Toivon mukaan Elo migneeri olisi helpottanut! Mun isällä on se ja tiedän, että kyseessä on ikävä vaiva

Minde123, toivotaan että sullakin väsymys väistyisi. Kyllä mäkin oon vielä päiväunia ottanut, nyt varsinkin kun on lomalla on ollut ihana mennä ruoan jälkeen koomaamaan. Ja nälkähän on taas vaihteeksi melkein koko ajan
Meillä vauva tulee ainakin ensi alkuun nukkumaan myös meidän makuuhuoneeseen. Täytyy hyvissä ajoin katsoa, täytyykö yksi hylly siirtää pois. Se on mun isän tekemä, niin haluaisin säilyttää sen. Vauvan huoneeksi tulee varmaan mun "työhuone", josta täytyy muutama huonekalu kierrättää sen jälkeen kun hänen sänky siirtyy sinne. Teen varmaan huoneen sisustuksen ensi sijaisesti tekstiileillä, luultavasti ompelen Marimekon jostain kankaasta verhon, ja esim. leikkimattoon, tyynyihin jne. sitten "vauvamaisempia/lapsekkaampia" kuoseja. Haaveilen myös pupu-yövalosta
Vaipanvaihto jne. huoltopaikka tulee kylpyhuoneen/wc:n yhteyteen, pesukoneen päälle ajattelin hoitoalustaa. Toinen vaihtoehto voisi olla, jos vaan neliöt antavat myöden, hankkia pieni hoitopöytä joka olisi alkuun meidän makuuhuoneessa ja siirtyisi sitten siihen vauvan omaan huoneeseen. Mutta mittailua ja suunnittelua se vaatii. Vauvan vaatteet jne. ajattelin mahduttaa meidän vaatekaappiin tai sitten yhteen toiseen kaappiin, mistä aloinkin aikani kuluksi tyhjentää kaikkea ylimääräistä pois

Uuden kodin etsintä ei tule kyseeseen, kun tykätään tästä kodista tosi paljon ja ollaan tämä hankittu sillä silmällä, että meitä on joskus enemmän kuin kaksi
Varmaan viimeistään rakenneultran jälkeen lähden jotain näistä isommista toimenpiteistä suorittamaan :)