Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla kans tissit ihan järkky kipeet ja pissillä saa ravata yötä päivää monta kertaa.Mie tein pe:na testin ja nyt vissii 4+3 menossa ja la vissiin 11.2.Jännittää kyllä että pysyykö tää matkassa,kun ollaan oltu ivf hoidoissa 2019 kesällä viimesen kerran ja kertaakaan en sillon plussaa tehny ja ennen tätä ei oo ollu plussaa testissä 4 vuoteen,mut pitää vaan toivoo parasta.On tää kyllä pelottavaa ja jännittävää aikaa,mut yhtäaikaa niin epätodellisen ihanaakin

Täällä alkaa hiipiä pahoinvoiva olo aaltoilevasti 6+0 jälkeen. Onneksi nyt pystyy vielä toimimaan normaalisti ja töitä tekemään. Inhottavaa olla varuillaan ja aina ruokaa takataskussa ettei pääse olo pahenemaan :-D

5+2 menossa ja oireina vielä toistaseksi on rintojen kipu, pissatus, nälkä kokoajan sekä jäätävä väsymys. Cant wait että se pahoinvointi tulee terveisin emetofoobikko<3:stop:

Äh, voi kun olisi joku selvä oire, joka vähän loisi uskoa siihen, että homma etenee! Pienetkin oireet tuntuvat kadonneen tai esiintyvän niin epäsäännöllisesti, että ei voi tietää, mistä johtuvat. Tissit kipeytyivät välillä, mutta nyt ovat taas ihan normaalit. Yksittäisinä päivinä väsyttää, mutta seuraavana olen elämäni kunnossa. Heräilen öisin, mutta sekin voi johtua kuumuudesta. Nyt uutena oireena on samanlainen päänsärky, joka yleensä ilmenee just ennen menkkojen alkua. Mutta ei turvotusta, ei alavatsakipuja, ei nippailuja, ei hajuherkkyyksiä, pahoinvointia, ällötystä. Tänään 5+4, eikä tunnu kovin "raskaalta", vaikka aiempaa kokemusta ei kyllä ole.

Äh, voi kun olisi joku selvä oire, joka vähän loisi uskoa siihen, että homma etenee! Pienetkin oireet tuntuvat kadonneen tai esiintyvän niin epäsäännöllisesti, että ei voi tietää, mistä johtuvat. Tissit kipeytyivät välillä, mutta nyt ovat taas ihan normaalit. Yksittäisinä päivinä väsyttää, mutta seuraavana olen elämäni kunnossa. Heräilen öisin, mutta sekin voi johtua kuumuudesta. Nyt uutena oireena on samanlainen päänsärky, joka yleensä ilmenee just ennen menkkojen alkua. Mutta ei turvotusta, ei alavatsakipuja, ei nippailuja, ei hajuherkkyyksiä, pahoinvointia, ällötystä. Tänään 5+4, eikä tunnu kovin "raskaalta", vaikka aiempaa kokemusta ei kyllä ole.
Minulla aika sama fiilis vaikka oireita on, että ei tunnu kovin raskaalta. Jospa kaikki olisi kuitenkin hyvin ja saataisiin pikkuiset syliin asti

Täällä myös sama fiilis! Välillä tissit arat, välillä turvottaa, mutta sitten toisena hetkenä ei ole mitään.

Sama täällä!
Menkkamaisia jonoja, mitkä pitää vähän varuillaan. Mutta nekin kun voi ihan normaaleja olla.
Menkatkaan ei varsinaisesti myöhässä ole, joten ei osaa oikein iloitakaan vielä

Samoilla fiiliksillä tammenterhotar, ei hätää! Välillä puskee kaikki oireet ja välillä pariin päivään ei mitään. On tää kummallista :angelic: Luotetaan, että kaikki kuitenkin hyvin. Viime viikolla kans toivoin et oispa pahoinvointia niin ois merkki jostain, nyt en niinkään enää toivo sitä kun sitä sai kokea :D

Heh, pahin raskausoire on kyllä se, että en pysty ajattelemaan mitään muuta, enkä saa töissä sen takia mitään aikaiseksi kun tekisi mieli vaan selata netissä kaikkia alkuraskauden keskusteluja ja artikkeleja :grin:grin:grin

Oireina tällä hetkellä n. RV 4+0 väsymys, mahan turvotus iltaisin, vatsan pistelykivut, hetkellinen huonovointisuus ja tänään tuli ensimmäinen repäisykipu aivastaessa. Jännityksellä odotan alkaako kunnon pahoinvointi taas. :nailbiting:

Minullakin oireet aaltoilevat. Semmoisia satunnaisia pahoinvointi oloja, rintojen kipuilua ja mahan nippailua ja välilä ihan normaalia. Heräilen kyllä kanssa tosi aikaisin aamulla ja nyt uusin on super nälkä kokoajan. Enteilee pikkuhiljaa lisääntyvää pahoinvointia jos yhtään menee samallatavalla edellisten raskausten kanssa. Mutta huolettaa myös oireiden aaltoilu.

Ja hahha minä käyn kanssa jatkuvaan selaamassa nettiä :D

Eilen illalla tuntui siltä, että nännien arkuus hävisi kokonaan. Eilisen päivän oli myös melko paljon lievää menkkakiputyyppistä tuntemusta alavatsalla, mutta syynä saattoi olla työmatkapyöräily. Jätinkin nyt pyöräilyt hetkeksi pois.. Tänään nännien arkuus kuitenkin palasi, välillä on tullut vähän etovaa oloa.

Eilen illalla tuntui siltä, että nännien arkuus hävisi kokonaan. Eilisen päivän oli myös melko paljon lievää menkkakiputyyppistä tuntemusta alavatsalla, mutta syynä saattoi olla työmatkapyöräily. Jätinkin nyt pyöräilyt hetkeksi pois.. Tänään nännien arkuus kuitenkin palasi, välillä on tullut vähän etovaa oloa.

Mullakin muuten tulee tota alavatsan särkyä/jomotusta jos on rankempaa tekemistä. Töissä jouduin jo paljastamaan ja siirtymään muihin hommiin (teen fyysistä työtä), kun alkoi tuntua sen verran pahalta vatsassa. Kannattaa kuunnella omaa kroppaa! Luulen että säkin pääset vielä pyöräilemään taas, kunhan raskaus etenee :)

Vessassa ravaaminen on alkanut!
Lievää pahoinvointia huomaan iltaisin.

Jomottelua myös täällä. Tänään on kp 40, joka on aika normaali kierron pituus minulle. Siksi ehkä vähän jomottelua säikähdinkin, että alkaako ne sittenkin. Googlailin heti myös keskenmenojen määrää Suomessa ja tulin lopulta siihen tulokseen, että voisi enemmän luottaa siihen, että kaikki menee hyvin ja pelätä vähemmän sitä pahinta.

mulla on tissit tosi kipeät ja pinkeät, alavatsalla vähän menkkojen tyylistä jomotusta ja vessassa saa rampata. esikoisesta ei tullut pahoinvointia eikä muutenkaan erityisempiä oireita, että saapa nähdä meneekö tää samaa rataa :)

Täällä kolmatta päivää aamuisin alkanut kuvotus. En ole oksentanut, mutta olen oksennusvalmiudessa jatkuvasti :smiley-ashamed004 vähän alaselkää juilinut tässä illansuussa ja alavatsassa ollut myöskin tuntemuksia.

Viikkoja laskurin mukaan 5+5, Flo-sovellus laskee taas olevan 6+1. :think005

Pissahätä! Unettomuus, heräilen aamuyöstä pyörimään enkä nukahda enää. Alaselkä kipeä, tosin voi myös olla lihasjumeja kun on lähinnä tietyissä asennoissa.

Edellinen raskaus meni kesken alussa, joten ahdistusta pukkaa. Plussan jälkeen iloitsin, mutta siitä se alamäki alkoi. :grumpy:

Täällä viikkoja 4+5, LA 12.2.

Takaisin