Höpinä ketju

Tietääkö joku tuleeko hcg arvot näkyviin oma kantaan? Kävin eilen verikokeessa mut mulla ei näy vieläkään siellä mitään vaikka sanottiin et tänääm pitäs tulokset tulla. Unohdin soittaa neuvolaan soittoaikana.
 
Tietääkö joku tuleeko hcg arvot näkyviin oma kantaan? Kävin eilen verikokeessa mut mulla ei näy vieläkään siellä mitään vaikka sanottiin et tänääm pitäs tulokset tulla. Unohdin soittaa neuvolaan soittoaikana.

Pitäis tulla
 
Hei! Mä olen ihan uus täällä plussasin 17.10 ja oon nyt raskaus viikolla 6 5+4 Tää on mulle siis ensimmäinen raskaus ja oon itse 20 vuotta. Kaikki on mulle siis ihan uutta vielä. Olisi mukava päästä mukaan kesäkuisten odottajien ryhmään❤️

onnea ja tervetuloa :) :Heartred
 
Tietääkö joku tuleeko hcg arvot näkyviin oma kantaan? Kävin eilen verikokeessa mut mulla ei näy vieläkään siellä mitään vaikka sanottiin et tänääm pitäs tulokset tulla. Unohdin soittaa neuvolaan soittoaikana.

Joo, kyllä tulee! Ne saattaa löytyä välillä ihan hassusta paikasta. En ole aina labratutkimuksista löytänyt uusimpia, vaan siitä esim. lääkärikäynnin kirjauksesta.
 
Mulla on edelleen sellainen ”torjuntamekanismi” päällä koko raskaudesta. Sykekin näkyi jo 1,5 viikkoa sitten, mutta en vaan jotenkaan pysty ajattelemaan, että olen raskaana. Ennemminkin ajattelen ja odotan, että kohta se sama kaava toistuu, mitä nyt on jo 3 kertaa käynyt Confused Face Siksi tännekin on vaikea kirjoitella, kun pelkää pettymystä taas.

Ensi tiistaina menen uudelleen ultraan. Sitten pitäisi olla jo yli 8+. Ehkä sitten uskaltaa vähän hengähtää, jos vieläkin tyyppi on hengissä ja kasvanut normaalisti.
 
Toinen yövuoro menossa ja ei tää kyllä tule varmaan onnistumaan tässäkään raskaudessa vaikka muuten ihan nautin yövuoroista kun ne tuovat vähän vaihtelua siihen työarkeen ja ehtii esim. tehdä paperitöitä paremmin kuin päivävuorossa.

En saa päivällä nyt jostain syystä nukuttua kuin pienissä pätkissä, väsymys mulla selkeästi lisää pahoinvointia myös eli täällä istun etova olon kanssa ja koitan saada pakolliset hommat suoritettua.. Nää viikonloppu yöt on myös 13h pitkiä niin oon aamulla kyllä ihan valmista kauraa.

Viime raskaudessa en tehnyt kuin 1 yön, mutta jouduin myös kertomaan raskaudessa jo 5 viikolla kun oksentelu oli niin rajua että olin töistä pois ja ilmoitin sitten etten öitä tee (meillä ei raskaana tarvitse). Nyt koitan tarvittavat yövuorot kituuttaa sinne nt ultraan asti ja kerron vasta sitten ja kieltäydyn öistä.Cold Face
 
Joo, kyllä tulee! Ne saattaa löytyä välillä ihan hassusta paikasta. En ole aina labratutkimuksista löytänyt uusimpia, vaan siitä esim. lääkärikäynnin kirjauksesta.
Okei, kiitos. Täytyypi selata läpi kaikki.
 
Paniikki!
Nyt testasin 3 tunnin pidätyksellä, mutta pyyhkiessä tulee rusehtavaa valkovuotoa Anxious Face With Sweat
En oikein pysty iloitsemaan tästä kun aivan hirveä paniikki iski, että tähänkö tämä nyt loppuu..Cold Face nyt on olis menkoista 6 viikkoa ja dpo 21... Oireet hyvin aaltoilevia, maha aivan valtavan turvoksissa, nännit välillä kipeät välillä ei. Anguished FaceAnguished Face tää on kyllä kamalaa...
 

Liitteet

  • IMG_20211030_105458.jpg
    IMG_20211030_105458.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 32
Tuo tulos on tosi hyvä noille päiville!!! ❤️☺️ Samoin oireet kuulostavat hyviltä.

Vuoto on varmasti todella pelottavaa! :sorry:
Mutta vuodot alkuraskaudessa ovat todella yleisiä ja usein vaarattomia.
Esim. Limakalvot kuivuvat ja ovat aremmat raskaus aikana eli ihan seksi saattaa aiheuttaa vuotelua.
Olen ymmärtänyt, että kunhan siihen ei liity kovia kipuja ja hyytymiä niin se on jo todella hyvä merkki. :)

Toivottavasti se jäisi tuohon vähäiseen ruskeaan. ❤️
 
Mulla clearbluen digin tulokset seuraavasti Dpo 11 raskaana 1-2 (3.10.21) dpo 16 raskaana 2-3 (8.10.21)ja dpo 20 raskaana 3+ 12.10. 21. Kolme digitestiä tein yhteensä ja niihin tuli kaikkiin eri tulokset. Viimeisimmät menkat alkaneet 8.9.21.
 
Hei, olen laittanu ylläpitäjälle viestiä päästäkseni kesäkuisten salaiseen ryhmään, viimeksi olikin vain 29 viestiä (kolmesta kymmenestä, vaikka olevinaan olin 30 viestiä lähettänyt). Ja pyytänyt uudestaan päästä salaiseen ryhmään, mutten löydä sitä mistään.
 
Mulla on edelleen sellainen ”torjuntamekanismi” päällä koko raskaudesta. Sykekin näkyi jo 1,5 viikkoa sitten, mutta en vaan jotenkaan pysty ajattelemaan, että olen raskaana. Ennemminkin ajattelen ja odotan, että kohta se sama kaava toistuu, mitä nyt on jo 3 kertaa käynyt Confused Face Siksi tännekin on vaikea kirjoitella, kun pelkää pettymystä taas.

Ensi tiistaina menen uudelleen ultraan. Sitten pitäisi olla jo yli 8+. Ehkä sitten uskaltaa vähän hengähtää, jos vieläkin tyyppi on hengissä ja kasvanut normaalisti.

Mulla on samanlaiset fiiikset. Taas on tässä raskaudessa extra riskitekijöitä, niin ei uskalla oikein uskoa tähän. Mietin kans että kannattaako tänne niin kirjotella, vaikka haluaisi, koska tää kuitenkin taas menee kesken.
Tuu kertoon miten teillä meni ultra. Mulla on oma "tuomiopäivä" seuraavana päivänä eli keskiviikkona. Pidän meille sormia ja varpaita ristissä, että kaikki menisi hyvin :Heartred
 
Hei, olen laittanu ylläpitäjälle viestiä päästäkseni kesäkuisten salaiseen ryhmään, viimeksi olikin vain 29 viestiä (kolmesta kymmenestä, vaikka olevinaan olin 30 viestiä lähettänyt). Ja pyytänyt uudestaan päästä salaiseen ryhmään, mutten löydä sitä mistään.

Se salainen ryhmä tulee tuohon kesäkuisten leikkinurkan alle sitten, kun siihen on lisätty. :) Ylläpitäjät muistaakseni tekevät lisäyksiä tiistaisin ja perjantaisin.
Ainakaan vielä sinulla ei näy tuota Kesäkuiset 2022 palkkia eli ei varmaan näy vielä salaista ryhmääkään.

Muoks. Nyt näkyy palkki!!!! ☺️❤️
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on edelleen sellainen ”torjuntamekanismi” päällä koko raskaudesta. Sykekin näkyi jo 1,5 viikkoa sitten, mutta en vaan jotenkaan pysty ajattelemaan, että olen raskaana. Ennemminkin ajattelen ja odotan, että kohta se sama kaava toistuu, mitä nyt on jo 3 kertaa käynyt Confused Face Siksi tännekin on vaikea kirjoitella, kun pelkää pettymystä taas.

Ensi tiistaina menen uudelleen ultraan. Sitten pitäisi olla jo yli 8+. Ehkä sitten uskaltaa vähän hengähtää, jos vieläkin tyyppi on hengissä ja kasvanut normaalisti.
Mulla on samanlaiset fiiikset. Taas on tässä raskaudessa extra riskitekijöitä, niin ei uskalla oikein uskoa tähän. Mietin kans että kannattaako tänne niin kirjotella, vaikka haluaisi, koska tää kuitenkin taas menee kesken.
Tuu kertoon miten teillä meni ultra. Mulla on oma "tuomiopäivä" seuraavana päivänä eli keskiviikkona. Pidän meille sormia ja varpaita ristissä, että kaikki menisi hyvin :Heartred

Erittäin samaistuttavat fiilikset. Confounded Face
Vaikka eilen oli ultrassa kaikki hyvin niin silti nuo aikaisemmat menetykset varjostaa tätäkin raskautta.
Ja tuo tänne kirjottaminen sekä salaiseen ryhmään liittyminen tuntuvat aroilta asioilta, koska joulukuisista ja huhtikuisista jouduin poistumaan. :sorry:

Varasin toisen varhaisultran kahden viikon päähän. Aivan pakko käydä vielä toisen kerran ennen nt-ultraa katsomassa, että onhan pienellä kaikki hyvin. Jospa sitten pian sen jälkeen alkaisikin kuulumaan sydänäänet dopplerilla ja siitä saisi mielenrauhaa.

Tsemppiä Mammamato ja CherryRed ultriin. ❤️❤️ Toivottavasti saatte vain hyviä uutisia!
 
Täällä myös hyvin samoja fiiliksiä, tuntuu jotenkin vähän huijarilta pyöriä täällä kun ei vielä ole päästy varmistamaan että onko siellä kohdussa edes mitään elävää.. Koen että hoitotausta ja koetut menetykset on jättäneet jälkensä, eikä vielä uskalla yhtään luottaa tämän raskauden jatkumiseen. Tiistaina tosin se sitten selviää, silloin pitäisi olla 8+1. Jos kaikki näyttää hyvältä niin sitten varmaan aktivoidun täälläkin enemmän, tai jos ei niin palaan tuonne hoitopuolelle. Mutta toivon hyviä uutisia myös kaikille muille ultraa odottaville! ❤️
 
Jossain keskustelussa oli paljon taulukoita, et miten se hcg nousee mut en nyt löydä mistään. Sain tänään viime viikon tulokset rv 7+1 otto hetkellä 65 000. Osaako joku sanoo et kuulostaako tuo miten hyvältä tai huonolta lukemalta viikkoihin nähden.
 
Yllättävän monella on km-taustaa. Itellä myös - nyt 5.raskaus ja yksi lapsi on saatu syliin asti.
 
Oon laihtunut jo reilu kilon täs parin päivän pahoinvoinnin takia ... :sad001
 
Takaisin
Top