Irem
Oman äänensä löytänyt
Anastasia onnea!
Irem mulla oli käytössä Terolutit sekä esikoista yrittäessä että sit nyt lokakuusta alkaen. Hyvä, että on labrat tulossa ja se 10pv kuuri on hyvä nyt syödäkin varmaan sen pari kolme kiertoa, mutta (nyt puhuu täysin oma kokemus) jos niitä jatkuvasti syö ja niin ettei ovis oo ehtiny olla ennen kuuria tai sen alkaessa, veikkaan että ei raskautuminen kovin todennäköistä ole. Mulla oli gynellä kp19 kohdun limakalvo osittain loppukierrossa, osittain alkukierrossa, eikä ovista mailla halmeilla ja gyne sanoi että terolut mun kohdalla liian aikasin vaikka söin kp16-25. Mulla ei ehtiny munarakkula kehittyä ennen terolutien aloittamistakaan, taustalla PCOS.
E-pilleritkin kun sisältää keltarauhashormonia, niin voisin väittää että ellei niitä teroja pystytä ajoittamaan oviksen jälkeiseen aikaan niin ei ne ainakaan auta raskaaksi tulemisessa. Toki osalla voi buusti tehdä sen et kehon oma hormonituotanto herää parin kolmen kierron jälkeen, ja sit rupee säännöllistymään kierto.
Mutta, kuten sanoin niin tää oli lähinnä perustuen omaan kokemukseen ja siihen mitä olen lukenut, enkä ole lääkäri joten tähän kannattanee suhtautua niin ettei ihan täysin vedenpitävää nämä mun analyysit asiasta
Täällä mennään kp11 ja digiin vielä tyhjää ympyrää. Kosteampaa alkaa olla, nännit arat joten voinee olla että ovis lähestyy :angelic: tallettelut alotettu ja mies hakee tänään neulat Pregnylin pistoon kotoa mökille, jos tärppää niin voipa sanoa sit joskus et vauva tehtiin mökillä![]()
No tätä miekin oon tässä summannut että en ihan ymmärrä tätä jatkuvaa syöntiä kun se raskaus on nimenomaan toiveissa. 10pv kuuri ok, mutta että jatkan sitä sitten vielä sen jälkeen niin oon ihan hämilläni. Pääkin jotenkin ihan sekaisin niin en tajunnut kysyä lääkäriltä sitä. Kun tajuaako jo valmiiksi sekasin oleva kroppa et jos en pidä taukoa että pitäisi alkaa menkat.. Ja tosiaan, Pcos diagnoosia minullekin tuputettiin käynnillä. Ja oon ymmärtänyt että toi 10pv kuuri pitäisi aloittaa oviksen jälkeen ja tauottaa että sen kierron mahdollisesti saisi säännöllistymään.
Nyt oon kaks päivää ottanut sen 3tbl/pv ja jatkuva pieni juiliminen kohdussa ja puolta vaihtava nippailu munasarjoissa. Aluks pistin sen limakalvonäytteen piikkiin mut ei kai enää?

Luojan kiitos oon yksin yövuoroissa tän juhannuksen, en olis mitenkään päin jaksanut nähdä ketään ja hymyn taakse peittää pettymystä itseensä.
Muokattu viimeksi:

), tänään työt kutsuu. Menossa kp11 eli aika aloittaa oviksen tikuttaminen. 
Vaikka se, että joutuu käyttään lääkkeitä et sais ovulaation aikaseksi tuntuukin todella keljulta, epäreilulta ettei voi ns. Luomusti saada lasta… 

Mulla on synnytyksen jälkeen ollut vasta maaliskuusta suht säännöllinen kierto. Synnytys 11/19 ja ekat menkat tuli 10/20 sit seuraavat 3/21 ja sen jälkeen kp:t olleet 29,28,26 ja nyt 31 et jonkin verran vielä vaihtelua.

Nyt ajattelin josko kokeilis testailla dpo 12 tms 

Mieli on tehnyt toki testata, mutta oon taistellut sitä vastaan aika hyvin.
Sinänsä ei kyllä yllättänyt että menkat tuli, mutta normaalisti kierto on kyllä lähes kellontarkka 28 päivää