladanneet jo jonkun raskaus- appin/appeja puhelimeen? :)
Onko löytynyt jo joku suosikki?

Mullon kolme Beaming Face With Smiling Eyes ...yhtään en innostunut!
Ovia Pregnancy, Preglife ja Baby Center.

Muoks.E näköjään voi kirjottaa "baby" ilman että tulee vauvan naama

Takaisin